خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آبیش

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/8/19
ارسال ها
170
امتیاز واکنش
5,155
امتیاز
263
محل سکونت
ونوس
زمان حضور
4 روز 23 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
سپند امیر سلیمانی متولد 28 آذر 1356 در تهران بازیگر است.
فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد عاشق نوازندگی و موسیقی است، پدرش و خواهرش از چهره های بنام سینما و تلویزیون هستند و حالا مجرد هست.



خانواده

سپند در یک خانواده چهار نفره در تهران بدنیا آمد، پدر سعید امیرسلیمانی و خواهرش کمند امیرسلیمانی از بازیگران مشهور تلویزیون می باشد و مادرش خانه دار است.


از چهار سالگی تا کنکور

بخاطر پدرش از 4 سالگی وارد تئاتر شد و شروع به نمایشنامه خوانی کرد بعدا به سمت موسیقی رفت و بصورت جدی تنبک و دف می نواخت.
مدتی گیتار می زدم و چند سالی مدرس موسیقی هم بود تا اینکه می گوید در دانشگاه در رشته موسیقی انتخاب کردم اما نمی دانم چرا جواب کنکور قبولی در گرایش بازیگری بود !



ماجرای ورود به سینما

اولین بار در سال 1370 وقتی 14ساله بود نقش کوتاهی با پدرش در سریال دندان طلا ایفا کرد اما بصورت جدی در سال 1380 با فیلم نان، عشق، موتور 1000 پایش به سینما باز شد.
می گوید با ابوالحسن داوودی کارگردان فیلم سال ها قبل در تله تئاتری همکاری کرده بودیم که روزی از من خواست برای بازی در فیلم جدیدش تست بدهم.
متنی داد و گفت: بخون، چند خطی که فیلمنامه را خواندم گفت: بس است، با خودم گفتم که حتما در تست رد شده ام، اما دو روز بعد برای بستن قرارداد با من تماس گرفتند.


تلویزیون

در سال 77 تجربه کوتاهی را با سریال لگذاز آفتاب برآید، بدست آورد سپس در سریال آسمان همیشه ابری نیست سال 89 ایفای نقش کرد و در شب های برره سال 84 نیز حضور داشت.


ازدواج و همسرش

سپند امیرسلیمانی در سال 1385 در یک جمع دوستان بواسطه دوستان قدیمی اش با مارال آراسته آشنا شد و بعد از 2 سال آشنایی در سال 87 با یکدیگر ازدواج کردند.


روحیات من و همسرم

روحیات ما خیلی به هم شبیه است مواقعی که کنار هم هستیم خیلی کم پیش می آید حوصله مان سر برود یا حرفی برای گفتن نداشته باشیم.


خبر طلاق و جدایی

سپند امیرسلیمانی در 25 مهر 1397 در برنامه علی ضیا گفت: 4 ساله از همسرش مارال آراسته جدا شده و تنها زندگی می کند، یعنی در سال 94 بعد از 7 سال زندگی مشترک جدا شده است.


بیماری و رستوران

سپند دچار بیماری میگرن است و هر چند گاهی این درد به سراغ او می آید، او در کنار بازیگری رستوران دارد و بعنوان شغل دوم آنرا اداره می کند.


خوانندگی

سپند به صورت حرفه ای وارد عرصه خوانندگی نیز شده است او قطعه بنام پاییز رو منتشر داده و می گوید برنامه جدی برای ادامه فعالیت در این رشته دارد.


از نوشابه تا سلطانی

عاشق نوشابه ام با اینکه تلویزیون نشان می دهد که نوشابه حال اسیدی دارد اما باز هم می خورم، کباب سلطانی و باقلاپلو و گوشت هم غذای مورد علاقه ی من است.


بیوگرافی سپند امیرسلیمانی | بازیگر

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: SelmA و PAr

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,422
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه





بیوگرافی سپند امیرسلیمانی | بازیگر

 
  • جذاب
Reactions: ~BAHAR.SH~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا