خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

.Mahdieh

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/9/18
ارسال ها
659
امتیاز واکنش
9,861
امتیاز
263
سن
24
محل سکونت
⇇کره ی خاکی⇉
زمان حضور
7 روز 16 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
تکواندو
کوثر اساسه از گرند اسلم چین حذف شد | شکست برابر قهرمان بازی‌های آسیایی
کوثر اساسه از گرند اسلم چین حذف شد. این اتفاق با شکست تکواندوکار جوان و جویای نام کرمانشاهی برابر حریفی اسم و رسم دار از چین رخ داد که البته غیر قابل پیش بینی هم نبود.


آی دبلیو اسپورتس – یک بازی و یک شکست، حاصل حضور کوثر اساسه تکواندوکار دسته منهای ۵۷ کیلوگرم ایران در رقابت‌های تکواندوی گرند اسلم ۲۰۱۹ چین بود تا کوثر موفق به شگفتی سازی در این مسابقات نشود.

کوثر اساسه در وزن دوم المپیکی امروز پنج شنبه ۲۸ آذر ۹۸ در شهر ووشی چین در دور اول مسابقات گرند اسلم به دیدار “زونگشی لو” از چین قهرمان فینال گرندپری ۲۰۱۹، قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، نایب قهرمان آسیا ۲۰۱۸ رفت و در ۲ راند مغلوب او شد.

بدین ترتیب کوثر اساسه با این باخت از دور مسابقات حذف شد تا سرنوشتی مشابه یلدا ولی نژاد داشته باشد. یلدا در وزن سوم المپیکی (منهای ۶۷ کیلوگرم) در مسابقه اول به حریفی از چین باخت و با مسابقات وداع کرد.

دختران ایران در حالی در مرحله نهایی گرند اسلم حضور داشتند که امید زیادی به شگفتی سازی آنها وجود نداشت و حضور آنها در حقیقت، فرصتی برای تجربه اندوزی آنها بود. هر دو تکواندوکار ایران در گرند اسلم ۱۸ ساله هستند و راهی طولانی در آینده ورزشی خود در پیش دارند.


کوثراساسه از گرنداسلم چین حذف شد!

 
  • تشکر
Reactions: *~sarina~*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا