خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

mahsa_salehi

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/10/19
ارسال ها
1
امتیاز واکنش
0
امتیاز
122
سن
33
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
می‌توانید به خانه خود اقلام تزئینی اضافه کنید تا به اتاق‌های خانه خود جلوه‌ای تازه بدهید. این موارد حتما نباید لوکس و گران قیمت باشند. هر چیزی که جلوه‌ای خاص داشته باشد، می‌تواند برای تزئینات مناسب باشد. معماری داخلی ساختمان تمامی جزئیات و موارد مختلف خانه چه برای راحتی و چه زیبایی را تحت پوشش قرار می‌دهد.


بهبود دکوراسیون خانه با اقلام تزئینی
همه ما وسایلی را در اختیار داریم که احتمالا در مکانی بسته‌بندی شده‌اند و از آنها استفاده نمی‌کنیم. خانه شما به برخی لوازم جانبی احتیاج دارد. به جای رفتن به فروشگاه، به آنچه که قبلا داشتید، نگاهی بیندازید. سینی‌های چوبی، اکریلیک، فلزی یا نقره‌ای را می‌توان در بالای قفسه‌ها، چرخ دستی‌ها، طاقچه، میز کنار تـ*ـخت و میزهای قهوه‌خوری برای افزودن بافت و ابعاد اضافی قرار داد.

تعدادی شمع را روی آنها، طاقچه یا ردیف کتاب‌های خود قرار دهید. بشقاب را می‌توان از دیوار آویزان کرد تا یک اثر هنری شگفت انگیز ایجاد کند. از کتاب‌های کودکان می‌توان در مهد کودک‌ها، اتاق‌های کودکان یا حمام‌های آنها استفاده کرد. شما می‌توانید به طرز شگفت‌انگیزی از آنچه که قبلا داشته‌اید استفاده کنید!

نگهدارنده گلدانی آویز در آشپزخانه
آشپزخانه‌ها باید گرم و جذاب باشند. ما بیشتر وقت خود را در آنها می‌گذرانیم که می‌تواند برای تهیه غذا، خوردن غذا یا سرگرمی باشد. یک قفسه گلدانی آویزان ظرافت‌های خاصی به این فضا می‌بخشد. آشپزخانه‌ها به طور دائم مورد استفاده هستند و یک قفسه گلدانی آویزان قطعا باعث می‌شود احساس گرمی به آن اضافه شود.

علاوه بر این که این مورد می‌تواند در بازسازی آشپزخانه بسیار جالب به نظر برسد، (اندازه‌ها و سبک‌های زیادی در دسترس است) فضای اضافی در زیر کمد می‌تواند برای ذخیره موارد دیگر تخلیه شود. به ندرت این مورد اتفاق می‌افتد که فضای محدودی برای نگهداری اقلام خود داشته باشید.

از گل و گیاه‌ها بیشتر استفاده کنید
گیاهان بیشتری را به فضای زندگی خود اضافه کنید. آنها را در هر اتاق، کوچک یا بزرگ، یا همه آنها اضافه کنید. گیاهان دکوراسیونی ارزان و در دسترس به فضای زندگی شما اضافه می‌کنند و جلوه و رنگ آن را بهبود می‌بخشند. گیاهان نه تنها زیبا هستند بلکه بسیاری از آنها می‌توانند هوای خانه را تمیز کرده و رطوبت آن را متعادل کنند و به عنوان اقلام تزئینی مورد استفاده قرار بگیرند. آنها می‌توانند آلاینده‌ها را جذب کرده و گازهای مضر را از هوا خارج کنند. هیچ خانه‌ای بدون استفاده از آنها شگفت انگیز نخواهد بود!


استفاده از اقلام تزئینی برای تغییر جلوه خانه

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا