خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

np2012

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
12/12/18
ارسال ها
1
امتیاز واکنش
2
امتیاز
73
سن
29
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع

به عنوان یک فرد مبتدی، چطور سئو را یاد بگیرم؟

افراد مبتدی در سئو، همیشه با این چالش رو به رو هستند که واقعا آن را باید چطور یاد گرفت. یادگیری سئو اصلا کار سختی نیست. حتی تغییرات خیلی کوچک و پایه ای، می تونه تفاوت عظیمی در چشم موتور های جستجو برای دیدن سایت شما ایجاد کند. در مقاله آموزش سئو مبتدی ، تمامی مباحث حیاتی و مهم اصول سئو را بررسی می کنیم. بعد از خواندن این مقاله، تا حدودی می توانید روی جنبه های مختلف سایتتان کار کنید و آن را بهبود دهید.

همان طور که گفتیم، اگر می خواهید بدانید که در 2019 چطور باید سئو را یاد بگیرید، ما یک جواب ساده برای شما داریم: شما به آموزش و تمرین زیادی نیاز دارید. خبر خوب اینه که شما می توانید حجم عظیمی از اطلاعات را به صورت رایگان در اینترنت بیابید (مانند همین آموزش سئو برای افراد مبتدی که در حال مطالع آن هستید)، اما باید هوشمندانه انتخاب کنید. علاوه بر آن، بهتره در کلاس های حضوری، وبینار، همایش و غیره نیز شرکت کنید.

اگر نمی خواهید به خودتان زحمت بدید، می توانید از مشاوران سئو، متخصصان و شرکت هایی که این کار را انجام می دهند، کمک بگیرید. فقط به یاد داشته باشید که این طوری باید هزینه زیادی پرداخت کنید. البته ما در ویکی دمی، مشاوره سئو به صورت رایگان داریم که می توانید از طریق شماره های موجود در سایت، با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

آیا آموزش سئو برای مبتدی ها سخت است؟

معمولا این سوال برای همه افراد مبتدی که به دنبال یادگیری سئو هستند، پیش می آید که آیا سئو سخت است؟ باید بگویم که یادگیری سئو به هیچ عنوان سخت نیست، اما باید بدانید که جدا از مفاهیم پایه ای سئو که تقریبا یکسان است (و فقط به روز می شود)، استراتژی هایی که برای سایت های مختلف پیاده می شود، به هیچ عنوان یکسان نیست. بنابراین اگر می خواهید صرفا قواعد و مفاهیم سئو را یاد بگیرید، کار سختی نیست. اما اگر می خواهید یک وبسایت با کلمات پر رقابت را سئو کنید، باید بگویم که نیاز به تمرین، آموزش و تحقیق خیلی بیشتری خواهید داشت.

موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو بر اساس یکسری الگوریتم کار می کنند. آیا ما می توانیم این الگوریتم ها را شناسایی کنیم؟ بله و خیر. برای مثال یکی از الگوریتم های گوگل، وظیفه دارد محتوا های تکراری و کپی شده را شناسایی کند، یکی دیگر از الگوریتم ها، وظیفه بررسی لینک های سایت را بر عهده دارد و … .

به طور کلی، گوگل از بیش از 200 فاکتر سئو برای رتبه بندی سایت استفاده می کند. اگرچه خیلی از آنها را می دانیم مثلا: کیفیت محتوا، بک لینک های با کیفیت، بخش های فنی، مانند سرعت سایت و … فاکتورهای بسیاری هستند که نمی دانیم و به صورت راز نگه داشته شده اند.

نکته ای که وجود دارد، این است که سایت شما باید توسط موتورهای جستجو ایندکس بشه در غیر این صورت، شما باختید.

در آموزش سئو مبتدی همیشه گفتیم که اگر می خواهید جایگاه خود را در موتورهای جستجو بهبود دهید، باید هوشمندانه عمل کنید. اگر ترافیک سایتتان بالا برود، می تواند منجر به تبدیل (conversion) شود. این تبدیل، می تواند خرید از وب سایت باشد.

خلاصه بگویم، اگر می خواهید از سایتتان بهره ببرید، باید سایتتان را سئو کنید. بعضی اوقات اینکار می تونه خیلی پیچیده باشه، اما گاهی اوقات هست که با خواندن چندین مقاله و آموزش های پروژه محور، می تونید این کار را انجام دهید.


نکات مثبت :
* عنوان و برچسب های مناسب
* توضیحات کافی
نکات منفی :
* نبود تصویر در تاپیک
* نبود لینک های مرتبط
* آپدیت نشدن مطلب بعد طولانی مدت



انجمن رمان نویسی


به عنوان یک فرد مبتدی، چطور سئو را یاد بگیرم؟

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: میلان و Afshin Javan
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا