خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^Roya^

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
کاربر رمان ۹۸
عضویت
22/8/19
ارسال ها
83
امتیاز واکنش
400
امتیاز
183
زمان حضور
1 روز 8 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
همزمانی

در مبحث جهان بینی از منظر علمی ما این رو میخونیم که رویداد ها با هیچ نیروی بیرونی سازمان نیافته اند ، اما مبحث تصادف و اتفاق چیز دیگری رو عنوان میکنه ، تا به حال پیش اومده کسی رو ببینید و فکر کنید که این آدم را چندین ساله که میشناسید ؟ یا تا به حال اتفاق افتاده که دچار مشکل شدید و یا نیاز به کمک شخصی دارید ، در همین حین است که با کسی آشنا میشید که تنها اون شخص میتونه مشکل شما رو حل کنه ؟ یا زمانی که کسی در آخرین دقیقه تصمیم میگرد سوار هواپیما نشود و بعد آن هواپیما سقوط میکند ؟ با مشاهده این وقایع به این نتیجه میرسیم که چیزی بیش از موضوع جهان بینی یا اتفاق و تصادف در این رویداد ها دخیل هستند .

چه چیزی باعث میشود که انسانی درست در لحظه ی نیاز به انسان کمک کند ؟ برای پاسخ به این سوال ، سَری به ژنتیک های انسان میزنیم . بدن شما تشکیل شده از میلیارد ها سلول است که در داخل هر سلول یک دی ان ای DNA وجود دارد .

DNA در انسان ، درون هسته ی سلول باقی می ماند و ۹۹% موارد اولیه ژنتیکی دی ان دی در حالت غیر فعال و خنثی قرار دارد تا زمانی که زمانی که بازگشایی و تقسیم و یا ساخت سلول دیگری نیاز باشد … دی ان ای انسان که غیر فعال نیز هست ، چطور میداند در زمان مناسب باید زنده و فعال شود ؟!!!

برای افتادن دندان های شیری یک کودک و جانشین شدن دندانی های دائمی ، DNA باید درباره ی گذشت زمان خیلی چیز ها بداند . همین مساله در باب هر فرآیندی در داخل بدن انسان صادق است . هر سلول در بدن انسان به وضوح میداند که خود را چگونه تغذیه کند ، یک سلول نهایتا تا سه روز عمر میکند ، سلول زمانی که به زوال نزدیک میشود DNA موجود در سلول خود را فعال میکند تا سلول دیگری تولید شود . حال به این قضیه از ابعاد بالاتری نگاه کنید … اگر من و شما هر یک خود را یک سلول در این افرینش تصور کنیم چه ؟ با کمی بینش و بصیرت در خواهیم یافت زمانی که در کوچکترین عضو بدن یعنی سلول ؛ همه چیز به درستی و در زمان مناسب انجام میشود ، پس برای ما هم میتواند به همین شکل باشد ، هر چیزی در زمان مناسب به دست ما خواهد رسید ، البته به این شرط که ما زمان خود را با زمان محیط پیرامون هماهنگ کنیم . این یعنی همزمانی . همزمانی ما با محیط پیرامون اشاره به همان آگاهی ما از علت حضور در دنیا دارد ، زیرا یک سلول میداند چه وظیفه ای در دنیا دارد ، ما نیز باید بدانیم چه وظیفه ای داریم . و همان طور که گفته شد ، اگر ما خود را آماده نگه داریم ، هر چیز در زمان مناسب به دست ما خواهد رسید .


همزمانی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا