خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,923
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع
خصوصیات روانشناسی رنگ چشم:
رنگ چشم انسان به دسته های مختلفی تقسیم می شود رنگ چشم آبی، سبز، قهوه ای، مشکی و عسلی از این دسته بندی های هستند. و بر اساس هر یک از این رنگ ها می توان شخصیت افراد را به طور کلی تشخیص داد.


حالا با خصوصیات خودتون آشنا بشید


چشم شما چ رنگیه؟

 
  • تشکر
Reactions: SAEEDEH.T، hosna97، Fatemeh14 و یک کاربر دیگر

-ZAℍЯმ-

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/19
ارسال ها
6,853
امتیاز واکنش
43,923
امتیاز
483
محل سکونت
دنیای خیال
زمان حضور
51 روز 15 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع
شخصیت شناسی رنگ چشم قهوه ای:
قهوه ای از جمله رنگ چشم های است که در بیشتر افراد وجود دارد و روانشناسی رنگ چشم قهوه ای نشان می دهد که این دسته از افراد دارای شخصیتی مهربان و با محبت هستند. توجه داشته باشید که این رنگ به هر میزانی که تیره تر شود درجه محبت و عشق بیشتری را نمایان می کند.



از دیگر خصوصیات روانشناسی رنگ چشم قهوای دیده می شود خون سرد بودن این دسته از افراد است و این خصوصیت موجب می شود تا کمتر دچار عصبانیت شوند و آرامش بیشتری خواهند داشت.

شخصیت شناسی رنگ چشم آبی:
از مهم ترین خصوصیات در افراد با رنگ چشم آبی داشتن شخصیتی صاف و صادق است و همچنین شهامت در انجام دادن کارها نیز از دیگر ویژگی های این افراد می باشد.

داشتن شخصیت هنری همراه با احساسات و عواطف قوی نیز می تواند در یک فرد با رنگ چشم آبی دیده شود و آن ها را به لحاظ شخصیتی پر رنگ می کند.

شخصیت شناسی رنگ چشم خاکستری:
نکته ای که در رابـ*ـطه با این افراد دارای اهیت این است که به طور کلی آن ها را به دو دسته متضاد یکدیگر تقسیم می کنند. افرادی که دارای اعتماد به نفس بالا و شخصیت آرام و مطمئن هستند و در دسته دیگر نیز افرادی که دارای شخصیتی مضطرب و عصبی هستند قرار می گیرند. با توجه به همین امر افرادی که دارای چشم خاکستر رنگ هستند یا مهربان اند یا سنگدل.

شخصیت شناسی رنگ چشم مشکی:
رویایی بودن از خصوصیات روانشناسی رنگ چشم مشکی است علاقه مند بودن به شعر و ادبیات نیز در این افراد پر رنگ است و افرادی دست و دلباز لقب داده می شوند.برای کمک کردن به دیگران پیشتاز هستند و از روابط اجتماعی بالایی برخوردار می باشند.

شخصیت شناسی رنگ چشم سبز:
اراده داشتن و قدرت تصمیم گیری بالا نشانه ای بارز در فردی با رنگ چشم سبز است در تصمیم گیری های خود به نحوی می توانند درست عمل کنند که گاهی دچار خودخواهی و غرور می شوند. اعتماد به نفس نیز در این افراد بسیار پر رنگ و موثر است.

شخصیت شناسی رنگ چشم عسلی:
از خصوصیات روانشناسی رنگ چشم عسلی نیز خوش قلب بودن این افراد است استقلال و به اصطلاح از کودکی روی پای خود بودن نیز از دیگر خصوصیات این افراد به شمار می رود. که این خصوصیت ها موجب می شود تا افرادی با اطمینان در زندگی باشند.


چشم شما چ رنگیه؟

 
  • تشکر
Reactions: SAEEDEH.T، hosna97، Fatemeh14 و یک کاربر دیگر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا