خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

مرسانا

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/8/19
ارسال ها
760
امتیاز واکنش
1,903
امتیاز
198
سن
21
محل سکونت
در کوچه پس کوچه های خیال
زمان حضور
1 روز 1 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
مارسلو ویرا دا سیلوا جونیور، بازیکن برزیلی و دفاع چپ تیم فوتبال رئال مادرید است که از سال ۲۰۰۷ مشغول بازی در این تیم می باشد. مارسلو که در حال حاضر یکی از بهترین مدافعین چپ دنیا به حساب می آید همه ساله در لیست برترین بازیکنان یوفا قرار می گیرد و باشگاه های زیادی هم به دنبال جذب وی می باشند.

در همین فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ که کریس رونالدو به تیم یوونتوس منتقل شد، شایعه هایی نیز درباره انتقال مارسلو به جمع تیم ایتالیایی مطرح شد که در نهایت این مورد با پا در میانی پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید پایان یافت. این به خوبی نشان می دهد که هر تیم تا چه میزان به پست دفاع چپ تیم خود اهمیت می دهد و دوست دارد که از مارسلو ویرا برای این پست استفاده کند.

دوستان عزیز سایت پرورش افکار در این مقاله قصد داریم نگاهی به زندگی نامه مارسلو ویرا، این بازیکن بزرگ باشگاه رئال مادرید داشته باشیم؛ با ما در ادامه همراه باشید.



دوران کودکی و نوجوانی مارسلو ویرا

مارسلو ویرا در دوازدهم مه ۱۹۸۸ در نیو دو ژانیرو برزیل به دنیا آمد. مارسلو که در حال حاضر یکی از ستاره های برزیلی فوق العاده است، درست مانند بسیاری از هم وطنانش فقر و سختی زیادی را تحمل کرده است. بازیکنی که زمانی حتی از پرداخت کرایه ی تاکسی ناتوان بود، حالا نه تنها از نظر مالی به سطح قابل قبولی دست پیدا کرده، بلکه به یکی از فوتبالیست های مشهور دنیا نیز تبدیل شده است.

این بازیکن که فوتبال خود را از سن ۹ سالگی آغاز کرد، در سن ۱۳ سالگی به باشگاه نوجوانان فلومیننزه پیوست. در آن سال ها برزیل شرایط اقتصادی بسیار بدی را سپری می کرد و باشگاه های فوتبال نمی توانستند در قبال به خدمت گرفتن فوتبالیست های جوان به آن ها مبلغی ارائه دهند. مارسلو نیز هر طور که بود شرایط حضور در باشگاه فلومیننزه را پذیرفت و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا در آینده به یکی از بازیکنان مهم این تیم تبدیل شود.
در زمانی که او به این باشگاه راه پیدا کرد، مربی تیم به وی دستور داد که در پست دفاع چپ بازی کند و این در حالی بود که پست اصلی مارسلو، هافبک دفاعی بود؛ این چنین بود که در نهایت مارسلو ویرا به یک دفاع چپ قابل تبدیل شد و شاید اگر دستور این مربی نبود او هم در حال حاضر به جایگاه کنونی اش در فوتبال نرسیده بود.

شرایط بد اقتصادی و عدم پرداخت پول از سوی باشگاه، خانواده ی مارسلو ویرا را در اوضاع بسیار بدی قرار داده بود. به طوری که شرایط به قدری پیش می رفت که پدرش دیگر پولی برای پرداخت کرایه ی او که به باشگاه می آمد، نداشت. مارسلو ویرا که چند روزی به باشگاه نرفته بود، روزی متوجه شد که یکی از سران باشگاه به خانه ی آن ها آمده و دلیل نیامدن این بازیکن خلاق را جویا شد و متوجه شد که خانواده ی مارسلو، حتی از پرداخت کرایه ی اتوبوس فرزند خود برای آمدن به باشگاه ناتوان هستند.

باشگاه فلومیننزه که می دانست مارسلو یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال جهان است، کلیه هزینه های رفت و آمد او را متقبل شد و مبلغی را هم به عنوان پیش قرارداد به خانواده ی مارسلو پرداخت کرد و این گونه بود که وی توانست به فوتبال بازگردد و باز هم برای تبدیل به یک ستاره ی بزرگ در دنیای فوتبال تلاش کند.



آغاز فعالیت حرفه ای

باشگاه فلومیننزه که یکی از باشگاه های مستقر در ریو دو ژانیرو است، از جمله تیم های ورزشی قدیمی حاضر در برزیل می باشد؛ اما این باشگاه نیز درست مانند سایر تیم های ورزشی آن زمان و به علت شرایط اقتصادی بسیار بد برزیل اوضاع سختی را متحمل بود. مارسلو ویرا نیز که در این باشگاه مشغول به فعالیت بود از وضعیت خودش راضی نبود، اما چاره ای جز پذیرش آن چه که در حال رخ دادن برایش بود نداشت و امیدوار بود که یکی از باشگاه های اروپایی فوتبال او را زیر نظر بگیرد تا بتواند از شرایط اقتصادی سخت کشورش رها شود. او که در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۶ برای تیم فلومیننزه به میدان رفت، در مجموع برای این تیم ۳۰ بازی انجام داد و ۶ گل را هم به ثمر رساند و با عملکرد خوب توانست نظر باشگاه های بسیاری را به سوی خودش جلب کند.


بیوگرافی مارسلو

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا