خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*Ghazale*

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/8/18
ارسال ها
1,639
امتیاز واکنش
12,844
امتیاز
373
سن
20
محل سکونت
Ahvaz
زمان حضور
8 روز 23 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع

کراتینه کردن مو با مواد طبیعی
افراد بسیاری برای نرم کردن و یا تقویت کردن موهای خود از روش کراتینه کردن مو استفاده می‌کنند. کراتینه مو باعث ایجاد آسیب های جدی به زیبایی پوست و موی شما می‌شود.
با روش های طبیعی می‌توانید موهای خود را تقویت کنید و زیبایی را به موهایتان باز گردانید.
مهمترین عوارض کراتینه مو با مواد شیمایی
√ خطر سرطان


فرمالدئید، یک ماده سرطانزاست که تقریبا در اغلب محصولات کراتینه مو یافت می‌شود. حتی نوع مشهور کراتین مو به نام نوع برزیلی حاوی فرمالدئید است. اگر چه بیشتر سالنهای زیبایی از ماسکهای مو برای پاک کردن فرمالدئید استفاده می‌کنند ولی هیچ روشی وجود ندارد که از جذب مقدار بسیار کم فرمالدئید از سطح پوست پیشگیری کند و فرمالدئید خاصیت بالقوه شدیدی برای بروز کانسر دارد. اگر چه تعداد کمی‌از محصولات کراتینه که فاقد فرمالدئید هستند وجود دارند ولی این مواد نتایج دلخواه را ندارند چرا که قدرت صاف کنندگی موها به دلیل وجود فرمالدئید است.

√ ریزش مو
مشکل بزرگ دیگر ریزش مو در تعدادی از مصرف کنندگان این روش است. دیده شده که موها پس از اولین شستشو از ریشه شروع به ریزش می‌کنند حتی اگر از محصولات مراقبت مو که در سالنها توصیه می‌شود، استفاده کنند.

بعلاوه غیر از ریزش مو، نازک شدن مو هم طی چند هفته پس از کراتینه مو دیده شده است.در این شرایط مراجعه به پزشک متخصص برای بررسی علت ریزش مو ضروری است و ممکن است نیاز به مصرف داروهای ضد ریزش مو باشد.

√ واکنشهای حساسیتی
مثل سایر مواردیکه برای مو انجام می‌شود، کراتینه کردن مو نیز با بروز واکنشهای آلرژیک در تعدادی از افراد همراه بوده است. این علائم شامل خارش و دانه‌های قرمز رنگ است که علائم معمول آلرژی محسوب می‌شوند باید توجه داشته باشید اگر زمینه آلرژی دارید، در انتخاب این روش کمی‌تامل کنید.

عوارض جانبی ناشی از کراتینه کردن مو غالبا شدید است. شما ممکن است از فرم فریا وز موهای خود خسته شده باشید ولی باید دقت کنید که کراتینه کردن مو و به دنبال آن صاف شدن مو معمولا بیشتر از ۲ ماه دوام نمی‌آورد.

√ تخریب ساختمان مو
ممکن است موها بلافاصله پس از کراتینه کردن، براق و درخشنده شوند ولی این اتفاق دوام زیادی ندارد و ۳-۲ هفته پس از کراتینه کردن، قوام و بافت مو تغییر خواهد کرد. موها خشک و شکننده می‌شوند ولی فرم فر یا وز مو تغییر کرده و صاف شده است و بنابراین ممکن است توقعی که شما از صاف شدن مو در نظر داشتید پس از ۲ یا ۳ بار شستن تامین نشود.

کراتینه کردن مو در منزل و صاف کردن موهای فر در خانه را تا حد امکان با استفاده از مواد طبیعی انجام دهید تا علاوه بر صاف و لـ*ـخت شدن موهایتان ، سلامت و استحکام انها نیز حفظ شود. در این بخش روشی ساده برای کراتینه کردن موها در خانه را برایتان آورده ایم.

کراتینه مو با مواد طبیعی
یک قاشق غذاخوری پر مایونز یا نصف استکان شیر پرچرب، یک عدد موز، دو قاشق غذاخوری عسل، یک عدد زرده ی تخم مرغ و یک قاشق روغن نارگیل مواد و توی مخلوط کن بریزید و اونقدر هم به خوره که یک مخلوط یک دست و نرم و شل به دست به یاد

بیست دقیقه قبل از حموم روی موهاتون به مونه و بعد با شامپو بشورید. فوق العاده برای موهای خشک و آسیب دیده و موخوره مفید هست (دو الی سه بار در هفته).

در افرادیکه موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتینه کردن مو عمدتاً با جایگزین کردن محتوای کراتین مو عمل می کند.

ماسک تخم مرغ، عسل، روغن زیتون:قبل از انجام هرکاری باید بدانید که اگر می‌خواهید به نتیجه مطلوبی برسید نباید از موارد گفته شده به مقدار زیاد استفاده کنید بلکه طبق دستور و با توجه به اندازه موهایتان، قدم به قدم تمامی مراحل را انجام دهید.

روش های کراتینه کردن مو
روش اول: ۵ قاشق غذاخوری روغن زیتون و ۲ عدد تخم مرغ را با یکدیگر مخلوط کنید. خوب هم بزنید تا یک مخلوط یکدست به دست آید. تمام ماسک مو را به موهای خود بزنید و پس از گذشت ۱۵ دقیقه، موهای خود را بشویید.



کراتینه کردن مو و صاف کردن موهای فر را تا حد امکان با استفاده از مواد طبیعی انجام دهید

روش دوم: مخلوط عسل و روغن زیتون نیز روشی بسیار مناسب است. می توانید ۲ قاشق غذاخوری عسل و ۳ قاشق غذاخوری روغن یتون را با یکدیگر مخلوط کنید و به موهایتان بمالید. مانند روش قبل پس از گذشت ۱۵ دقیقه روی موهایتان، موهای خود را آبکشی کنید. برای گرفتن نتیجه بهتر می‌توانید یک قاشق غذاخوری آبلیمو و یا ۲ قاشق غذاخوری از پودر دارچین را به مخلوط ماسک خود اضافه کنید.

روغن زیتون بهترین ماده برای رشد و سلامت موست. استفاده از روغن زیتون در موهای خشک، مانند یک معجزه عمل می‌کند. رطوبتی که روغن زیتون ایجاد می‌کند، جنس مو را لطیف تر و پوست سر را محکم تر می‌کند. ماسک مو ترکیب روغن زیتون با عسل، روشی ۱۰۰% تضمینی برای از بین بردن خشکی و زبری مو است.

عسل طبیعی شامل ویتامین ها، مواد معدنی و مرطوب کننده طبیعی است.روغن زیتون رطوبت طبیعی به موهای شما می‌دهد.
آنزیم در سفید تخم مرغ باعث پاک کردن طبیعی مو و پوست سر از باکتری ها و روغن اضافی می‌کند.

۱ عدد تخم مرغ را با ¼ لیوان ماست و ¼ لیوان سس مایونز با یکدیگر مخلوط کنید. این مواد را آنقدر با یکدیگر هم بزنید تا مخلوطی یک دست به دست آید و کف کند. ماسک آماده شده را به تمام موهای خود بمالید و با انگشتان هر دو دستتان به خوبی پوست سر را مالش دهید. سر خود را با یک پلاستیک ببندید و پس از یک ساعت توسط شامپو ملایمی موهای خود را با آب سرد بشویید.

ترکیب تخم مرغ و ماست تا به حال یکی از بهترین ماسک‌های مو برای موهای آسیب دیده و یا تقویت کننده فوق العاده برای انواع جنس مو بوده است. پروتئین موجود در تخم مرغ و چربی طبیعی در ماست که مهم ترین آن اسیدلاکتیک است، باعث ایجاد یک تقویت کننده قوی برای مو می‌شود که رشد مو را به حداکثر می‌رساند. این ماسک می‌تواند یکی از بهترین نرم کننده‌های مو برای موهای رنگ شده و آسیب دیده باشد. البته برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است از این ماسک مو در طولانی مدت استفاده شود تا از تاثیرات بسیار آن مطلع شوید.

اسید لاکتیک ماست، باعث رشد سریع تر موها می‌شود.

نکته: توجه داشته باشید که از آب گرم استفاده نکیند چون تخم مرغ با حرارت کم می‌تواند پخته شود. حداقل هفته ای یکبار این ماسک را به مدت یک ساعت روی سر خود بگذارید.

توصیه ها :

بد نیست به جای کراتینه کردن موها به شیوه های شیمیایی این پروتئین از دست رفته را از طریق مواد سالم و طبیعی تری در منزل به موهای خود برگردانید.

بهتر است قبل از هر کاری ابتدا با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید تا با شرح وضعیت موهای‌تان از تصمیم خود مطمئن شوید.

پیش از انتخاب سالن زیبایی مورد‌‌ نظر از چند نفر که تجربه کراتینه کردن در همان سالن را داشته‌اند در‌مورد خوب و بد این کار و مراقبت‌های لازم پرس‌وجو کنید.

بد نیست نسبت به کسی که قرار است موهای خود را به او بسپارید حساسیت بیشتری به خرج دهید و از اصل بودن مواد کراتینه از او بپرسید و مطمئن شوید.


کراتینه کردن مو با مواد طبیعی

 

parniahair

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/20
ارسال ها
2
امتیاز واکنش
0
امتیاز
72
سن
44
زمان حضور
38 دقیقه
خدمات کراتینه مو، پیشنهادی مناسب برای افرادی است که موهای وز و آسیب دیده دارند. این روش باعث زیبایی و سلامت هر مویی می شود. کراتین، پروتئینی است که باعث درخشندگی و صافی مو می شود. برای ترمیم موهای آسیب دیده نیز از کراتین استفاده می شود. در ادامه ی این مطلب به ارائه ی اطلاعات بیشتری درباره کراتینه مو و خدمات کراتینه مو و ویژگی های آن می پردازیم.داشتن مویی زیبا و درخشان تاثیر زیادی بر جذابیت چهره ی افراد دارد. کسانی که دوست دارند در موقعیت های مختلف تاثیرگذار باشند، اهمیت زیادی برای پوشش و ظاهر خود قائلند. مو یکی از مهمترین اجزای چهره است که نیاز به رسیدگی زیاد دارد. خوشبختانه امروزه روش های مختلفی برای رسیدگی مو وجود دارد، که یکی از مدرن ترین و بهترین این روش ها، کراتینه مو است. این روش برای انواع موهای آسیب دیده، وز، فر و ... مناسب است.کراتینه مو چیست ؟
کراتینه مو روشی مناسب برای کسانی است که می خواهند موهایی صاف و درخشان داشته باشند و از اتو کردن موهایشان خسته شده اند. اتو مو و ابزارهای حرارتی در بلند مدت باعث آسیب دیدگی مو می شوند و علاوه بر این، نیاز به صرف زمان زیادی دارند و عمرشان کوتاه است. با کراتینه مو می توان بیشترین صرفه جویی ممکن را در زمان داشت و به نتیجه ی دلخواه خود رسید. جالب است بدانید، فرآیند کراتینه مو حدودا یک ساعت طول می کشد، این یعنی شما با موهایی وز و خسته کننده به مرکز خدمات کراتینه می روید و بعد از حدود یک ساعت با موهایی ابریشمی و درخشان از آنجا خارج می شوید. عمر کراتینه مو حدود سه تا شش ماه است، که نسبت به ماندگاری سایر روش های صافی مو، خیلی بیشتر است.
داشتن موهایی زیبا و لـ*ـخت که مانند موهای بازیگران هالیوودی در هر شرایطی حالت خود را حفظ می کنند و باعث درخشش و اعتماد به نفس فرد می شود، با کراتینه مو به یک حقیقت پیوسته است. کراتینه مو، روشی ارزنده است که آرزوی افرادی که موهای وز یا فر و آسیب دیده دارند را برآورده می سازد. این روش علاوه بر درخشش و صافی، باعث ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده می شود.
خدمات کراتینه مو پرنیا
خدمات کراتینه مو پرنیا برای تضمین سلامت موی مشتریان خود، از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه استفاده می کند. این مرکز همواره سعی دارد خدمات متنوع و با کیفیت خود را با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد. چنانچه تمایل به داشتن مویی درخشان و صاف دارید، موهایتان را به دست های پرمهارت متخصصان خدمات زیبایی پرنیا بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با راه های ارتباطی مرکز خدمات کراتینه مو پرنیا، در تماس باشید.

منبع : خدمات کراتینه مو - کراتینه مو - خدمات کراتینه مو پرنیا


کراتینه کردن مو با مواد طبیعی

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

parniahair

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/8/20
ارسال ها
2
امتیاز واکنش
0
امتیاز
72
سن
44
زمان حضور
38 دقیقه
داشتن مویی شاداب و خوش رنگ تاثیر زیادی در جذابیت فرد دارد. مو یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در ظاهر یک فرد است و با تغییر رنگ و حالت آن چهره تغییر زیادی می کند. هنگام انتخاب رنگ مو باید به تناسب رنگ با رنگ پوست و چهره فرد توجه کرد. در ادامه ی این مطلب به ارائه ی اطلاعات بیشتری درباره ی خدمات رنگ و مش و مدل های جدیدی که مورد توجه بانوان قرار می گیرد می پردازیم.
امروزه بیشتر خانم ها برای جذابیت بیشتر و تنوع، موهایشان را رنگ و مش می کنند. مدل های زیادی برای رنگ کردن مو وجود دارد و این تنوع باعث می شود افراد حق انتخاب زیادی داشته باشند. مدل های فانتزی، مدل های هایلایت، مدل های مش، مدل های آمبره و مدل های دیگری که روز به روز به عرصه مد اضافه می شوند، هر کدام دارای طرفداران خود هستند و به فرد این اجازه را می دهند با توجه به سلیقه و چهره خود و البته مشورت با دیگران مدل رنگی را انتخاب کند. با وجود تنوعی که در خدمات رنگ و مش وجود دارد، افراد می توانند رنگ های مختلفی را امتحان کنند و در مراسم ها به گونه ای متفاوت ظاهر شوند.
چگونه از موی رنگ شده محافظت کنیم؟همانطور که گفته شد رنگ و مش مدل های متنوعی دارند و زیبایی ویژه ای را به چهره ها می بخشند. برای اینکه رنگ و مش مو ماندگارتر شود و زیبایی اولیه خود را حفظ کند باید یک سری کار انجام داد که برخی از آن ها عبارتند از:- هنگام حمام مو با آب ولرم شسته شود و در آخر با سرد شستشو داده شود.- نباید مو هر روز شسته شود و اگر نیاز به شست و شو بود شامپو فقط به کف سر زده شود.- باید به مو اهمیت داده شود و برای دوام رنگ مو از محصولات مخصوص موهای رنگ شده استفاده شود.- برای تقویت مو از ماسک ها مغذی استفاده شود.- بهتر است برای جلوگیری از زبری موها از مواد نرم کننده ی مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنیم.
خدمات رنگ و مش پرنیا
مرکز زیبایی مو پرنیا ارائه دهنده ی انواع خدمات رنگ و مش با استفاده از مواد با کیفیت است. گروه آرایشی پرنیا خدمات متنوع رنگ و مش را برای مشتریان خود در نظر گرفته است و به روزترین مدل های رنگ را انجام می دهد. این گروه پیوسته سعی دارد خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد. شما می توانید درسالن خدمات رنگ و مش پرنیا با استفاده از بهترین برندها، موهای خود را خوشرنگ کنید و از داشتن موهایی سالم و زیبا لـ*ـذت ببرید. برای داشتن مویی زیبا با خانم رضایی مدیریت سالن پرنیا در ارتباط باشید.

منبع : رنگ و مش - خدمات رنگ و مش - خدمات رنگ و مش پرنیا


کراتینه کردن مو با مواد طبیعی

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا