خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

نگار 1373

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
  
عضویت
8/8/19
ارسال ها
1,681
امتیاز واکنش
15,222
امتیاز
323
محل سکونت
همدان
زمان حضور
62 روز 21 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع

شرکت راک‌استار (Rockstar) بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، رسما اعلام کرد که بازی محبوب و موفق Red Dead Redemption 2 برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود. تیم سازنده علاوه بر تایید انتشار بازی برروی رایانه‌های شخصی، تاریخ انتشار و زمان آغاز پیش‌فروش آن را نیز مشخص کرده است.
اگرچه پیش از این، شایعه‌های بسیاری پیرامون انتشار بازی Red Dead Redemption 2 برروی رایانه‌های شخصی منتشر شده بود ولی شرکت تیک تو (Take Two) از تایید یا تکذیب این اخبار به صورت رسمی خودداری کرده بود. اگرچه مدیر ارشد اجرایی این شرکت بیان کرده بود که «هیچ ضرری در عرضه‌ی بازی برای رایانه‌های شخصی وجود ندارد» ولی تا به امروز خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی محبوب نبود. با این حال، راک‌استار بالاخره امروز و پس یک انتظار طولانی، انتشار این بازی برروی رایانه‌های شخصی را رسما تایید کرد. این بازی در تاریخ ۱۴ آبان ماه سال جاری مصادف با ۵ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی، در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد.
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Red Dead Redemption 2 توسط فروشگاه‌ها و خرده‌فروشان متعددی به بازار عرضه می‌شود. با این حال، فروشگاه استیم تا به این لحظه به عنوان یکی از پلتفرم‌های مقصد این بازی معرفی نشده است. علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند این عنوان را از تاریخ ۱ آبان ماه (۲۳ اکتبر) و از طریق فروشگاه‌هایی مانند اپیک گیمز، هامبل استور (Humble Store) و برخی خرده‌فروشان دیگر، پیش‌خرید کنند.
متاسفانه اولین نسخه از سری Red Dead Redemption هیچ‌گاه برای رایانه‌های شخصی منتشر نشد. با این حال، به نظر می‌رسد موفقیت بالای نسخه‌ی دوم شرکت تیک تو و راک‌استار را بر این داشته است تا این بازی را برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز عرضه کنند. بدون شک، تجربه‌ی بخش داستانی و به خصوص بخش چندنفره‌ی این بازی برروی رایانه‌های شخصی، برای هواداران و بازی‌بازان بسیار لـ*ـذت‌بخش خواهد بود. البته باید منتظر ماند و دید برای اجرای این بازی باکیفیت و بزرگ، به چه سخت‌افزاری نیاز خواهیم داشت.
بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برروی کنسول‌های پی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند نقد و بررسی این بازی با عنوان «بازگشت باشکوه پادشاه غرب وحشی» به قلم مهدی رضایی را از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند.
به‌روزرسانی: اگرچه نامی از فروشگاه استیم در ابتدا برده نشده بود ولی راک‌استار تایید کرده است که بازی Red Dead Redemption 2 مدتی پس از تاریخ اعلام شده و در ماه دسامبر، برروی این فروشگاه نیز عرضه می‌شود. با این حال، تاریخ دقیق انتشار بازی برروی فروشگاه استیم هنوز مشخص نشده است.
علاوه بر لانچر اختصاصی این شرکت و فروشگاه‌های یاد شده، انتشار این بازی برروی پلتفرم گوگل استیدیا نیز تایید شده است. اگرچه این بازی از همان ابتدا برروی این پلتفرم عرضه می‌شود ولی با توجه به این که گوگل استیدا کار خود در ماه نوامبر آغاز می‌کند، هنوز مشخص نیست که آیا امکان پیش‌خرید بازی برروی این پلتفرم وجود خواهد داشت یا خیر.
منبع: گیمفا


انتشار بازی Red Dead Redemption 2 برروی رایانه‌های شخصی رسما تایید شد

 
  • تشکر
Reactions: MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا