خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


گروه جست و جوی یوفو مشهوری که اخیرا با انتشار سه ویدیو از مشاهده یوفوها و تایید اصالت این ویدئوها توسط ارتش آمریکا بر سر زبان‌ها افتاده، می‌گوید به کشف جذابی در رابـ*ـطه با یوفوها دست پیدا کرده است!

معمولا به یافته‌های گروه های جست و جوی یوفو نمی‌توان اتکای چندان زیادی کرد چرا که اغلب مواقع، کشفیات آن‌ها دستکاری شده و غیر واقعی هستند. مهمتر از آن این است که اکثرا آن‌ها بیشتر دنبال هیجان‌زده کردن مخاطب عام هستند و توجه کمتری به قانع کردن افرادی دارند که به صورت جدی و با اصول علمی به دنبال کشف یوفوها هستند. اما یک گروه جست و جوی یوفو نسبتا تازه تاسیس وجود دارد که تاکنون توانسته احترام و توجه بسیاری از کسانی که به طور جدی به دنبال کشف یوفوها هستند را به خود جلب کند.

ابتدا باید بگوییم که اگر احیانا با اصطلاح یوفو یا UFO آشنایی ندارید، این اصطلاح درواقع کوتاه شده عبارت Unidentified Flying Object به معنی “شیء ناشناس پرنده” است. بسیاری افراد معتقدند یوفوها، درواقع سفینه های موجودات فضایی هستند! برخی دیگر هم معتقدند که یوفوهای مشاهده شده توسط بشر، سلاح‌ها و پروژه‌های ناشناخته و فوق پیشرفته ارتش‌های مختلف دنیا و مخصوصا ارتش آمریکا هستند. نکته مهم در رابـ*ـطه با تصاویر و ویدیوهای منتسب به یوفوها این است که اکثر آن‌ها، فاقد صلاحیت کافی هستند و نمی‌توان اصالت و واقعی بودن آن‌ها را تایید کرد. اما همانطور که در ابتدای متن هم اشاره شد، گروهی نسبتا تازه تاسیس وجود دارد که حتی ارتش آمریکا نیز گفته‌های آن‌ها را تایید می‌کند!

این گروه که خودش را یک آکادمی علمی هنری با نام “به سوی ستاره ها” (To the Stars Academy of Arts & Sciences) مطرح می‌کند، بیشتر از آنکه به دنبال جلب توجه مخاطب عام باشد، به طور جدی به دنبال کشف آثار قابل اعتنا و موثقی از یوفوها است. این گروه، همان گروهی است که اخیرا سه ویدیو مشهور از مشاهده یوفوها را منتشر کرد و اصالت این ویدیوهای بسیار جالب، مورد تایید ارتش آمریکا نیز قرار گرفت و مقامات این ارتش اعلام کردند که یوفوهای مشاهده شده در این سه ویدیو، کاملا واقعی هستند!

نکته جالب در رابـ*ـطه با این گروه، این است که یکی از موسسان اصلی آن، خواننده سابق گروه موسیقی نسبتا مشهور Blink-182 یعنی تام دی‌لانج (Tom DeLonge) است. دی‌لانج در سال 2017 از گروه موسیقی‌اش خارج شد و سراغ کشف اسرار یوفوها رفت!

کشف جدید گروه در رابـ*ـطه با یوفوها

لوئیز الیزاندو (Luis Elizondo) که مدیر بخش امنیت و برنامه های ویژه گروه ساخته شده توسط دی‌لانج است، به تازگی مصاحبه‌ای با روزنامه مشهور نیویورک تایمز داشته. او در این مصاحبه اشاره به کشف جدید گروه کرده که به عقیده او، می‌تواند بسیار جذاب باشد. هنگامی که خبرنگار از او پرسید آیا می‌تواند این کشف به ظاهر جذاب را به اطلاع عموم هم برساند، الیزاندو پاسخ جالبی داد:

ما اکنون در حال تلاش برای یافتن افرادی هستیم که بتوانند آنالیزهای علمی لازم را برای کشف جدیدمان انجام دهند. این آنالیزهای علمی، شامل آنالیزهای فیزیکی، آنالیزهای شیمیایی و مولکولی و درنهایت هم آنالیزهای اتمی و هسته‌ای می‌شود. ما به هیچ عنوان نمی‌خواهیم بدون انجام آنالیزهای علمی لازم، از ماهیت کشف جدیدمان صحبت کنیم. پس از انجام تمام این آنالیزها و بعد از آنکه متوجه شدیم کشف جدیدمان واقعا چه معنایی دارد، آن را به اطلاع عموم هم خواهیم رساند

مطمئنا رویکرد این گروه برای آنالیز و بررسی علمی یافته‌هایشان، رویکردی کاملا قابل احترام و البته متفاوت است. اگر این گروه یا آکادمی، واقعا به همین صورت ادامه دهد و با چنین جدیت و البته مسئولیت‌پذیری‌ای به دنبال یوفوها بگردد، به احتمال بسیار زیاد در آینده‌ای بسیار نزدیک به بهترین و قابل استناد ترین گروه جست و جوی یوفو تبدیل خواهد شد. اما شاید اصلی‌ترین سوالی که اکنون ذهن ما را به خود درگیر کرده، این است که آن کشف جذاب واقعا چیست؟ باید صبر کنیم و ببینیم آنالیزهای علمی این گروه به کجا ختم خواهند شد!​


یک گروه قابل استناد در زمینه جست و جوی یوفو می‌گوید کشف جذابی داشته است!

 
  • تشکر
Reactions: Shahin_79
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا