خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

RASA_T

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
30/8/19
ارسال ها
23
امتیاز واکنش
47
امتیاز
83
سن
18
محل سکونت
یه جایی
زمان حضور
2 دقیقه
نویسنده این موضوع
دستتان را مشت کنید. کدام یک از تصاویر زیر، مشت دستان شماست؟؟؟

WM1413951125783.jpg

A)
اگر هنگام مشت کردن انگشت شست روی بند سوم انگشت قرار می‌گیرد:
شما فردی بسیار مهربان هستید و همیشه دوست دارید به اطرافیان در شرایط سخت کمک کنید. به راحتی می‌توانید از خواسته‌های خود بگذرید. از این خصوصیت شما سوئ‌استفاده‌های زیادی می‌شود با این حال شما همیشه سعی دارید با قلبی باز همچنان به دوستان خوب‌تان یاری برسانید. اخلاق خوب و شوخ طبیعی شما سر زبان‌هاست. هیچ اتفاقی را جدی نمی‌گیرید و به راحتی از آن می‌گذرید. در زندگی زناشویی به دنبال همسری حساس و صادق هستید. همسری که بفهمد شما دوستش دارید و علاقه‌اش را به شما نشان دهد. شما نیز در نشان دادن علاقه‌تان به همسر دریغ نمی‌کنید اما دوست ندارید این کار را جلوی جمع انجام دهید.

B)
اگر هنگام مشت کردن انگشت شست روی بند انگشت دوم قرار می‌گیرد:
شما فردی اجتماعی هستید و خیلی سریع دوست پیدامی‌کنید.با این حال به همه اعتماد ندارید. علاقه خیلی زیادی به شرکت در جشن‌ها و مجالس عمومی ندارید. بیشتر دوست دارید برای خود اهدافی تعیین کنید و برای رسیدن به آنها تمام تلاش خود را به کار بگیرید. بسیار کاری هستید و دوست دارید هر کاری را به صورت تمام و کمال انجام دهید تا از نتیجه کار راضی باشید. در زندگی خصوصی دوستان زیادی دارید اما همه آنها مورد اعتماد شما نیستند. در زندگی عشقی کمی بدبین هستید و می‌ترسید وارد رابـ*ـطه‌ای شوید که در آن شکست بخورید. با وجود قلب بزرگ و مهربانی که دارید و توانایی‌های زیادی که دیگران در شما سراغ دارند، خودتان به توانایی‌های خود شک دارید و به همین دلیل در اکثر موارد موفق نیستید.

C)
شست دستتان را در مشت‌تان مخفی می‌کنید؟
شما فردی بسیار اجتماعی هستید که اطرافتان را دوستانی شاد و خوش‌بین پر کرده‎اند. شما فردی بسیار گرم و صمیمی هستید. شخصیت خوب شما افراد مختلفی را به سمت‌تان جذب می‌کند. با وجود شخصیت بیرونی که شما را خوش‌خلق نشان می‌دهد از نظر دورنی فردی بسیار مضطرب هستید و نیاز به فردی دارید تا حامی و مشاور شما باشد. مهربانی ذاتی شما خصوصیتی است که باعث می‌شود به راحتی گول بخورید. برای آنکه ناامید نشوید بهتر است بین افراد صادق و افرادی که نیات بد دارند تفاوتی قائل شوید. در زندگی عشقی شما فردی رمانتیک هستید. روابط سالم و پایدار را دوست دارید و ترجیح می‌دهید مدتی زمان بگذرد تا بتوانید شریک زندگی‌تان را بهتر بشناسید. شما به سادگی عذر خواهی دیگران را قبول می‌کنید و در عشق یا دوستی این موضوع گاه صدمه زننده است. بد نیست در روابط‌‌‌تان کمی سـ*ـیاست داشته باشید و در برخی شرایط سخت بگیرید.


شخصیت شناسی از روی مشت دست

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: Tiralin، Narges_Alioghli، Asal_Zinati و یک کاربر دیگر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا