خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,430
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
خبرگزاری فارس مدعی شد که سرمربی تیم فوتبال استقلال در آخرین پیام خود به مسئولان این باشگاه خواستار برکناری علی فتح‌الله‌زاده از هیات مدیره این باشگاه شده که وزارت ورزش و جوانان به این شرط استراماچونی پاسخ منفی داده است.
با گذشت ۷۲ ساعت از مذاکرات تیم ۳ نفره استقلال در دوحه با مدیر برنامه‌های استراماچونی هنوز باشگاه استقلال خبری رسمی در این باره منتشر نکرده که البته عدم اطلاع‌رسانی در این زمینه نیز دلایل خاص خودش را دارد.
خبرگزاری فارس در گزارشی در این مورد نوشت :
در مذاکرات صورت گرفته این موضوع که استراماچونی خواستار عدم حضور علی فتح‌الله‌زاده در هیات مدیره باشگاه استقلال شده صحت دارد و سرمربی ایتالیایی روی این موضوع تاکید کرده است.
خبرگزاری فارس در این باره اعلام کرد :
اگر چه فتح‌الله‌زاده اعلام کرده به خاطر استقلال حاضر است این شرط را بپذیرد و از باشگاه جدا شود اما پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که وزارت ورزش تمامی شروط استراماچونی را پذیرفته اما با شرط وی مبنی بر کناری رفتن فتح‌الله‌زاده کاملا مخالفت کرده است.
در ادامه گزارش خبرگزاری فارس آمده است :
مسئولان وزارت ورزش بعد از اطمینان از صحت این شرط استراماچونی از طریق مسئولان باشگاه استقلال به وکیل این مربی پیام دادند که مسائل مدیریتی و عزل و نصب در باشگاه استقلال تصمیمات کلان مدیریتی محسوب می‌شود که در حیطه اختیارات سرمربی نیست و این درخواست کاملا غیر متعارف است، بنابراین اگر استراماچونی می‌خواهد به استقلال برگردد در اینگونه مسائل حق دخالت نخواهد داشت.
پیگیری هایی خبرنگار خبرگزاری پارس فوتبال نشان می دهد قرار است استراماچونی تا امروز عصر در زمینه‌های مختلف فکر کند و پاسخ نهایی را به باشگاه استقلال بدهد، به همین دلیل است که مسئولان باشگاه استقلال هیچ خبری را روی خروجی سایت این باشگاه قرار نداده‌اند. به نظر می‌رسد تا عصر امروز سرانجام تکلیف مربی ایتالیایی با استقلال مشخص شود و سردرگمی هواداران این تیم بعد از مدت‌ها پیرامون سرمربی این تیم به پایان برسد.
این مربی ساعت ۴ بامداد روز ۱۸ آذرماه تهران را به مقصد ایتالیا ترک کرد و با گذشت ۲۳ روز همچنان در کشمکش بازگشت یا عدم بازگشت به استقلال است.


برخورد قاطع وزارت ورزش با درخواست غیرمتعارف استراماچونی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا