خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,896
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


مشاهده بشقاب پرنده دارای سابقه ای طولانی است. در حدود ۲۰۰ سال پیش گزارش مربوط به مشاهده بشقاب پرنده به توماس جفرسون رییس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا ارائه شد.

مشاهده بشقاب پرنده از جمله موضوعات جالبی است که به خاطر اهمیت بالای آن در قالب گزارشی برای رییس جمهور آمریکا در دو قرن پیش ارسال می شود. در این گزارش به نکاتی در خصوص بشقاب پرنده اشاره گردیده که از جمله آنها می توان به فراز و فرودهای سریع و برق آسای این شی پرنده ناشناس یا یوفو (UFO) اشاره کرد.

توماس جفرسون یکی از چهره های تاثیرگذار در شکل گیری کشور آمریکا بود و اصلی ترین نویسنده متن اعلامیه استقلال این کشور به حساب می آید. او از سال ۱۸۰۱ تا ۱۸۰۹ به عنوان سومین رییس جمهور ایالات متحده بر این کشور حکومت کرد و اولین رییس جمهور این کشور است که گزارشی در خصوص مشاهده بشقاب پرنده یا یوفو دریافت کرده است.

این گزارش نشان می دهد که ۲۰۰ سال پیش مردم آمریکا شی عجیبی را در آسمان مشاهده کرده اند و اهمیت این اتفاق آنچنان بالا بود که می بایست رییس جمهور کشورشان را در جریان این رویداد قرار دهند.

آسمان همواره عرصه تاخت و تاز و رویت اشیاء و پدیده های عجیب بوده است و شواهد نشان می دهد مشاهده اشیاء مرموز و در حال پرواز در آسمان ربطی به عصر مدرن ندارد و این رویدادی است که به کرات و در طی قرون متمادی رخ داده است.

برخی تلاش کرده اند تا تمامی رخدادهای عجیب آسمانی را به عومل طبیعی نسبت دهند و برای آنها توضیحات علمی پیدا کنند، اما برای برخی دیگر این پدیده ها فراتر از فیزیک و علم هستند.

مشاهده بشقاب پرنده در هیبت لاک پشت غول آسا

به احتمال زیاد این گزارش توماس جفرسون را شوکه کرده است. کشوره آمریکا سال های نخست استقلال خود را تجربه می کرد و به یکباره گزارش عجیبی از مشاهده بشقاب پرنده به دست رییس جمهور می رسد.

مشاهده بشقاب پرنده در آن زمان توسط اهالی پورتسمواوث در ویرجینیا گزارش شده بود. در این گزارش شاهد اشاراتی دال بر شباهت یوفو به یک لاک پشت غول آسا و یا یک شهاب سنگ و توانایی سریع آن در تغییر شکل هستیم. همچنین این شی عجیب را مشابه به یک گوی آتشین بزرگ شبیه به خورشید عنوان کرده است که از انتهای آن دودی به بیرون خارج می شد.


با این وجود هیچ سند تاریخی وجود ندارد که نشان دهد آیا جفرسون به این گزارش توجه کرده و یا اینکه آن را به گوشه ای پرتاب کرده است. البته مشاهده اشیاء عجیب توسط جفرسون به همین یک مورد ختم نمی شود. در سال ۱۸۰۴ گزارش دیگری با موضوع اشیا پرنده نامتعارف به رشته تحریر ویلیام دونبار طبیعت گرا رسید و این گزارش در نهایت سر از اتاق رییس جمهور جفرسون درآورد.

به نظر می رسد قرنهاست که یوفو ذهن بشر را به خود مشغول کرده است. البته نمی توان برای یوفو تنها یک مصداق مشخص عنوان کرد بلکه یوفو یا بشقاب پرنده و یا شیء ناشناس به هر نوع پدیده دیداری در آسمان که قابل شناسایی نباشد گفته می‌شود. به نظر می رسد گزارشات مربوط به مشاهده اشیاء ناشناس پرنده که بیشتر با نام بشقاب پرنده شناخته می‌شوند بالغ بر ۶۰ هزار مورد است.​


گزارش مشاهده بشقاب پرنده به رئیس جمهور آمریکا، ۲۰۰ سال پیش!

 
  • تشکر
Reactions: *Ghazale*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا