خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ADRINA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/8/19
ارسال ها
114
امتیاز واکنش
116
امتیاز
163
زمان حضور
3 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
شستن لباس با روشی که تا به حال کسی به شما نگفته

معمولا اغلب افراد برای شستن لباس ها در لباسشویی به مشکل می خورند و به طور مثال ممکن است لباس زیبایی خود را از دست بدهد، اما اگر به تکنیک های عالی شستن لباس ها دقت کنید این اتفاق ها رخ نمی دهد.
تکنیک های جالب و عالی شستن لباس به بهترین شکل ممکن

معمولاً دانشمندان توجه زیادی را به لباسشویی اعمال کرده اند و آن ها فرمول هایی را کشف کردند که به افراد کمک می کنند تا در اثر استفاده از لباسشویی، زیبایی لباس های خود را از دست ندهند اما هنوز که هنوز است بسیاری از افراد نمی دانند که چگونه باید از ماشین لباسشویی استفاده کنند، چه موقع دکمه های آن را بزنند و کجا ماده شوینده را بریزند و ما امروز در این قسمت از رازها و نکات خانهداریقصد داریم که 12 تکنیک فوق العاده را به شما معرفی کنیم تا کار با لباسشویی را و البته شستن لباس ها با این وسیله را برای شما راحت تر کند.

تکنیک های شستشوی لباس ؛ 12 موردی که شستن لباس ها را راحت تر می کند
12. علامت های شناسایی

به شما پیشنهاد می کنیم قبل از این که لباس را داخل سبد ماشین بیاندازید، قسمت های لکه دار را علامت بزنید تا زمانی که می خواهید لباس های خود را بشویید ، پودر ریختن را فراموش نکنید. برای این که بفهمید پودر لباسشویی شما خوب عمل کرده یا نه، قسمت های کثیف را علامت بزنید و مثلا اگر آستین های تی شرت شما کثیف است، آن را نشانه گذاری کنید و می توانید برای نشانه گذاری از یک گیره سنجاق استفاده کنید.



تکنیک های شستن لباس ها
11. استفاده از شامپو برای شستن یقه
شامپو ها و مایع های ظرفشویی می تواند چربی را به سرعت پاک کند، مخصوصا اگر روی یقه لباس قرار گرفته باشد و گاهی اوقات لازم است که محصول را مستقیم به قسمت لکه دار بزنید و 15 دقیقه صبر کنید و سپس می توانید لباس را مثل همیشه به ماشین لباسشویی بیندازید.

10. استفاده از اسپری مو برای از بین بردن لکه های جوهر
اگر روی لباس شما لکه جوهر پدیدار شده است، به جای پودر معمولی سعی کنید از اسپری مو روی لکه ها استفاده کنید و یک حوله کاغذی نیز زیر لکه قرار دهید و آن را فشار دهید که این روش برای لکه های قدیمی نیز موثر است.

9. جلوگیری از رنگ دادن لباس
لباس هایی هستند که می توانند مایعات را به خود جذب کنند و سپس رنگ خود را به بیرون ریخته و به لباس های دیگر منتقل کنند. پس طبق آنچه بخشخانه داری نمناک عنوان کرده است مقداری پودر شوینده را به آب اضافه کنید و بعد آن را مخلوط کنید و سپس روی لباس بریزید و اجازه دهید تا خشک شود و اکنون لباس شما آماده استفاده است و رنگی از خود پس نمی دهد.



چگونه از رنگ دادن لباس جلوگیری کنیم؟


شستن لباس با روشی که تا به حال کسی به شما نگفته

 
  • تشکر
Reactions: Matiᴎɐ✼

ADRINA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/8/19
ارسال ها
114
امتیاز واکنش
116
امتیاز
163
زمان حضور
3 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
8. استفاده از نرم کننده مو می تواند چروک لباس را باز کند


برای پیشگیری از چروک شدن لباس یک چهارم فنجان نرم کننده مو را به آب گرم اضافه کنید و سپس آن را روی لباس مدنظر خود به مدت 20 تا 30 دقیقه بریزید.

7. قهوه و چای برای لباس های تیره
قهوه و چای جزء رنگ های طبیعی هستند که می توانند سیاهی و رنگ تیره لباس را کاملا تازه نگه دارند و فقط کافی است که دو فنجان از دانه قهوه یا چای را به قسمت شوینده ماشین لباسشویی خود اضافه کنید.

6. یک آبکش برای شستن لباس ها به صورت دستی
بعد از شستن لباس ها با دست مثل لباس زیر ها می توانید از یک آبکش استفاده کنید و لباس را داخل آن بیندازید و اجازه دهید که قطره های اضافی آب از آن خارج شود و سپس آن را آویزان کنید.



آبکش برای شستن لباس ها به صورت دستی
5. روغن های ضروری برای تازگی

چند قطره از روغن های ضروری مثل روغن لاوندر را می توانید به قسمت شوینده ماشین لباسشویی اضافه کنید تا چروک آن باز شود و لباس های شما عطر و بوی تازه ای به خود بگیرد و روغن لیمو نیز می تواند لکه ها را به خوبی از بین ببرد.

4. استفاده از تکه های یخ برای جلوگیری از چروک شدن
اگر مایل نیستید که لباس خود را با چروک از لباسشویی دربیاورید، لازم نیست که اقدامات زیادی را انجام دهید و تنها مقداری تکه یخ داخل شوینده بیندازید تا شروع کار آن ها را باز کند.



جلوگیری از چروک شدن با استفاده از تکه های یخ
3. توپ های پشمی به نرم کردن لباس کمک می کند

کافی است که تعدادی از این توپ ها را داخل ماشین لباسشویی بیندازید و درجه را در داغ ترین حالت قرار دهید و فقط به یاد داشته باشید که این مورد برای لباس های تیره کارآمد نیست.

2. استفاده از فویل آلومینیومی برای کاهش زمان خشک شدن لباس
یک توپ فویل آلومینیومی را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و این کار را باید قبل از شستن لباس ها انجام دهید.

1. استفاده از شوینده های قوی در ماشین لباسشویی
ماشین لباسشویی را باید مرتب استفاده کرد تا عملکرد مناسبی داشته باشد. شوینده های بسیار خاصی وجود دارد که می توانید داخل ماشین لباسشویی بریزید و کافی است که چرخه شستن لباس را به طور کامل انجام دهید و با این کار باکتری های مضر و قارچ ها از بین خواهند رفت.


شستن لباس با روشی که تا به حال کسی به شما نگفته

 
  • تشکر
Reactions: Matiᴎɐ✼
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا