خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع

سازمانی فضایی ناسا به عقیده بسیاری از کاربران، فقط در پی کشف اجرام آسمانی و ارتباط با بیگانگان است، اما تحقیقات ناسا، تاثیر مستقیمی بر روی زندگی ما انسان‌ها بر روی کره زمین دارد. ابزار تعاملی ناسا NASA Home and City این دستاوردها را به ما نشان می‌دهد.


سازمانی فضایی ناسا با راه‌اندازی یک سرویس کاملا تعاملی و شگفت‌انگیز با نام NASA Home and City به کاربران عادی اجازه داده به روش‌هایی که تحقیقات این سازمان در فضا، بر روی زندگی آن‌ها روی زمین تاثیر می‌گذارد، پی ببرند. به عنوان نمونه، بسیاری از ربات‌ها و نرم افزارهای کاربردی که امروز در صنایع مختلف و حتی توسط مردم عادی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در ابتدا توسط این سازمان فضایی طراحی شده‌اند.

به عنوان مثال، یکی از کاربردهای لوازم ساخت ناسا بر روی سطح کره خاکی، خنثی‌سازی مین‌های زمینی است! سازمان‌های نظامی به منظور خنثی کردن یا حتی منفجر کردن مین‌ها به صورت دستی پیش از منفجر شدنشان توسط انسان‌های عادی، از سوخت موشک اضافی ناسا استفاده می‌کنند.


شاید پیش از استفاده از این ابزار تعاملی ناسا عقیده داشتید همه فعالیت‌های این سازمان فضایی و مخصوصا دستاوردهای آن‌ها، به فضای خارج از جو زمین مربوط می‌شوند،‌ اما باید بدانید نتیجه تحقیقات و فعالیت‌های ناسا رفته رفته در ابزارهای آرایشی و صنعت تولید پوشاک نیز وارد شده است.


کار با ابزار تعاملی ناسا

بعد از ورود به وب سایت NASA Home and City دو گزینه Explore City و Explore Home در اختیارتان قرار می‌گیرد. با کلیک بر روی هر کدام، به بخش مجزایی وارد خواهید شد در اینجا قسمت‌هایی با دایره‌های آبی مشخص شده‌اند که با کلیک بر روی آن‌ها وارد قسمتی خاص از این فضا می‌شوید.


به عنوان نمونه، بعد از انتخاب گزینه Explore Home، به صفحه زیر وارد می‌شوید. همانطور که می‌بینید در برخی قسمت‌ها دایره‌هایی آبی رنگ وجود دارند. این علامت نشان می‌دهد در اینجا، چیزی مربوط به دستاوردها ناسا وجود دارد.


به عنوان نمونه، ما در اینجا بر روی دایره آبی رنگ واقع در پنجره بالا و سمت چپ کلیک کردیم که به حمام خانه اشاره دارد.


اگر هر جایی، ردپایی از ناسا وجود داشته باشید، آن قسمت مجددا با دایره‌ای آبی رنگ نشان داده خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم کار را با تحقیق از لوازم درون خانه شروع کرده و سپس به بخش بسیار گسترده‌تر Explore City وارد شوید. با استفاده از این ابزار تعاملی ناسا مطمئنا احترامی که برای این سازمان فضایی و مخصوصا دانشمندان آن قائل هستید، چند برابر خواهد شد، چرا که متوجه می‌شوید در کوچک‌ترین و ساده‌ترین ابزارهای مورد استفاده‌تان به صورت روزانه، اثری از تحقیقات چندین و چند ساله ناسا وجود دارد.​


آشنایی با ابزار تعاملی ناسا به منظور شناخت دستاوردهای سازمان فضایی آمریکا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا