خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع



برزیل بیش از 2000 سواحل در خط ساحلی خود را ارائه می کند که از مناطق خصوصی، جدا شده و مناطق پارتی و تفریحی که رد کل شب خدمات می دهند، را ارائه می دهد. شگفتی های طبیعی کشور برزیل مانند جنگل آمازون و رودخانه تنها به اندازه کافی دلیل برای بازدید هستند. برزیل نیز برای کارناوال هایش مشهور است که در سراسر کشور توسط صدها هزار نفر جشن گرفته می شود. جاذبه هایی که باید از دست ندهید عبارتند از: مجسمه مسیح نجات دهنده، Copacabana و باغ گیاه شناسی ریودوژانیرو.


7 کار باحال در سائوپائولو


سائو پائولو یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شهرهای جهان و مرکز اقتصادی برزیل و آمریکای جنوبی است. با جمعیتی 20 میلیون و بیش از 2500 آسمان خراش، در میان توریست ها به یک شهر تجاری که چیزی برای عرضه به مسافرانی که به دنبال کشف فرهنگ و تاریخ هستند، ندارد، اما در اینجا ما به شما می گوییم در سائوپائولو کاری بیشتر از خریدن یک لیوان کاپوچینو و دونات در ساعات پر ترافیک این شهر می توانید انجام دهید. سائو پائولو ترکیبی از فرهنگ ها و ملیت ها، با موزه ها، گالری ها، تئاتر ها و غذاهای مختلف از سراسر جهان است. به این شهر فرصت بدهید تا خودش و کارهایی که می توانید در اینجا انجام دهید را به شما نشان دهد.


1. پارک IBIRAPUERA


چرا این پارک یکی از بهترین کارهایی است که در سائو پائولو انجام می دهی؟


پارک Ibirapuera سائوپائولو، هاید پارک لندن و پارک مرکزی نیویورک است که در هم ادغام شده اند که همراه با احساس برزیلی و زیبایی هنری است. طراحی شده توسط معمار Oscar Niemeyer و طراح مناظر Otávio Agusto de Teixeira Mendes که مناسبت سالگرد 400 سالگی شهر سائوپائولو می باشد. پارک یک منطقه 2 کیلومتر مربعی و در آرامش کامل که، در منطقه شلوغ و پر رفت و آمدی قرار دارد که اطراف آن را در برگرفته است. محدوده هایی در پارک وجود دارد که افراد عادی در آن پیاده روی می کنند، اسکی بازها اسکی می کنند، نقاشان نقاشی می کنند، دوچرخه سواران دوچرخه سواری می کنند، بعضی از مردم هم جایی روی چمن ها پیدا می کنند و بر روی آنها دراز می کشند تا خستگی هفته گذشته را در کنند و خود را برای هفته آینده آماده می کنند. فرار از خیابان های سائوپائولو بدون اینکه شهر را ترک کنید، یکی از اصلی ترین کارهایی است که باید در سائوپائولو باید انجام دهید.


2. باخوردن یک وعده غذای لوکس در هتل EMILIANO مخافت نکنید


چرا این یکی از بهترین کارهایی است که در سائو پائولو انجام می دهی؟


هتل Emiliano به روز ترین، شیک ترین و لوکس ترین هتل بوتیک در کل سائو پائولو و احتمالا حتی برزیل است. با 38 اتاق و 19 سوئیت، همه با طراحی شیک و مدرن ‘zen style’، با ویژگی های شگفت انگیز مانند استخرهای شنا در اتاق و صندلی های استخری و حتی باند هلی کوپتر برای خودش، برای زمان هایی که احساس می کنید راه رفتن و گرفتن تاکسی زیادی نرمال است، طراحی شده است.


شاید در یک مقاله دیگر به شما توصیه کنید که در یکی از اتاق ها و سوییت های این هتل اقامت داشته باشید! اما فعلا می خواهم به شما بگوییم که از یکی از امکانات لوکس و بینظیر این هتل که به جواهرش معروف است استفاده کنید؛ رستوران Emiliano. با وجود اینکه این رستوران در طبقه همکف می باشد و معمار آن Arthur de Mattos Casas برزیلی است اما شما حس شما دراین رستوران سبکی و فضایی است که باعث می شود شما فکر کنید در طبقه پنجاهم و روی تراس در حال خوردن غذا هستید، باغ سرسبز بسیار زیبا در یک سمت و بار نوشیدنی و خاویار در سمت دیگر آن!


منوی ایتالیایی a la carte تازه و شیک و خوشمزه است، که از مواد درجه یک و تازه تهیه شده است و به زیبایی هر چه تمام تر طراحی شده است و نه تنها ظاهر اشتها برانگیزی دارد، بلکه واقعا هم خوشمزه است.


3. MUSEU DO FUTEBOL (موزه فوتبال)


چرا این یکی از بهترین کارهایی است که در سائو پائولو انجام می دهی؟


چه کسانی که فوتبال دوست دارند و چه کسانی که فوتبال دوست ندارند حتما اینکار را در لیست کارهایی که باید انجام دهید، بگذارند. شما نباید عاشق فوتبال باشید تا از موزه فوتبال سائوپائولو لـ*ـذت ببرید، که در داخل ورزشگاه Pacaembu Art-deco واقع شده است. موزه فوتبال سائوپائولو با تبریک از بزرگترین و محبوب ترین فوتبالیست حرفه ای برزیل، پِله آغاز می شود و سپس بازدید کنندگان به سفرهای دیگری می برد، به سمت بازی های زیبای تیم ملی فوتبال برزیل و جام جهانی، چه در خود برزیل و چه در کشورهای دیگر


برزیل متنوع

 

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
.


4. تماشای غروب خورشید در میدان Sunset


چرا این یکی از بهترین چیزهایی است که در سائو پائولو انجام می دهی؟


یکی از جواهرات پنهان و واقعی سائو پائولو، میدان Sunset، یک میدان کوچک چمنی در داخل یک پارک است که در یک تپه در یک محله محبوب و کمی محلی Pinheiros سائو پائولو واقع شده است. با چند نفر از همسفرانتان و یک نوشیدنی خنک به این نقطه بروید و در حالی که توپ گرد نارنجی که پشت آسمان خراش ها به صورت افقی در حال ذوب شدن هست، را تماشا کنید!


5. کلیسای METROPOLITANA DE SÃO PAULO


چرا این یکی از بهترین چیزهایی است که در سائو پائولو انجام می دهی؟


این کلیسای جامع سبک گوتیک در واقع خیلی جوان تر از آن است که در نگاه اول به نظر می رسد. ساخت این شاهکار نئو-گوتیک تنها در سال 1912 آغاز شد، زمانی که کلیسای جامع 320 ساله سائوپائولو تخریب شد تا راهی برای نماد بزرگ ایمان مذهبی ایجاد شود. بنا به مسائلی، کلیسای جدید تا سال 1967 ناتمام مانده بود و تا سال 2000، هنگامی که تحت بازسازی کامل قرار گرفت، در دوره بدی قرار داشت و رو به تخریب بود.


با پایان بازسازی و ساخت و ساز، این ساختمان واقعا معرکه بود – این ساحتمان ظرفیت 8.000 نفر را دارد و بیش از 800 تن از بهترین سنگ های مرمر در ساخت آن استفاده می شود. این چهارمین کلیسای جامع گوتیک بزرگ در جهان است. اینکه شما مذهبی هستید یا خیر، بازدید از کلیسای جامع سائو پائولو یکی از بهترین چیزهایی است که در سائو پائولو انجام می دهید.


6. جشن CAIPIRINHA در هاستل LIMETIME


چرا این یکی از بهترین چیزهایی است که در سائو پائولو انجام می دهی؟


کوکتل ملی برزیل از Cachaça ساخته شده است – نوشیدنی تقطیر شده از ساقه نیشکر که با شکر و لیمو خرده شده مخلوط می شود. اگر می خواهید به سبک برزیلی جشن بگیرید، این نوشیدنی شماست! هاستل Limetime در محله Pinheiros هر هفته چهارشنبه ها تا 10 شب میزبان تمام مسافران هاستل با کوکتل رایگان Caipirinhas است. این هاستل یکی از بهترین هاستل های سرتاسر برزیل است؛ با خوابگاه های اشتراکی راحت، آشپزخانه ای بسیار مجهز و یک پشت بام فوق العاده که می توانید در آن آفتاب بگیرید و به ریکاوری خودتون از Caipirinhas رایگان چهارشنبه شب، در روز پنجشنبه بپردازید! این هاستل که در منطقه بومی Pinheiros واقع شده است و پر از بارهای باحال، کافی شاپ ها و رستوران است و تا ایستگاه مترو و میدان Sunset یک پیاده روی بسیار کوتاه دارید! در تمام کارهای باحالی که در سائوپائولو انجام می دید، پارتی Caipirinhas را از دست ندهید!


7. منظره دیدنی آسمان خراش ها از EDIFÍCIO MARTINELLI


چرا این یکی از بهترین چیزهایی است که در سائو پائولو انجام می دهی؟


در حالی که ده ها آسمان خراش ها در سائو پائولو وجود دارد، Edificio Martinelli خیلی خاص است. در بین سال های 1929 و 1934 و با طراحی Giuseppe Martinell (یک مهاجر ایتالیایی که در برزیل یک صاحب کمپانی بسیار ثروتمند شد) با 30 طبقه و 130 متر ارتفاع، در بین سال های 1934 تا 1947 مرتفع ترین ساختمان در آمریکای جنوبی نام گرفت که می توان یک دید ابدی به کل شهر از این ساختمان داشت. تورهای این ساختمان رایگان است و هر نیم ساعت اجرا می شود!


برزیل متنوع

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا