خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,430
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
در قلب خط دفاع منتظری با فتح الله زاده توافقات لازم را انجام داده و در حال حاضر منتظر تعیین تکلیف کادر فنی است تا قرارداد ۶ ماهه خود را با استقلال امضا کند.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه استقلال در انتظار آمدن استراماچونی است تا رسما وارد بازار نقل و انقتالات شود اما لیست مازاد و ورودی‌ها تا حدودی مشخص شده است که در ادامه می‌آید.
در لیست مازاد استراماچونی نام میلاد باقری،مرتضی تبریزی،محسن کریمی،سینا خادم پور و رضا آذری به چشم میخورد.
شجاعیان نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی از لیست استقلال در نیم فصل دوم خارج خواهد شد و از سال بعد با پایان مصدومیت آبیپوشان را همراهی خواهد کرد.
میلاد باقری در آستانه توافق نهایی با تراکتور و فولاد است و در بازگشت خلیل زاده به تهران رضایتنامه خود را دریافت میکند.
محسن کریمی نیز به کلی از لیست استقلال خارج میشود و دیگر در این تیم جائی ندارد.
در مورد آذری و تبریزی باید گفت که باشگاه استقلال قصد معاوضه آنها با یکی از بازیکنان لیگ برتری را دارد که در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد.
خط دفاعی
در قلب خط دفاع منتظری با فتح الله زاده توافقات لازم را انجام داده و در حال حاضر منتظر تعیین تکلیف کادر فنی است تا قرارداد ۶ ماهه خود را با استقلال امضا کند. در سمت راست و چپ خط دفاع استراماچونی تاکید ویژه ای به جذب ۲ بازیکن رونده و سرعتی داشته و مدیران نیز مذاکرات با گزینه های مدنظر آغاز کرده اند.
در سمت راست دانیال اسماعیلی فر و حسن جعفری دفاع راست نساجی به ترتیب گزینه های اصلی استراماچونی هستند که توافق لازم با حسن جعفری در حال حاضر صورت گرفته است ولی آبیها هنوز در حال تلاش برای جلب رضایتنامه اسماعیلی فر هستند. در سمت چپ خط دفاعی نیز مذاکرات با آقایی و ترکمان انجام شده که مهدی ترکمان یک امضا تا آبیپوش شدن فاصله دارد.


آخرین خبر از وضعیت نقل و انتقالات استقلال؛ منتظری توافق کرد، استوکس در انتظار استراماچونی

 

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,430
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
خط میانی
نامی که این روزها بارها و بارها تکرار شده سعید واسعی! تنها هافبک مدنظر استراماچونی،بازیکن چپ پا و خوش نقش پیکان است که مذاکرات با او و و مدیر برنامه اش موفق بوده است و اکنون تلاش برای کسب رضایتنامه او از باشگاه پیکان با پیشنهاد معاوضه تبریزی و آذری وارد مرحله جدیتری شده است و باید واسعی را ۹۰ درصد آبیپوش دانست. بلبلی و آقاخان نیز از نیم فصل دوم وارد لیست استقلال میشوند تا کمبود استقلال در خط هافبک تا حد زیادی مرتفع شود.
خط حمله
آنتونی استوکس بازیکن فصل گذشته تراکتور،گزینه اصلی استراماچونی است که در آخرین روزهای مدیریت فتحی توافق لازم با او و ایجنتش صورت گرفته و حتی پیش قرارداد نیز امضا شده است و تنها مساله باقیمانده واریز پیش پرداخت این فوروارد گلزن است تا عازم تهران شود.دیگر گزینه خارجی استقلال در صورت شکست در پروژه جذب استوکس،سرجینهو برزیلی مهاجم باشگاه کاشیما ژاپن است که با اتمام قرارداد بازیکن آزاد به حساب میاید.
استقلال در خط حمله مذاکراتی نیز برای جذب آل کثیر و مغانلو داشت که در بدو امر با شکست روبرو شد تا مدیران استقلال قید جذب مهاجم داخلی را بزنند.ارسلان مطهری نیز به هیچ وجه گزینه استقلال نیست هرچند که به دلیل نسبت خویشاوندی بین او و ایجنت معروف همیشه شایعاتی در مورد پیوستن او به آبیهای پایتخت وجود دارد.


آخرین خبر از وضعیت نقل و انتقالات استقلال؛ منتظری توافق کرد، استوکس در انتظار استراماچونی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا