خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Nirvana

مدیر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
16/7/18
ارسال ها
1,286
امتیاز واکنش
34,304
امتیاز
443
زمان حضور
9 روز 5 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Marketing) فرآیندی سیستماتیک در بازاریابی میباشد که در کنار دیگر کارها و برنامه‌ها، برای شما محیط و شرایطی را فراهم می‌آورند که به هدف خود در شبکه‌های اجتماعی برسید. هدف شما می‌تواند ایجاد یک باور اجتماعی یا نظر سنجی در مورد موضوع خاصی باشد.


همان طور که در تعریف بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مشاهده میکنید شبکه‌های اجتماعی بر این پایه ساخته نشده اند که فقط شما را به مقاصد اقتصادی و یا اینترنتی برسانند، بلکه آن‌ها میتوانند روشی باشند برای رساندن شما به هدفی در دنیای واقعی. هر چند که هدف اولیه و همه گیر این نوع بازاریابی مالی و اقتصادی است، اما این بدین معنا نیست که اگر شما برنامة اقتصادی ندارید و یا حتی می‌خواهید کاری را بدون هدف اقتصادی برای اولین بار انجام دهید، نمی‌توانید در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشید. برای شروع فعالیت حرفه‌ای و هدفمند در شبکه‌های اجتماعی شما باید دو همکار را در نظر داشته باشید. (بازاریابی شبکه‌های اجتماعی):
۱. Social Parent (مسئول اجتماعی)، یعنی فردی که قوانین اولیه و راه کارهای خاص را برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی تعیین کرده و نظاره گر و هدایت کننده شما و دیگران در فعالیتتان میباشد.
۲. Marketing Parent (مسئول بازاریابی)، یعنی کسی که مسئولیت ارائه برنامه و تعیین اهداف را از تبلیغات را مشخص می‌کند.کسی که به عنوان مسئول بازاریابی (در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ) فعالیت می‌کند باید مرور کند که تمامی افرادی که با او همکاری می‌کنند و تمامی برنامه‌هایی که او تعیین می‌کند به درستی عمل می‌کنند یا نه و اگر در بخشی از فعالیت‌های هدفمند شما مشکلی ایجاد شد او باید مشکل را رفع کند.

برخی از سرفصل‌های رشته بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

1. الگوی رفتار کاربران اینترنت
2. بررسی مشخصه های شبکه های اجتماعی
3. معرفی فضا و ادبیات شبکه های اجتماعی
4. چرخش اطلاعات و اخبار در فضا
5. بازاریابی در در شبکه های اجتماعی
6. برنامه های ایران برای شبکه های اجتماعی
7. استفاده از شبکه های اجتماعی برای آموزش و انتقال اطلاعات
هماهنگ سازی وب سایت با شبکه‌های اجتماعی
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را در وب سایت خود قرار دهید و در هر مقاله و محتوایی که در وب سایت خود تولید می‌کنید در پایین یا بالای آن دکمه‌های فیسبوک، توییتر، لینکدین، پینترست و دیگر شبکه‌های اجتماعی را قرار دهید. اینکار به کاربران و اشخاصی که محتوای وب سایت شما را می‌خوانند و تمایل دارند آنرا با دوستانشان به اشتراک بگذارند کمک خواهد کرد. بخاطر داشته باشید این چند کار را حتماً انجام دهید.
دکمه‌های اشتراک‌گذاری را به مطالب وب‌سایت خود اضافه کنید. صفحات ورود کاربری وب‌سایت خود را با شبکه‌های اجتماعی هماهنگ کنید و به کاربر اجازه دهید که با حساب کاربری گوگل خود وارد وب سایت شما نیز بشود و یا باحساب کاربری فیسبوک به صفحه کاربری وب سایت شما دسترسی پیدا کند.
نکاتی هستند که در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نباید فراموش کنیم. هرگز در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی عجله نکنید، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نیازمند زمان است، بِرَند شما باید جا بیفتد، دهان به دهان منتقل شود و نیاز به صبر و حوصله دارد. بازاریابی اینترنتی هم همینطور است و فعالیت‌های بازاریابی آنلاین نیازمند زمان هستند.
در بخش انجام پایان نامه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ارتباط با مشتری نیز مانند دیگر رشته‌های مشابه، دانش‌آموخته می‌باید علاوه بر آشنایی با دانش رشته‌اش، با نرم‌افزار‌های رشته خود آشنایی کافی داشته باشد. علاوه بر آن برای انجام پایان نامه، آشنایی با نرم افزار‌های آماری مانند SPSSنیز یکی از باید‌هاست. در این رشته Edex با داشتن کارشناسان ارشد و دکترا، در نوشتن و انجام کلیه امور پایان نامه، مشاور و دستیار محققان و دانش آموختگان عزیز خواهد بود.

نمونه‌هایی چند از پایان‌نامه‌های انجام شده در زمینه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

o بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتریان صنایع غذایی ایران
o بررسی نقش بازاریابی اجتماعی بر ارتقا ارزش ویژه برند در موسسات غیر انتفاعی
o توسعه بازاریابی شبکه‌ای با شناسایی رهبران عقیده در شبکه‌های اجتماعی
o تأثیر عوامل بازارپردازی بصری و ویژگی‌های جمعیت شناختی مشتریان بر رفتار خرید آنی مشتریان
o بررسی تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر بازاریابی خدمات آموزشی
o ارائه چارچوبی برای بهبود بازاریابی از طریق تحلیل شبکه‌های اجتماعی
o بررسی عوامل مؤثر بر جذب مشتری در روش بازاریابی توسط ایمیل
o بررسی عناصر بازاریابی در مدیریت ارتباط با مشتری


پایان نامه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

 
  • تشکر
Reactions: Cinder
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا