خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,274
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 11 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنان تأکید دارد که تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته این فصل فاتح سری A خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: آنتونیو کاسانو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت 24» با اشاره به شروع فوق‌العاده اینتر در رقابت‌های فصل جاری سری A که رقابت پایاپایی را با یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی دارد، گفت: از همان پایان ماه آگوست بود که گفتم اینتر قهرمان خواهد شد. خود اسم کونته 15،20 امتیاز می‌‌آورد، او یک قهرمان است. من شخصاً انتظار چنین چیزی را داشتم، کونته در بدن بازیکنانش آتشی به پا کرده و با ایده‌های اینتر اُنس گرفته است.

وی همچنین درباره مهاجم بلژیکی نراتزوی که این فصل در 17 بازی سری A موفق به ثمر رساندن 12 گل شده است، اظهار داشت: فکر نمی‌کردم لوکاکو از همان ابتدا به این خوبی عمل کند. او بازیکن خوبی است و در حال تبدیل شدن به بازیکن بزرگتری است. روملو بازیکنی باهوش و در اختیار تیم است که بعد از دو ماه حتی ایتالیایی صحبت می‌کند.

مهاجم پیشین تیم‌های رم، اینتر، رئال مادرید و میلان در بخش دیگری از صحبت‌هایش در تمجید از مهاجم آرژانتینی و 22 ساله اینتر که این فصل در 16 بازی سری A موفق شده 8 گل‌زده به نام خودش ثبت کند، اظهار داشت: 10 یا 15 سال دیگر همه درباره لائوتارو صحبت خواهند کرد. او بازیکنی قدرتمند است. پیرو آئوسیلیو (مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر) کارش را به خوبی انجام داده و بازیکنانی خوبی را در اختیار کونته قرار داده است.

کاسانو همچنین درباره مهاجم 17 ساله نراتزوری خاطرنشان کرد: بازی در سن‌سیرو دشوار است اما اسپوزیتو بازیکنی باکیفیت و جاه‌طلب است که کم‌کم در حال پیشرفت است. اینکه اسپوزیتو سرمربی‌ای همچون کونته دارد نیز عالی است. بازی زیرنظر آنتونیو باعث پیشرفت او خواهد شد.


کاسانو: از ماه آگوست گفتم که اینتر قهرمان خواهد شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا