خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


نیکولا تسلا به عنوان یکی از نوابغ قرن، در سال‌های آخر عمر خود بر روی یک سیستم انقلابی با نام تکنولوژی ضد جاذبه (Anti-Gravity) کار می‌کرده است.


همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم که نیکولا تسلا، مردی جلوتر از زمان خود بود. تسلا در گذشته‌ای دور، پیش‌بینی کرده بود که مردمان آینده در زمین، به انرژی آزاد دسترسی خواهند داشت. دستاوردهای او، فراتر از الکتریسیته و انرژی بوده و بخش بزرگی از زندگی امروزی ما را شامل می‌شوند.

اگر نیکولا تسلا و کنجکاوی بسیار زیاد او نبود، احتمالا امروز ما هیچ اطلاعی از سیستم‌های رادیو، تلویزیون، جریان الکتریکی AC، کویل تسلا، لامپ‌های فلورسنت، چراغ‌های نئون، دستگاه‌هایی با کنترل رادیویی، رباتیک، اشعه ایکس، رادار، ماکروویو و … نداشتیم. مطالعه و بررسی راه‌کارهای موجود برای تکنولوژی ضد جاذبه ، جاذبه منفی و یا آنتی گرانش در آن زمان، ایده‌ای بلندپروازانه به حساب می‌آمد. اما نیکولا تسلا، همواره در پی دستاوردهایی پیشرفته‌تر از زمان زندگی خود بود.



ویلیام آر لین (William R. Lyne)، بخش بزرگی از مطالعات خود را بر روی زندگی اسرار‌آمیز نیکولا تسلا معطوف ساخته است. او در کتابی تحت عنوان «فیزیک اسرارامیز اتر» (Occult Ether Physics)، از کشف یادداشت‌هایی در محل زندگی نیکولا تسلا خبر می‌دهد که در آن به مطالعه و بررسی نیروی ضد جاذبه و یا ضد گرانش پرداخته شده است.

با اکتشاف تکنولوژی ضد جاذبه ، تمامی رویدادهای دنیا در کنترل انسان درمی‌آمد!

در این کتاب می‌خوانیم که نیکولا تسلا، سال‌های آخر عمر خود را صرف مطالعه یک سیستم با نیروی محرکه انقلابی کرده است. از مهم‌ترین دستاوردهای این مطالعات، می‌توان به اختراع تکنولوژی ضد جاذبه و کنترل بسیاری از رویدادهای جهان اشاره کرد. نویسنده‌ی این کتاب، اظهارات خود را با تکیه بر آخرین سخنرانی نیکولا تسلا در قالب این کتاب گردآوری کرده است. در این سخنرانی، تسلا از آخرین دستاورد خود صحبت می‌کند؛ دستاوردی که می‌تواند تمامی مفاهیم بشر از دانسته‌های فعلی را به کلی دگرگون کند.

جالب اینکه آخرین ثبت اختراع نیکولا تسلا که مربوط به سال 1928 است، یک ماشین پرنده را توصیف می‌کند که همچون هلیکوپترها و هواپیماهای امروزی پرواز می‌کند. این وسیله‌ی نقلیه، با یک سیستم محرکه کاملا انقلابی کار می‌کرد که تمامی دانسته‌های ما از سیستم‌های پرواز را تغییر می‌داد.



نیکولا تسلا در یک سخنرانی برای موسسه رفاه مهاجرین (Immigrant Welfare)، به تشریح «نظریه‌ی داینامیکی نیروی گرانش» پرداخت:

یکی از دو اکتشاف بسیار بزرگ برای آیندگان، که من طی سال‌های 1893 تا 1894 با تمامی جزئیات بر روی آن کار کرده‌ام.

نظریه‌ی داینامیکی نیروی گرانش، یک میدان از نیرو را مفروض است که حرکت تمامی اجسام در فضا را تشریح می‌کند. چنین فرضیه‌ای، مفهوم انحنای فضای آلبرت انیشتین را زیر سوال می‌برد. «اتر» (Ether) دارای یک عملکرد غیرقابل انکار، در پدیده‌هایی همچون گرانش جهانی، اینرسی، حرکت، حرکت اجرام آسمانی و همچنین تمامی مواد اتمی و مولکولی به شمار می‌رود.

نیکولا تسلا، در مقاله‌ای تحت عنوان بزرگ‌ترین دستاورد بشریت، نظریه‌ی داینامیکی نیروی گرانش را با پر شدن فضا توسط «اتر درخشان» تشریح می‌کند. اتر همانند یک نیروی خلاقانه در طبیعت عمل می‌کند که در درون مارپیچ‌هایی میکرونی با سرعتی نزدیک به نور افتاده و به ماده‌ای قابل سنجش تبدیل می‌گردد. زمانی که این نیرو از حرکت باز می‌ایستد، ماده مجددا به حالت اتر بازمی‌گردد. (گونه‌ای از تجزیه اتمی)



از کاربردهای این فرآیند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت سریع ماده از اتر
  • ساخت هر چیزی با پیش‌نیازهای ماده و انرژی
  • تغییر دادن سایز کره زمین
  • کنترل فصل‌های کره زمین (وضعیت آب‌وهوا)
  • امکان مسیریابی مسیرهای کره زمین درست همانند استفاده از یک سفینه فضایی
  • برخورد دادن اجرام آسمانی به همدیگر برای تولید ستاره‌های جدید و یا تولید گرما و روشنایی
  • توسعه زندگی موجودات در اشکال مختلف

«اتر» در اصطلاح نیکولا تسلا، توسط نیروهای متغیر الکترواستاتیکی از کار می‌افتد و بدین وسیله اثرات گرانشی و یا اینرسی را نیز شامل می‌شود. این پدیده، به خصوص در فضای نزدیک به زمین نمود پیدا می‌کند، تسلا در این باره می‌گوید:

زمین همانند یک گوی فلزی باردار است که در فضا حرکت می‌کند. که موجب تولید سریع و عظیم نیروهای متغیر الکترواستاتیک می‌شود که اندازه آن به میزان مجذور فاصله از زمین تقلیل می‌یابد. از آن‌جا که جهت این پرتوهای انتشاری از زمین نشات می‌گیرند، آن را نیروی گرانش به سمت زمین نام‌گذاری می‌کنند.

او در تکمیل صحبت‌های خود اضافه کرد:

من جنبه‌های مختلف این موضوع را با جزئیات تمام مورد بررسی قرار داده و امیدوارم که به زودی بتوانم آن را به دنیا هدیه کنم. این مطالعه، قادر است تمامی عوامل مربوط به شکل‌گیری نیروی گرانش و نحوه‌ی حرکت اجرام آسمانی را توضیح دهد. بدین ترتیب، به زودی قادر هستیم توضیحی قطعی در این زمینه ارائه کرده و مفاهیمی اشتباه (از جمله انحنای فضا) را کنار بگذاریم. تنها وجود زنجیره‌ای از نیروها و ارتباط آنان با یکدیگر هستند که موجب حرکت اجرام در آسمان می‌شوند و همین امر می‌تواند موجب کنار گذاشتن فرضیه انحنای فضا شود. تلاش برای توصیف عملکرد جهان، بدون اطلاع داشتن از نقش ضروری آن در بسیاری از پدیده‌های عالم، امری بیهوده است.



اعتقادها بر باورند که نیکولا تسلا، با ساخت یک منبع انرژی نامحدود از محیط زیست (انرژی آزاد)، سعی بر اختراع تکنولوژی ضد جاذبه داشته است. تبدیل انرژی به یک نیروی بسیار قدرتمند تحت عنوان رانشگر الکتریکی (Electropulsion)، به منظور کنترل نیروی گرانش بسیار ضعیف، نقش مهمی را در این نظریه بازی کرده است.​


نشانه هایی از کشف تکنولوژی ضد جاذبه توسط نیکولا تسلا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا