خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

مرسانا

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/8/19
ارسال ها
760
امتیاز واکنش
1,903
امتیاز
198
سن
21
محل سکونت
در کوچه پس کوچه های خیال
زمان حضور
1 روز 1 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
بیوگرافی و زندگینامه کامل علیرضا کریمی
  • نام :علیرضا
  • نام خانوادگی :کریمی
  • تاریخ تولد :1 فروردین 1373
  • محل تولد :کرج
  • وزن :86کیلوگرم
  • قد :175 cm
_______________________________________
زندگی شخصی و ورزشی علیرضا کریمی

علیرضا کریمی از کشتی گیران خوب و آینده دار کشتی ایران می باشد، کریمی تا به حال موفق به کسب مدال در تمامی رده های سنی کشتی شده است. وی را می توان از کشتی گیران بی حاشیه نامید بطوری که در سال های زیادی که در حال کشتی گرفتن بوده تا به حال خطایی از او سر نزده، علیرضا کریمی کشتی گیر خوش آتیه ایران در سال 2015 با توجه سن کمش توانست دوبنده تیم ملی کشتی آزاد ایران در وزن 86 کیلوگرم را به دست بیاورد و مسافر مسابقات جهانی بزرگسالان شود، وی در این مسابقات فوق العاده ظاهر شد و توانست نفر سوم مسابقات جهانی لاس و گاس شود.

از مهمترین افتخارات کشتی گیر علیرضا کریمی می توان به مدال برنز مسابقات قهرمانی کشتی جهان بزرگسالان 2015 لاس و گاس و مدال طلای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا سال 2015 و 2017 اشاره کرد.


شروع کشتی علیرضا کریمی قهرمان جهان و آسیا

کشتی را از سن 9 سالگی در باشگاه شفق کرج شروع کردم و مربی اولم آقای محمد کرمانی بود و زیر نظر ایشان تمرین می کردم.
قبل از اینکه به ورزش کشتی بروم مدتی هم ورزش ژیمناستیک کار کردم اما چون پدرم کشتی می گرفت و علیرضا حیدری نیز در دوران اوج آمادگی و قهرمانی خود در باشگاه شفق البرز تمرین می کرد، من هم به سمت کشتی رفتم.


زندگینامه کشتی گیر علیرضا کریمی دلاور کشتی ایران

کارگری پدر علیرضا کریمی نفر سوم مسابقات جهانی بزرگسالان
پدرم کارگر بود و سطح مالی مان متوسط بود. اما خانواده ام اجازه نمی دهند کمبود زیادی را احساس کنم ، پدرم بازنشسته شرکت ایران تایر است و من تک پسر خانواده ام و تنها یک خواهر دارم. در زندگی با زحمات بسیار فراوان مادرم و پدرم خداروشکر با هیچ کمبودی مواجه نشده ام.
دلیل زیرگیری های عالی کشتی گیر علیرضا کریمی چیست؟
از کودکی زیرگیری های علیرضا حیدری و علیرضا دبیر را دوست داشتم و فیلم های کشتی علیرضا دبیر و علیرضا حیدری را می دیدم و زیرگیری های آنها را در سالن کشتی تمرین می کردم تا بتوانم مثل آنها زیرگیری را یاد بگیرم و اگر در حال حاضر خوب زیر میگیرم اثر همان تمرینات است.


مربی اول کشتی گیر علیرضا کریمی

.اولین مربی و مربی سازنده ام محمد کرمانی مربی زحمتکش کرج بود. آقای محمد طلایی مربی تیم ملی کشتی الگوی اخلاقی من است ، وقتی در تیم ملی با او کار می کردم حتی یک بار هم از او کار غیر اخلاقی و بد اخلاقی ندیدم.


باخت کشتی گیر علیرضا کریمی بخاطر اسرائیل

روز 5آذر 96 در مسابقات قهرمانی امید های جهان در لهستان علیرضا کریمی در حالی که مقابل حریف روسیه ای خود پیش بود ،اسیر فیتیله پیچ های حریف روسی شد و مغلوب وی شد.
ساعتی پس از این مسابقه، فیلمی از دیدار کشتی گیر علیرضا کریمی با حریف روسیه ای منتشر شد که مربی و علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی کشتی امید از علیرضا کریمی می خواهند که مقابل حریف روسیه ای ببازد.
در این فیلم صدای فریاد های علیرضا رضایی و مربی کریمی که میگویند (علیرضا بباز) به گوش می رسد.
علت این ماجرا هم بالا اومدن کشتی گیر اسرائیلی در مسابقه قبلی و رودرو شدن این دو بودو در گروه بازنده ها باید مقابل حریف اسرائیلی کشتی میگرفت که ناچارا در این مسابقه حاضر نشد و دور رقابت ها کنار رفت و حذف شد.


آخرین سنگر سکوته

ساعتی بعد از این اتفاقات تلخ ، علیرضا کریمی پستی در اینستاگرام خود گذاشت و به کنایه نوشت( آخرین سنگر سکوته، حق ما هم هیچ وقت گرفتنی نیست)


محرومیت علیرضا کریمی و مربی اش حمیدرضا جمشیدی پس از امید های جهان 2017

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ به لطف خدا و تلاش موثر و مثمرثمر تیم دیپلماسی کشتی ایران طی پیگیری های جدی و مذاکراتی فشرده با مسولان اتحادیه جهانی کشتی، خطر تعلیق کشتی ایران رفع شد. در همین ارتباط" اتحادیه جهانی کشتی" با نهایت تلاشی که از سوی فدراسیون کشتی صورت گرفت، با اعمال تخفیفاتی، علی رضا کریمی را تا تاریخ 3 خردادماه سال 97 از شرکت در میادین کشتی و مربی وی حمید رضا جمشیدی را نیز به مدت دوسال از حضور در عرصه مربیگری محروم کرد.
البته رای صادره قابل تجدید نظرخواهی بوده و فدراسیون کشتی ایران، روند موضوع را برای کاهش آرای صادره نیز پیگیری می کند. ضمن اینکه این رای؛ مربوط به مسابقات بین المللی است و کریمی و مربی وی می توانند در زمان محرومیت در برنامه های داخلی فعالیت خود را داشته باشند. به این ترتیب کریمی مشکلی برای شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی و رقابت های جهانی ندارد.
فدراسیون کشتی در پایان ضمن قدردانی از مردم عزیز ایران که در تمام این مدت دلسوزانه پیگیر اتفاقات مربوط به این پرونده بوده اند، به اطلاع تمامی علاقمندان به کشتی می رساند که با رایزنی های گسترده از سوی تیم دیپلماسی کشتی ایران و استفاده از تمامی ظرفیت هایی که در چند سال گذشته برای توسعه تعاملات دیپلماتیک کشتی ایران با دنیا فراهم شده بود، تلاش کرد تا با کمترین جرائم ممکن، پرونده مذکور برای کشتی ایران پیگیری شود.اما بطور قطع با توجه به شرایط موجود در کمیته بین المللی المپیک، مواضع مراجع بین المللی در موارد مشابه بعدی بسیار جدی تر و پیچیده تر خواهد بود.


حسن یزدانی روزهای خوبی را سپری میکند و در آمادگی کامل به سر می برد، نمی خواهی برای روبرو نشدن با او تغییر وزن بدهی؟

فرم بدنی من به شکلی است که فقط در وزن 86 کیلوگرم می توانم کشتی بگیرم و نمی توانم تغییر وزن بدهم و البته از رویارویی با هیچ حریفی ترس ندارم. درست است حسن یزدانی کشتی گیر خوب و بزرگی است ولی من هم کم تجربه نیستم و سال های زیادی است که کشتی می گیرم.


معاف شدن علیرضا کریمی از خدمت سربازی

سردار موسی کمالی درباره خدمت کریمی گفت:با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت فرمانده کل قوا به دلیل قدردانی از اقدام جوانمردانه علیرضا کریمی قهرمان جوان کشورمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ،وی از خدمت سربازی معاف شد.

نتایج کسب شده توسط علیرضا کریمی در مسابقات جهانی و المپیک
علیرضا کریمی در مسابقات قهرمانی کشتی جهان 2015

علیرضا کریمی در دور نخست امیدجان عثمانف از ازبکستان(دارنده مدال برنز آسیایی) را با نتیجه 11 بر 0 مغلوب کرد و در کشتی دوم پیوتر ایانولوف کشتی گیر مولداوی دارنده مدال نقره اروپایی را در یک کشتی زیبا با نتیجه 14 بر 7 مغلوب کرد و در کشتی سوم ویل هینو از فنلاند را با نتیجه 10 بر 0 مغلوب کرد. کریمی در مرحله یک چهارم نهایی ابراگیم آلداتوف قهرمان مسابقات جهانی سال 2013 مجارستان را در یک کشتی بسیار عالی موفق شد با نتیجه 14 بر 4 شکست دهد و به نیمه نهایی راه پیدا کند، کریمی در مرحله نیمه نهایی در حالی به مصاف عبدالرشید سعدالله اف از روسیه رفت که بدنش خسته و کم توان شده بود و کشتی را با نتیجه 6 بر 2 واگذار کرد و به رده بندی رفت. وی در مرحله شانس مجدد میهان گانف از بلغارستان را با نتیجه 12 بر 0 شکست داد و مدال برنز مسابقات جهانی 2015 را کسب کرد.


علیرضا کریمی نفر سوم مسابقات جهانی 2015 لاس و گاس
علیرضا کریمی در مسابقات المپیک 2016 ریو

علیرضا کریمی در مسابقات المپیک ریو دوژانیرو در کشتی اول محمد سعداوی از کشور تونس را با نتیجه 9 بر 0 مغلوب کرد و در کشتی دوم میهایل گانف از بلغارستان را با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد و به مرحله بعد صعود کرد. وی در کشتی سوم مقابل جایدن کاکس از کشور آمریکا با نتیجه 5 بر 1 شکست خورد و با توجه به باخت کشتی گیر آمریکایی مقابل سلیم یاشار از کشور ترکیه، علیرضا کریمی از دور رقابت های کنار رفت و حذف شد.


علیرضا کریمی و جایدن کاکس در مسابقات المپیک 2016
کشتی گیر علیرضا کریمی در مسابقات امیدهای جهان 2017

علیرضا کریمی در دور نخست در مصاف با جبرئیلوف کشتی گیر روسیه ای در حالی که با نتیجه 3 بر 2 پیش بود به دلیل عدم روبرو شدن با کشتی گیر اسرائیل و با دستور مربیان کنار تشک که به او گفتند باید ببازی ابتدا عمدا خاک شد و بعد از خوردن چند فیتیله پیچ پیاپی به حریف روسی خود باخت.
در صورتیکه علیرضا کریمی کشتی گیر کشورمان در مقابل حریف روس خود پیروز می شد و در دور بعد مقابل کشتی گیر اسرائیل حاضر نمی شد، اتحادیه جهانی کشتی ایران را جریمه می کرد.


علیرضا کریمی در مسابقات بازی های آسیایی 2018

کشتی گیر علیرضا کریمی در بازی های آسیایی 2018 پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم تاکشی از کشور ژاپن را با نتیجه 11 بر 0 مغلوب کرد و در دیدار نیمه نهایی مقابل کشتی گیر ماگمود ابراگیم اف (دارنده مدال برنز المپیک 2016) از کشور ازبکستان را موفق شد با ضربه فنی شکست دهد و به فینال مسابقات راه پیدا کند. علیرضا کریمی در دیدار فینال مقابل کشتی گیر ماگمود موسی یف از کشور قرقیزستان قرار گرفت و با یک نمایش عالی توانست با نتیجه 6 بر 0 پیروز شود و مدال طلای مسابقات بازی های آسیایی 97 کیلوگرم را به دست بیاورد.


علیرضا کریمی قهرمان مسابقات بازی های آسیایی 2018 در وزن 97
علیرضا کریمی در مسابقات جهانی 2018

کشتی گیر علیرضا کریمی در دور اول کشتی گیر کشور آرژانتین را با نتیجه 10 بر 0 شکست داد و در دور بعد شریف شریف اف از کشور آذربایجان (قهرمان جهان و المپیک) را با نتیجه 7 بر 0 شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کشتی گیر روسیه با نتیجه 12 بر 1 پیروز شد و راهی دیدار نیمه نهایی مسابقات شد، علیرضا کریمی در مرحله نیمه نهایی مقابل جیدن کاکس از کشور آمریکا ( دارنده مدال برنز جهان و المپیک ) قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند و به دیدار رده بندی رفت. کشتی گیر علیرضا کریمی در دیدار رده بندی داوید مارساگیشویلی از کشور گرجستان را با نتیجه 12 بر 1 شکست داد و به مدال برنز مسابقات کشتی قهرمانی جهان سال 2018 بوداپست مجارستان رسید.


علیرضا کریمی در مسابقات جهانی مجارستان 2018
علیرضا کریمی در مسابقات قهرمانی آسیا 2019

علیرضا کریمی در دور نخست چنگیز کریم کولوف از قرقیزستان را با نتیجه 10 بر 0 مغلوب کرد. کریمی در دور دوم آتسوشی ماتسوموتو دارنده مدال برنز جهان از کشور ژاپن را در کمتر از یک دقیقه با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و به به مرحله مرحله نیمه نهایی راه یافت. علیرضا کریمی کشتی گیر کشورمان در این دیدار با نتیجه 10 بر 0 مقابل عزیزبک سولیف از کشور ازبکستان به پیروزی رسید و به دیدار فینال مسابقات راه یافت. کریمی در دیدار فینال با نتیجه 11 بر صفر ویکی کشتی گیری از کشور هند را مغلوب خود کرد و به مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا در وزن 92 کیلوگرم دست یافت.


علیرضا کریمی قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا 2019
فدراسیون کشتی ایران در بیانیه ای از این کار علیرضا کریمی حمایت کرد. همچنین آیت الله خامنه ای در دیدار با او با تحسین این اقدام کریمی، آن را از سنخ کار پهلوانان نامداری همچون پوریای ولی دانست و گفت:«من از اینکه نشان دادید جوانی از جوانهای ما حاضر است برای یک هدف بزرگ و بلند پا بر روی نفس خود بگذارد و از حق قطعی و قهرمانی مسلم صرف نظر کند، واقعاً احساس عزت کردم.»
به همین دلیل فدارسیون جهانی کشتی وی را به مدت شش ماه از مسابقات جهانی محروم کرد مربی وی به مدت دوسال از حضور در مسابقات جهانی محروم شد. همچنین رئیس فدارسیون کشتی ایران رسول خادم از عدم صداقت کارگزاران ورزش و سیاستمداران جهت عدم رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی انتقاد کرد. وی اظهار کرده است که بهتر است صادقانه از رویارویی با آنان خودداری کنیم نه به دلایلی مانند باخت عمدی و غیره.


مدال ها و افتخارات کشتی گیر علیرضا کریمی
مسابقات قهرمانی جهان

برنز مسابقات قهرمانی جهان 2015 لاس و گاس در وزن 86کیلوگرم
برنز مسابقات قهرمانی جهان 2018 مجارستان در وزن 92 کیلوگرم


مسابقات بازی های آسیایی

طلا مسابقات بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در وزن 97 کیلوگرم
مسابقات قهرمانی آسیا

طلا مسابقات قهرمانی آسیا 2015 دوحه در وزن 86کیلوگرم
طلا مسابقات قهرمانی آسیا 2017 دهلی نو در وزن 86کیلوگرم
طلا مسابقات قهرمانی آسیا 2019 شی آن در وزن 92 کیلوگرم


بیوگرافی علیرضا کریمی | کشتی

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه


بیوگرافی علیرضا کریمی | کشتی

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا