خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,267
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 11 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
ایسنا: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پلیس فتا استان بوشهر یک مجرم سابقه دار حرفه ای که با وعده اشتغال در پارس جنوبی از جوانان جویای کار کلاهبرداری می کرد شناسایی و دستگیر شد.

سردار خلیل واعظی درتشریح جزییات این خبراظهار کرد: این کلاهبردار با هویت غیرواقعی "حسینی" با معرفی خود به عنوان پرسنل گزینش و استخدام منطقه ویژه عسلویه از طریق واتس آپ و تماس تلفنی با افراد جویای کار با وعده اشتغال آنان در عسلویه مبالغی به میزان 2 میلیون و 500 هزار ریال تا 5 میلیون ریال جهت هزینه آزمایشات پزشکی و اداری از آنان دریافت می کرد.

وی اضافه کرد: پس از اطلاع پلیس از فعالیت های مجرمانه این فرد، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار افسران مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا استان قرار گرفت.

سردار واعظی گفت: گرچه این متهم از دو خط تلفن بدون هویت و کارت بانکی افراد قربانی و طعمه جهت اقدامات مجرمانه خود استفاده می کرد تا ردی باقی نگذارد، ولی با هوشمندی ماموران پلیس و اقدامات میدانی و تخصصی چندین روزه هویت واقعی وی و تعدادی از مالباختگان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی بوشهر بیان کرد: متهم از کارت بانکی متعلق به رانندگان تاکسی شهری، مالکان خانه های مبله و مغازه داران در سطح شهر بوشهر استفاده و مبالغ کلاهبرداری را از طریق افراد مالباخته به این کارت ها واریز و سپس با شگرد خاصی پول ها را از صاحبان کارت بانکی دریافت می کرد.

وی عنوان کرد: پس از شناسایی دقیق محل های تردد این مجرم روز گذشته هنگامی که با استفاده از یک تاکسی شهری نزدیکی خانه مبله در شهر بوشهر پیاده و با تلفن همراه در حال فریب یکی از قربانیان خود بود پس از ورود به ساختمان دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ابتدا منکر ارتکاب هر جرمی شد و با ترفندهای فریبکارانه از قبیل جانباز هستم و بیماری دارم قصد طفره رفتن از موضوع را داشت که با هوشیاری افسر تحقیق و ارائه مستندات لازم ضمن اعتراف به بزه های ارتکابی هویت واقعی خود را "علی" اهل یکی از شهرهای جنوبی استان و ساکن یکی از بخش های شهرستان دشتی معرفی کرد و گفت به دلیل مشکلات مالی به فکر کسب درامد از طریق کلاهبرداری بودم تا اینکه با بررسی از وضعیت منطقه، بهترین راه مجرمانه را استفاده از جو بیکاری حاکم بر منطقه انتخاب کردم.

رییس پلیس استان بوشهر تصریح کرد: این متهم تاکنون به کلاهبرداری از 28 نفر با ترفند اشتغال و دریافت تسهیلات از بانک اعتراف کرده و احتمال اینکه افراد بیشتری طعمه این کلاهبردار قرار گرفته باشند وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان به هیچ وجه به افراد ناشناس در فضای مجازی اعتماد نکنند و تحت تاثیر وعده های دروغین افراد مشکوک و مجهول الهویه قرار نگیرند.


دستگیری عامل کلاهبرداری با وعده اشتغال!

 
  • تشکر
Reactions: ~elнa_м~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا