خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,275
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 12 ساعت 24 دقیقه
نویسنده این موضوع
گیملافت این بار بر خلاف دفعه های پیش به قول خود وفا کرد و نسخه ی سوم از بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی پسران جنگ خود را در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۱۴ در گوگل پلی عرضه کرد تا باز هم مثل همیشه طرفداران خود را به وجد بیاورد! Brothers in Arms® ۳ نسخه ی سوم از بازی تفنگی و اکشن برادران جنگ از استودیوی بازیسازی پرآوازه ی Gameloft برای دستگاه های اندرویدی است که چند دقیقه پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم نسخه ی سالم و تست شده آن را برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی حضور شما کاربران همیشگی فارسرویدی معرفی نماییم! همانند نسخه ی دوم بازی پسران جنگ شما با یک بازی تیراندازی و تفنگی تمام عیار مواجه هستید! همانطور که از اسم بازی می توان حدس زد ، این بازی بر پایه ی پیش بردن عمليات جنگي به صورت گروهي استوار است! در واقع در اين بازی شما علاوه بر مراقبت از خود، بايد به فكر ديگر اعضای جوخه خود نيز باشيد! شما با یارانتان به جنگ با دشمنان می روید و تک تک همرزمانتان برایتان ارزشی بیش اندازه دارند و مانند یک برادرند، پس باید برای حفظ بقای خود و آن ها و آسیب ندیدن آها نهایت تلاش را کنید چرا که با از دست دادن یکی از آن ها در مراحل بعدی قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد و پیش رفتن بسیار سخت می شود!به طور کلی ۱۲ برادر دارید که هرکدام توانایی های منحصر بفردی داشته و تا ۴ مرحله قابل ارتقا می باشند و بر اساس نوع ماموریت و استراتژیک خود برادرتان را انتخاب می کنید! اگر به بازی های اکشن علاقه مندید به هیچ وجه وقت را تلف نکنید و همین الان بازی پیش رو را دانلود کنید و بدون شک پشیمان نخواهید شد!برخی از ویژگی های بازی تفنگی Brothers in Arms® ۳ اندروید :
* باز کردن سلاح های جدید و قدرتمند
* از بین بردن دشمنان با حمله های هوایی، انفجار موشک و غیره
* انواع ماموریت های مختلف Sniper, Siege و Stealth
* توانایی های منحصر به فرد گلوله های سه گانه و غیره
* تغییرات واقع گرایانه ی شب و روز برای تجربه بهترین بازی اکشن
* طراحی با قدرتمندترین موتورهای گرافیکی و خیره کننده
بازی Brothers in Arms® ۳ هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده و آفلاین در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را با یک کلیک دریافت کنید !
توجه داشته باشید که : بازی Brothers in Arms 3: Sons of War آفلاین اجرا می شود و اصلا نیازی به اینترنت ندارد.تغییرات نسخه ی v1.2.0p:
* پیوستن به نبرد شمال آفریقا : یک داستان فوق العاده در یک محیط بیابانی کاملا جدید
* ۲ برادر جدید : Each brother has not 1 but 2 brand-new abilities
* اضافه شدن نسل جدیدی از دشمنان با توانایی های منحصر به فرد
* اضافه شدن سلاح های سنگین : Anti-Tank Rifles
* رفع باگ ها و مشکلات بازی + بهینه سازی های مختلف







دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود نمایید و آن را از حالت فشرده خارج نمایید. پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftA3HM را به مسیر Android/Obb انتقال دهید.
– بازی را به صورت آفلاین اجرا نمایید.





دانلود Brothers in Arms® 3 v1.2.0p – بازی برادران جنگ 3 اندروید + مود/دیتا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا