خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,923
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع
مثلث برمودا در ناحیه غربی اقیانوس اطلس شمالی است که تقریبا هر کسی حکایاتی در مورد آن شنیده است. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که واقعا در مثلث برمودا چه می گذرد؟ امروز ما میخواهیم که این پدیده را بشناسیم و حقیقت آن را یک بار برای همیشه کشف کنیم. خوب، شاید کمی جاه طلبانه باشد، اما ما چند تصور غلط را روشن می کنیم و البته بعضی از نظریه ها، واقعیت‌ها و افسانه هایی که درمورد مثلث برمودا وجود دارد را به شما معرفی می کنیم. بنابراین همراه با الی گشت شوید تا این ۲۵ حقیقت در مورد مثل برمودا را بدانید.



۱- مثلث برمودا به علت همه رخدادهای اسرارآمیز و ناخوشایند در اطراف این منطقه به عنوان مثلث شیطان نیز شناخته می شود.

۲- کریستف کلمب اولین کسی بود که وقایع عجیب و غریب در این منطقه را ثبت کرد. یک شب، او اعلام کرد که یک شعله بزرگ در دریا سقوط کرد (احتمالا یک شهاب سنگ).

۳- کلمب همچنین نشانه های عجیبی در قطب نمایش دیده بود. این ممکن است به این دلیل باشد که مثلث برمودا یکی از معدود نقاط جهان می باشد که در آن شمال حقیقی و شمال مغناطیسی واقع شده است.

۴- گفته می شود که نمایشنامه طوفان شکسپیر، احتمالا بر اساس مثلث برمودا بوده و باعث افزایش اعتبار آن شده است.

۵- بعضی از خلبانان ادعا می کنند که در حالی که از روی مثلث برمودا پرواز می کنند، “زمان را از دست می دهند”. این باعث شده است که برخی افراد در مورد پرش زمانی و سفر چند بعدی نظریه هایی ارائه کنند.

۶- مثلث برمودا تا سال ۱۹۱۸ ناشناخته بود. بعد از آن کشتی یواس‌اس سایکلوپ با ۳۰۰ نفر مسافر در آنجا غرق شدند. کشتی هیچ سیگنال خطری به کسی نفرستاد و هیچ وقت پیدا نشد. رییس جمهور آن زمان آمریکا به نام وودرو ویلسون گفته است: “تنها خدا و دریا می داند که چه اتفاقی برای آن کشتی بزرگ رخ داده است”.

۷- در سال ۱۹۴۱ نیز دو کشتی در همان نقطه ناپدید شدند.



۲۵حقیقت درباره مثلث برمودا

 
  • تشکر
Reactions: !MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,923
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع
۸- مثلث برمودا زمانی بدنام تر شد که ۵ کشتی ناوی که ۱۴ فرد را حمل می کردند به سمت سواحل فلوریدا در حرکت بودند. در آن زمان آن ها مسیرشان را به خاطر اختلالاتی در قطب نما گم کردن و کم کم سوخت خود را از دست دادند.

۹- در سال ۱۹۶۴، وینسنت گادیس اصطلاح “مثلث برمودا” را در یک مقاله ای نوشت. از آن زمان به بعد نویسنده های علمی تخیلی به نوشتن در مورد موجودات فضایی، زمین های گرانشی معکوس و حتی هیولاهای دریایی روی آوردند. با این حال دانشمندان اشاره کرده اند که تلاش برای پیدا کردن دلیل برای تمام خرابی‌ها و سقوط‌ها در مثلث برمودا مانند تلاش برای کشف علت تصادف تمام ماشین هاست.

۱۰- مثلث حدودا بین برمودا، میامی و پورتو ریکو قرار دارد.

۱۱- گزارش های زیادی مبنی بر کشتی هایی وجود دارد که در اطراف و در سواحل پیدا شده اند. اکثر آن ها قادر به شناسایی نبودند و سرنوشت مسافران و عواملش یک راز باقی مانده است.

۱۲- در سال ۱۹۴۵، یک تحقیق دریایی صورت گرفت و در آن یک هلیکوپتر نجات به مثلث برمودا فرستاده شد تا به دنبال افراد گم شده بگردد. این هلیکوپتر با ۱۳ نفری که در آن بودند ناپدید شدند. بعد از یک تحقیق گسترده، مسئولان گفتند که این کشتی به گونه ای محو شده که انگار به مریخ سفر کرده است.


۱۳- برخلاف همه اخبار بد ، دانشمندان دریافته اند که با توجه به طوفان های گرمسیری و آب و هوا، تعداد کشتی ها و هواپیماهای که ناپدید شده است، در واقع آنطور که به نظر می رسد به خاطر مثلث برمودا بوده است، از بین نرفته اند.

۱۴- جالب است بدانید که علاوه بر دانشمندان، گارد ساحلی ایالات متحده نیز مثلث برمودا را خطرناک تر از دیگر نقاط اقیانوس نمی داند.

۱۵- به احتمال زیاد، حوادث ناشی از طوفان، صخره ها، جریان گلف استریم (یک جریان اقیانوسی گرم و قوی) و سایر چالش های اقیانوسی بوده اند.

۱۶- یک نظریه طبیعی عجیب دیگری که منتشر شده است این می باشد که دلیل غرق شدن کشتی ها، حباب های متان بوده است.


۲۵حقیقت درباره مثلث برمودا

 
  • تشکر
Reactions: !MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,923
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۷- به همین دلیل است که بسیاری از خرابه های کشتی یافت نشده است. در اینجه فرضیه ای مطرح می شود که هر گونه مخروبه ای از کشتی هایی که غذق شده اند، توسط گلف استریم جریان یافته اند.

۱۸- خنده دارترین توضیح این است که یک سفینه فضایی پایین آمده و کشتی ها را در زیر آب سوار می کند.


۱۹- یک توضیح علمی تخیلی مشهور این است که مثلث برمودا یکی از ۱۲ منطقه عجیب است که در اطراف زمین در عرض جغرافیایی مشابه قرار گرفته است. این مناطق، سایت هایی هستند که در وقایع و ناپدیدشدن های غیر قابل توضیح اتفاق می افتد.

۲۰- در سال ۲۰۱۳، صندوق جهانی طبیعت، خطرناک ترین مسیرهای حمل و نقل با کشتی را اعلام کرد که البته مثلث برمودا در بین آن ها دیده نمی شد.

۲۱- دانشمندان بیشتری ادعا کرده اند که رمز و راز مثلث برمودا واقعا مسائل برانگیختن احساست است که توسط نویسندگان و رسانه های منتشر شده که می خواهند پول بیشتری توسط این اسرار در بیاورند.

۲۲- در سال ۱۹۵۵ یک کشتی بادبادنی پیدا شد که از سه طوفان رهایی یافته اما همه خدمه و عوامل آن ناپدید شده بودند.

۲۳- گارد ساحلی گفته است که تعداد کشتی هایی که ناپدید می شوند با توجه به کشتی و قایق هایی که به این سمت می آیند، رقم بسیار ناچیزی است.

۲۴- روانشناسان معتقدند که ادامه پیدا کردن رازهایی در مورد مثلث برمودا به خاطر چیزی به نام سوءگیری یا جهت گیری تاییدی است. ما انتظار داریم که کشتی ها غرق شوند و زمانی که یک کشتی واقعا غرق می شود، به سرعت آن را به مسائل ماوراءالطبیعه و فراانسانی ربط می دهیم.

۲۵- اما بهتر است بپرسیم که هر سال چند کشتی و یا هواپیما ناپدید می شوند؟ به هر حال می شود گفت که بر خلاف آمار و توضیحات علمی مربوطه، حدود ۲۰ کشتی و ۴ هواپیما هر سال در این نقطه از جهان یعنی مثلث برمودا ناپدید می شوند.


۲۵حقیقت درباره مثلث برمودا

 
  • تشکر
Reactions: !MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/10/19
ارسال ها
1,150
امتیاز واکنش
10,424
امتیاز
323
زمان حضور
73 روز 8 ساعت 4 دقیقه
مشاهدات و گزارشات
در بیشتر اتفاقات مثلث برمودا ، اکثر هواپیماها در حالی ناپدید شده‌اند که تماس رادیویی خود را با ایستگاههای مبدأ و مقصدشان تا آخرین لحظه حفظ کرده‌اند و یا برخی دیگر در لحظات آخر پیامهای غیر عادی مخابره کرده‌اند که حاکی از عدم کنترل آنان بر روی دستگاه و ابزارها بوده است و یا چرخش عقربه‌های قطب نما به دور خود و تغییر رنگ آسمان اطراف به زردی و مه آلودی ، آن هم در روز صاف و آفتابی و یا تغییراتی غیر عادی در آبها که تا لحظاتی قبل آرام بوده‌اند، بدون بیان هیچ دلیل روشنی از چگونگی این وقایع.
این پیامها رفته رفته ضعیف‌تر و غیرقابل تشخیص‌تر شده و یا سریعاً قطع شده‌اند. دقیقاً مثل اینکه چیزی ارتباط رادیویی را قطع کرده باشد و یا چنانچه اظهار عقیده شده، در حال دور شدن و عقب رفتن از فضا و زمان بوده و دورتر و دورتر شده‌اند. در برخی موارد گزارشها حاکی از آن بود که نوری ناشناخته و غیر قابل تشریح روئیت شده است. همچنین توده سیاه و تاریکی در سطح دریا که پس از مدتی ناپدید شده ، در جریان اتفاقات مزبور گزارش شده است.
در مواردی هم گزارش شده که نقطه تاریک بزرگی در میان ستارگان در آسمان دیده شده که نوری متحرک از طرف زمین به آن قسمت وارد شده و سپس هر دو ناپدید شده‌اند. در تمام مدت دیده شدن تاریکی ، دستگاهها و سایر ابزارهای قایق‌های ناظر از کار افتاده بودند که پس از رفع تاریکی آسمان ، دوباره شروع بکار کرده‌اند.
در یک مورد هم پیامی عجیب از یک کشتی باری ژاپنی بدین مضمون دریافت گردید. "خطری همانند یک خنجر هم اکنون ... به سرعت می‌آید ... ما نمی‌توانیم فرار کنیم ..." در هر حال بدون اینکه مشخص شود خنجر چه بود، کشتی ناپدید شد.

علل واقعه
علل فرضی طبیعی : توضیحات و علل فرضی مختلفی درباره حوادث مثلث برمودا ارائه شده است که معمول‌ترین فرضیات بر اساس مرگ غیر طبیعی (زیرا هیچ جسدی تا کنون بدست نیامده است.) بنا شده است. این توضیحات عبارتند از : جزر و مد ناگهانی دریا در نتیجه زلزله در اعماق دریا ، وزش بادهای مخرب و اختلالات جوی ، گویهای آتشفشان که موجب انفجار هواپیماها می‌شود، گرفتار آمدن در جاذبه یک گرداب یا گردباد که باعث سقوط و انهدام هواپیماها یا انحراف مسیر کشتیها و مفقود شدن آنها در آب می‌شود، تحت تاثیر نیرویی مغناطیسی قرار گرفتن و اختلالات امواج الکترومغناطیسی، ولی این دلایل توجیه قابل قبولی برای ناپدید شدن هواپیماها و کشتیهای متعدد در یک منطقه نیست.



علل فرضی غیر طبیعی
دستگیری و ربوده شدن به وسیله زیردریایی یا بشقاب پرنده‌هایی متعلق به کراتی دیگر که برای تحقیق درباره حیات و زندگی باستان و حال ما انسانها به کره زمین آمده‌اند، می‌تواند علتی غیر طبیعی برای توجیه وقایع باشد.
یکی از عجیب‌ترین پیشنهادات در این مورد بـ*ـو*سیله ادگار کایس ، پیشگو و روانکاو و حکیم در دهه پنجم قرن بیست ، ارائه شده است. به عقیده وی قرنها قبل از کشف اشعه لیزر ، بومیان سواحل اقیانوس اطلس از کریستال به عنوان یک منبع انرژی و قدرت استفاده می‌کردند. به نظر کاین نوعی نیروی شیطانی القا شده از سوی آنها ، در عمق یک مایلی در قسمت غرب اندروس غرق شده که هنوز در برخی مواقع باعث از کار انداختن ابزار و وسایل الکتریکی کشتیها ، هواپیماها و در نهایت نابودی آنها می‌گردد.
ام. ک. جساپ که یک فضانورد ، منجم و متخصص کره ماه است، در کتابش به نام « در مورد بشقاب پرنده‌ها » ابراز می‌دارد که ناپدید شدن کشتیهای مشهور در مثلث برمودا ، به وسیله اجسام پرنده صورت گرفته است. وی مفقود شدن خدمه آنها را نیز به اجسام مزبور ربط می‌دهد. به عقیده جساپ یوفوها هر چه هستند، حوزه مغناطیسی موقتی ایجاد می‌کنند که دارای طرحی یونیزه شده است و می‌تواند باعث متلاشی شدن یا ناپدید شدن هواپیماها و کشتیها گردد. او روی این سوال کار می‌کرد که چگونه نیروی مغناطیسی کنترل شده و می‌تواند باعث نامرئی شدن گردد. نظریه میدان واحد انیشتین او را مجذوب کرده بود. جساپ هر دو اینها را کلیدی می‌دانست برای ظهور و محو شدن ناگهانی بشقاب پرنده‌ها و ناپدید شدن کشتیها و هواپیماها. ولی مرگ امکان ادامه فعالیت و نتیجه گیری را از جساپ گرفت و تحقیقاتش نیمه تمام ماند.

داستانی عجیب
حادثه‌ای در اثر اختلال زمانی در فرودگاه میامی رخ داد که هرگز توضیحی قابل قبول برای آن وجود نداشته است. این واقعه مربوط به یک هواپیمای مسافربری بود که برای فرود در باند آماده بود و با رادار مرکز کنترل هوایی ردیابی می‌گردید که ناگهان ده دقیقه از صفحه رادار ناپدید شد و سپس دوباره ظاهر گشت. هواپیما بدون هیچ واقعه‌ای فرود آمد و خلبان و خدمه از آنچه افراد پایگاه می‌گفتند ابراز تعجب کردند، زیرا تا آنجا که به خدمه مربوط می‌شد، هیچ اتفاق غیر عادی نیفتاده بود. جالب این که ساعتهای همه آنها حدود ده دقیقه از زمان واقعی عقب‌تر بود. در حالی که هواپیما درست 20 دقیقه قبل از این واقعه وقت اصلی را کنترل کرده بود و در آن هنگام هیچ اختلاف زمانی وجود داشت.
آیا مثلث برمودا و نقاط مشخص دیگر به صورت ماشینی عظیم عمل می‌کنند تا اختلالاتی بوجود آورند؟
آیا آنها می‌توانند گردابهایی را چه در داخل و چه در خارج از جو بوجود آورند که اجسام و اشیا به داخل آنها بیفتد و به بعد زمان و مکانی دیگر منتقل شوند؟

گذشته و آینده برمودا
به نظر می‌رسد که این منطقه طی زمانهای متمادی گذشته نیز در افسانه‌ها به منزله مکانی ترسناک وجود داشته و حتی خیلی قبل از تاریخ کشف آن و بعد از آن تاریخ تا صدها سال با عناوین «دریایی از مقبره‌ها» ، «مثلث شیطان» ، «مثلث مرگ» ، «دریای بدبختی» ، «گورستان آتلانتیک» نامیده می‌شده است.
شومی و بدشگونی مثلث برمودا حتی در عصر فضا نیز باعث تعجب انسانهایی چون کریستف کلمب و فضانوردان آپولو 13 که یکی کاشف در زمین و دیگری در فضاست، شده است. اینکه چرا وقایع عجیب این منطقه گزارش نمی‌شود، شاید به دلیل ایجاد رعب و وحشت عمومی باشد، شاید هم چون دلیل اصلی وقایع معلوم نیست، اتفاقات مربوطه بازتاب نمی‌یابد. البته در اغلب گزارشات ارائه شده هم سانسورهایی وجود دارد که اصل وقایع را سرپوشیده نگه می‌دارد.

دانشمند روسی مدعی کشف راز مثلث برمودا شد
دانشمند ژئوفیزیک و نظراتش : یک دانشمند ژئوفیزیک ساکن شهر وارونژ روسیه مدعی کشف یک علت طبیعی برای حوادث ناگوار مثلث برمودا شد.
به گزارش ایسنا، ولادیسلاو بوکریف، در این زمینه گفت: ویژگی عجیب مثلث برمودا توسط طبیعت برنامه ریزی شده است. یکی از شعبات جریانات گرم گلف استریم، با گردش در جهت عقربه‌های ‌ساعت در منطقه دریای سارگاسوف، روی میدهد. این حرکت به یادآورنده پرتاب کننده دیسک است که در آغاز خود میچرخد و تنها در لحظه ای که بالاترین سرعت زاویه ای را به دست آورد، دیسک را به جلو پرتاب میکند.
به نظر وی وجود میکرو و ماکرو گودال‌هایی ‌در این منطقه، مولد آشفتگی‌های ‌جاذبه ای و مغناطیسی میباشد که در نتیجه آن دستگاه‌ها ‌از کار افتاده و ارگانیزم انسان سنگینی ای را تحمل میکند که گاهی مرگبار است.
وی میگوید: چون در این منطقه، گردش آب در جهت عقربه‌های ‌ساعت است، برمودا همانند گرداب، اشیا را به سمت خود میکشد، یعنی بردار جاذبه به سمت عمق دریا و مرکز زمین است. برمودا برای وسایط نقلیه هوایی و دریایی تنها در زمان وقوع جزر در دریا خطرناک است. در این فاز(با مهندسی نرم افزار اشتباه نگیرید)، ابتدا گودال‌های ‌آبی و پس از آن گودال‌های ‌هوایی پدیدار میشوند. این وضعیت همانند فنجانی است که به طور ناگهانی انتهای آن را باز کنند. آب به سمت شکاف حرکت میکند و حرکتی گردشی به خود میگیرد و در امتداد خود، جریان هوا را میراند. این دانشمند ژئوفیزیک روسیه میافزاید: با دانستن فاز جریان مد و ویژگی تشکیل جریانات، میتوان روشی را ایجاد کرد که وقوع حادثه را در این مثلث ناآرام، همچنین در سایر نقاط خطرناک جهان هشدار دهد.
انجمن رمان نویسی


۲۵حقیقت درباره مثلث برمودا

 
  • جذاب
Reactions: Miss.kamyar
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا