خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*Ghazale*

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/8/18
ارسال ها
1,639
امتیاز واکنش
12,854
امتیاز
373
سن
20
محل سکونت
Ahvaz
زمان حضور
8 روز 23 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
  • رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران:
کمپین پیشگیری و مقابله با افسردگی در حال راه‌اندازی است
رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران گفت: یکی از اهداف انجمن علمی روانپزشکان ایران افزایش سواد سلامت روان جامعه است، طی دو سال گذشته برنامه‌های متمرکزی در این زمینه انجام گرفته و سایتی با هدف آموزش عمومی و ارتقای سواد سلامت روان در حال راه‌اندازی است.


به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)،مریم رسولیان در آستانه برگزاری سی و ششمین همایش سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران اظهار کرد: این کنگره از ۲۳ مهرماه امسال به مدت چهار روز در سالن همایش‌های رازی با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های همایش هم زمان در سه سالن با تمرکز بر موضوعات فرهنگی و اجتماعی موثر در سلامت روان انجام می‌گیرد، تاکنون ۳۵ سمپوزیوم و ۱۹ کارگاه پیشنهاد شده و با توجه به ظرفیت محدود ارائه از بین سمپوزیوم‌ها انتخاب خواهد شد.

رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران یکی از اهداف انجمن علمی روانپزشکان ایران را افزایش سواد سلامت روان جامعه برشمرد و گفت: طی دو سال گذشته برنامه‌های متمرکزی در این زمینه انجام گرفته و سایتی با هدف آموزش عمومی و ارتقای سواد سلامت روان در حال راه‌اندازی است.

وی اظهار کرد: شیوع افسردگی حدود ۱۲.۵ درصد در کشور است، این بیماری در هر دو جنس زن و مرد با شیوع بالا وجود دارد و اگر شناسایی و درمان به موقع انجام گیرد قابل کنترل است و افراد باید در زمان ابتلا حتما از کمک‌های تخصصی بهره‌مند شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران در پایان اضافه کرد: کمپینی برای مقابله و پیشگیری با افسردگی در جهت افزایش بهبود سلامتی جامعه در حال تشکیل است، البته باید توجه داشت که موضوع غمگین شدن با بیماری افسردگی متفاوت بوده چراکه غمگین شدن و یا تجربه حس غم مسئله‌ای فراگیر است و همه افراد در برابر مشکلات، خُلق افسرده را تجربه می‌کنند.


کمپین پیشگیری و مقابله با افسردگی در حال راه‌اندازی است

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: santaclaus
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا