خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Hamraz.MB

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/8/19
ارسال ها
77
امتیاز واکنش
150
امتیاز
113
زمان حضور
3 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
سریال ترکیه ای siyah inci (مروارید سیاه )در سال 2017 و از کانال استار تیوی (star tv) ترکیه به کارگردانی Erol Özlevi و نویسندگی Yekta Torun و با بازی بازیگران مشهور ترکیه ای Tolgahan Sayışman (کنان) ، Hande Erçel (هازال) و Berk Hakman (وورال) و در بیست قسمت حدودا دوساعته پخش شد.

خلاصه سریال ترکیه ای مروارید سیاه
هازال در یکی از شهرهای کوچک استانبول به همراه مادر و ناپدری و خواهرنانتی اش زندگی میکند و مدت هاست که عاشق پسر ماهیگیری به نام کنان است این دو رابـ*ـطه ی عاشقانه ای با هم دارند و پدر هازال راضی به این ازدواج نمیشود تا اینکه یک شب پس از بارها خواستگاری رفتن کنان ، مادر هازال راضی به این ازدواج شده و این دو را نامزد اعلام میکند .

siyahinci مروارید سیاهی است که در اعماق دریا قرار دارد و داستان آن را اینگونه بیان میکنند که هر عاشقی که برای به دست آوردن آن و هدیه دادن آن به معشوقش به اعماق دریا میرود یا مروارید را پیدا نمیکند ویا اینکه دیگر به ساحل باز نمیگردد اما کنان که ماهیگیر است و از کودکی در دریا بزرگ شده بعد از بارها تلاش این مروارید را به هازال هدیه میکند . هازال در یک شرکت خدماتی که مالک آن وورال است کار میکند و روز تولد وورال به عنوان خدمه به آن جشن میرود . وورال شخصیتیست که دچار اختلالات روانیست و همسرش را سال ها پیش از دست داده در روز جشن تولدش هازال را میبیند و از شباهت زیاد میان همسر سابقش و هازال تعجب میکند.


سریال ترکی مروارید سیاه

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Hamraz.MB

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/8/19
ارسال ها
77
امتیاز واکنش
150
امتیاز
113
زمان حضور
3 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازیگران سریال ترکی مروارید سیاه

کنان (Tolgahan Sayışman) : شخصیتی کاری ، صادق و دلپاک است ، برای آشناهایش بدون هیچگونه درنگی جانش را فدا میکند. در زندگی اش تنها عشقش و حتی تنها کسی که خیلی دوستش دارد ، هازال است ازدواج میکند .

زمانی که کنان میخواهد تشکیل خانواده دهد همه چیز به یک باره خراب میشود و تنها راهی که برای کنان ، کسی که رویاهایش را به باد داده اند، انتقام است . به خاطر عشقش تصمیم به انتقام میگرد و اما او هم از اینکه عشقش به انتقامش غلبه میکند خبر ندارد.


هازال (Hande Erçel) : انسانی صادق ، فداکار و مهربان است و با کنان شخصیتی باقدرت و متواضع در حال ازدواج است اما درست در همان روز ، زندگی اش از این رو به آن رو شده و رویاهایش خراب میشود ، تنها کاری که از دستش بر میآید فداکاری کردن برای عشقش کنان است و حاضر است برای کنان خود را به آتش جهنم محکوم کند و نمیداند هرچه میخواهخد بشود ، بشود در نهایت برنده عشق است


وورال (Berk Hakman) : کارکتری خودخواه ، باقدرت ، باهوش و همه ی چیز هایی را که صفت بد بودن را به انسان میدهد داراست اما پشت همه ی این بدی ها و به نوعی دلیل همه ی این بد بودن ها عشق است و عشق وورال به گونه ای متفاوت است.

بی اعصاب و تصاحب کننده است ، توجیه همه ی کارهایش را عشق میبیند و هرکاری را که لازم باشد برای هازال انجام میدهد، به درست بودن کارهایش ایمان دارد اما عشق هیچ موقع وورال را انتخاب نکرده و از این رو کسی که میبازه همیشه خود وورال است و این واقیت را به صورتی دردناک و با گذر زمان متوجه خواهد شد
.​


سریال ترکی مروارید سیاه

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Hamraz.MB

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/8/19
ارسال ها
77
امتیاز واکنش
150
امتیاز
113
زمان حضور
3 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع

جانان (Neriman Uğur) : حریص ، باقدرت ، قدر، و تا میتواند زنی مغرور است. فرزندانش را همیشه تحت حمایت قرار داده و تنها ضعفش فرزند بزرگش وورال است. جایگاه وورال همیشه ویژه بوده و به این خاطر همه ی جرم های وورال را پنهان میکند


عزیز ( Hüseyin Avni Danyal) : مغرور ، درستکار ، مهربان و زخم خورده است. در کار انسانی موفق و مورد احترام همه است، فرزندانش همیشه در اولویت بوده اند اما زخم هایی ازقدیم درونش وجود دارد.

به دنبال خواهرش و حقیقت هاییست که بر سر او آمده است و درست در همان زمان با کنان آشنا شده و با او در این مسیر همراه است.کنان را همواره به اندازه ی پسرش دوست دارد.


احمد (Burak Altay) : عصبانیست و حریص .در راه رفتن لنگ میزند و این مشکل فیزیکی بر روی شخصیت احمد تاثیری عمیق گذاشته است. احمد که در کودکی با رویاهایش خداحافظی کرده است ، عصبانیتش از این موضوع را همواره از کنان و اطرافیانش در می آید
.​


ملک (Yeşim Büber) : انسانی عاقل ،مهربان ، بادرک و صادق است. ازدواج اجباری با همسرش خلیل داشته و همیشه از کارهای او چشم پوشی میکند زیرا که تنها ، دخترش هازال برایش در اولویت است.

برای باهم بودن کنان و هازال ملک بیشترین کمک زرا کرده زیرا که عشق و درد عشق را بیشتر از همه چشیده است.


سینان (Mehmet Mehmedof) : حسود ، عصبانی ، کارکتری بد است . برادر بزرگش وورال تنها انسان موفق در زندگی او بوده است و مادرش جانان در تمام تصمیم هایش سینان را دومین و یا حتی سومین فرد قرار میدهد.

شرط بندی باز و همسرش دفنه تنها یاری کننده اش در تمام گندکاری هایش است. تنها فردی است که در خاندان دمیراوغلو موجب سرافکندگی است.


ابرو (Melis Sezen) : حسود ، دروغگو ، دورو و عاشق است . از روی عشق پنهانی که نسبت به کنان دارد ، بدی های زیادی به هازال خواهری که با اینکه ناتنی است اما از بچگی با او بزرگ شده است ،میکند در حالیکه در نگاه هازال و کنان همانند دوست دیده میشود اما از هر دشمنی ، دشمن تر است.


سریال ترکی مروارید سیاه

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا