خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,274
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 11 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
راهرو بخشی از منزل است که دو بخش مختلف از خانه را به یکدیگر وصل می‌کند و با توجه به اینکه راهروی منزل دارای فضایی کوچک و باریک است بنابراین بهتر است برای ایجاد دکوراسیونی شیک و متفاوت در فضای راهروی منزل از مدل کاغذ دیواری راهرو برای پوشاندن دیوار‌ها استفاده نمایید.
وب‌سایت زیبایی خانه: راهرو بخشی از منزل است که دو بخش مختلف از خانه را به یکدیگر وصل می کند و با توجه به اینکه راهروی منزل دارای فضایی کوچک و باریک است و نمی توان از تزیینات خاصی برای این بخش از منزل استفاده کرد بنابراین بهتر است برای ایجاد دکوراسیونی شیک و متفاوت در فضای راهروی منزل از مدل کاغذ دیواری راهرو برای پوشاندن دیوارها استفاده نمایید.



امروزه دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری طرفداران زیادی پیدا کرده است و شما می توانید برای تزیین راهرو و سالن پذیرایی و اتاق خواب و… از کاغذ دیواری با طرح و رنگ های متنوع استفاده کنید. در این مطلب تصاویری از انواع مدل کاغذ دیواری راهرو را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها کاغذ دیواری با طرح و رنگ مناسبی را انتخاب نمایید.







مدل کاغذ دیواری راهرو شیک و جدید





تزیین راهرو ورودی با کمک کاغذ دیواری محبوبیت زیادی در بین افراد و طراحان دکوراسیون داخلی پیدا کرده است و شما می توانید برای جذابیت بیشتر دکوراسیون راهرو منزل از انواع کاغذ دیواری ها با طرح و رنگ های چشمگیر استفاده نمایید و فضایی متفاوت را در راهروهای منزل تان ایجاد نمایید. در ادامه توجه شما را به چند مدل کاغذ دیواری راهرو جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لـ*ـذت را ببرید





کاغذ دیواری طرح دار و ساده راهرو







کاغذ دیواری های طرح دار و برجسته از انواع مدل کاغذ های دیواری پرطرفدار هستند که از آن ها می توانید در بخش های مختلف منزل استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اگر شما تمایل دارید دیوارهای راهروی منزل تان را به کمک کاغذ دیواری طرح برجسته و طرح دار بپوشانید بهتر است طرح و رنگ این مدل کاغذهای دیواری را با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در منزل و اندازه ابعاد راهرو انتخاب نمایید.







اگر فضای دکوراسیون داخلی خانه شما به صورت مینیمال و تک رنگ طراحی شده است مدل کاغذ دیواری های ساده و تک رنگ برای پوشاندن دیوارهای راهرو انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند





علاوه بر طرح کاغذ دیواری باید در هنگام انتخاب رنگ کاغذ دیواری برای راهروی منزل توجه لازم را داشته باشید. کاغذ دیواری ها با رنگ های روشن برای راهرو انتخابی مناسب و ایده آل هستند زیرا در این بخش از منزل معمولا منبع نور قوی وجود ندارد بنابراین می توانید به کمک کاغذهای دیواری رنگ روشن فضای دلباز و بی نظیری را در راهروی ورودی و راهروی اتاق خواب ها ایجاد نمایید. اگر شما تمایل دارید از رنگ های تیره کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای راهرو استفاده نمایید بهتر است کاغذ های دیواری با زمینه روشن و طرح های تیره را انتخاب نمایید.











با انتخاب یک مدل کاغذ دیواری راهرو با طرح و رنگ جذاب و خاص می توانید حال و هوایی بی نظیر را در دکوراسیون داخلی راهروی ورودی و راهروی اتاق خواب ها ایجاد نمایید از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل و رنگ کاغذ دیواری برای راهرو حساسیت لازم را به خرج دهید.










مدل کاغذ دیواری راهرو با طرح‌های زیبا و جذاب

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا