خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

DENIRA

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
  
عضویت
21/7/19
ارسال ها
615
امتیاز واکنش
4,654
امتیاز
198
محل سکونت
تهران
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع

خرید بابلیس

مواقعی پیش مي‌ايد که شما اصلاً زمانی براي رفتن به آرایشگاه و یا هر عمل دیگری را نخواهید داشت. دلایلی از این قبیل، بیان کننده احتیاج به زمان و همچنين صرف هزینه براي فر کردن مو را بیان ميکنند . ولی ما براي شما پیشنهادی ديگر داریم که مشکلات شما را در این مورد بسیار کاهش ميدهد و آن هم استفاده از دستگاه فر کننده مو بابلیس است.
احتمالا جالب باشد که بدانید براي بیش تر خانم‌ها تغيير در ظاهر و به خصوص مدل موها، تنوعی بسیار عالی به حساب می آید . امروزه اغلب خانم‌ها به آسانی مثل یک ارایشگر حرفه ای میتوانند موهای خود را بیارایند. به همین علت است که اقسام و انواع وسایل آرایشی مو در منازل پیدا می شود. تنوع بالای لوازمی مثل سشوار، اتو مو و فر کننده مو سبب راحت تر، حرفه ای تر و سریعتر شدن آراستن موها نسبت به قبل شده است. فر کننده ها یکی از پر طرفدارترین وسایل آراستن مو ميباشند که تغيير مدل موها را در زمان دلخواه و با صرف کم ترین هزینه میسر ميکنند .

یکی از جذاب ترین مدل آرایش مو براي خانم‌ها فرکردن مو است. براي فر کردن مو راه‌های مختلفی وجود دارد که فرد میتواند براي این کار به آرایشگاه مراجعه و یا این که خود شخصاً با استفاده از وسایلی مثل بیگودی و... اقدام به فر کردن موهای خود کند. ولی هر کدام از این راهها دشواری هایی را بهمراه دارد که از جمله آنها میتوان به هزینه بر بودن و همچنين زمان بر بودن این کار اشاره نمود .

از سوی ديگر مواقعی پیش مي‌ايد که شما اصلاً زمانی براي رفتن به آرایشگاه و یا هر عمل دیگری را نخواهید داشت. دلایلی از این قبیل، بیان کننده احتیاج به زمان و همچنين صرف هزینه براي فر کردن مو را بیان ميکنند . ولی ما براي شما پیشنهادی ديگر داریم که مشکلات شما را در این مورد بسیار کاهش ميدهد و آن هم استفاده از دستگاه فر کننده مو بابلیس است.

نخستین گام براي خرید یک دستگاه فر کننده مو بابلیس، آشنایی با انواع مدل های آن و تشخیص مناسب ترین نوع، طبق نیازهای شخصی میباشد . پس باید نیازهای خود را مشخص کنید.


موی بابلیس شده

اقسام فر کننده مو

چه مدل موی فری را دوست دارید؟ این سؤال، مهمترين سوالی است که باید جواب داده شود. این که صرفا از یک مدل فر استفاده می کنید یا می خواهید با این دستگاه فرکننده بابلیس، مدل های متنوعی را روی موهای خود امتحان کنید، در تعيين نوع دستگاه تاثیرگذار است. اگر علاقه به استفاده از مدل های فر گوناگون دارید، باید از فرکننده های بابلیس چند کاره استفاده کنید. این فر کننده ها به کمک سری های مختلفی که دارند، تنوع مدل های مختلفی از موی فر را براي شما مقدور می سازند.

پس به مدل سری فرکننده موی بابلیس توجه کنید. پرطرفدارترین مدل فرکننده های بابلیس، مخروطی و لوله ای هستند. فرکننده بابلیس مخروطی که در بازار با نام های مختلفی از جمله فرکننده عربی یا کله قندی شناخته میشوند ، دارای سری به صورت S هستند. فرکننده لوله ای هم از پر استفاده ترین انواع فرکننده های بابلیس میباشد که میتواند مدل فر طبيعي را براي شما به وجود آورد . فرهای لوله ای بر حسب قطر فر، به چند گروه تقسیم میشوند .

فر ریز:فرکننده های بابلیس با قطر 1. 5 سانتیمتر و کم تر، در این گروه قرار می گیرند. این مدل از فرکننده های بابلیس براي افرادی که موهای با فر بسیار ریز را می پسندند، مطلوب است.


فر پُر:این مدل از فرکننده های بابلیس براي موهای کوتاه مناسبتر است. میله این مدل دارای قطری تا 2. 5 سانتیمتر میباشد .


فر متوسط:این مدل از فرکننده های بابلیس که دارای قطر 3 سانتیمتر هستند، براي موهای متوسط مطلوب ترین مورد ميباشند .


فر درشت:این مدل از فرکننده های بابلیس براي افرادی که موهای بلند ولی با تراکم کم دارند مورد مناسبی به نظر میرسد . قطر این مدل در حدود 3. 5 سانتیمتر میباشد .


فر کم:ایده‌ال ترین مورد براي اشخاص با موهای بلند، فرهایی با قطر 4. 5 سانتیمتر میباشد .


این که دستگاه را براي استفاده در خانه می خواهید یا براي آرایشگاه، در تعيين مدل دستگاه تاثیرگذار است. پس باتوجه به کاربرد و عملکرد دستگاه، وسیله ای مناسب با توقع تان انتخاب کنید به گونه ای که کار کردن با آن ساده بوده و احتیاج به مهارت خاصی نداشته باشد.


اموزش فر کردن مو با بابلیس

جنس روکش فر کننده بابلیس:

در موقع خرید فر کننده های بابلیس هم شبیه اتومو، باید به جنس روکش توجه کنید.

فر کننده های بابلیس عموما در دو روکش فلز و سرامیک موجود هستند. اما دستگاه فر کننده موی بابلیس با جنس سرامیک طرفداران بیشتری دارند. در برخی از فر کننده های بابلیس هم از تورمالین در کنار سرامیک استفاده شده است که این خصوصیت سبب ميشود بعد از استفاده از فر کننده، موهای شما وز نشود. انواع دیگری از فر کننده های بابلیس هم هستند که در پوشش آنها از سرامیک بهمراه تیتانیوم و یا ابریشم استفاده شده است.

در هر صورت پوشش سرامیک با هر پوشش دیگری که همراه باشد باعث محافظت از موهای شما ميشود .

قابلیت تنظیم درجه حرارت دستگاه فر مو

عموما جنس و مدل مو در اشخاص یک خانواده متفاوت است. افرادی که دارای موهای نازک تر هستند باید از درجه حرارت پائین و افرادی که دارای موهای ضخیم و پر پشت هستند باید از درجه حرارت های بالا براي حالت دادن به موهای خود استفاده کنند. از این جهت داشتن یک دستگاه فر کننده مو که قابلیت تنظیم درجه حرارت را داشته باشد به خوبی میتواند پاسخگوی تمام اشخاص خانواده باشد. با استفاده از این خصوصیت میتوانید دمایی را مناسب با مدل موهای خود انتخاب کنید تا موهایتان دچار اسیب نشود. درجه تنظیم شده را میتوانید بر روی صفحه نمایشگر موجود بر روی فر کننده مشاهده کنید.


طریقه استفاده از بابلیس

سیستم خاموشي اتوماتیک

حتماً براي شما هم پیش آمده است که بعد از استفاده کردن از فر کننده فراموش کنید که آن را خاموش کنید و امکان دارد آن را در مکان هایی بگذارید که سبب حریق و حوادث جبران ناپذیری شود. از این جهت در دستگاه هایی که به بازار وارد شده اند قابلیتی قرار داده شده است که بعد از گذشت مدت زمانی( عموما ۶۰ دقیقه) این ابزار بطور اتوماتیک خاموش ميشود . وجود این قابلیت در دستگاه ف رکننده مو سبب افزایش ایمنی دستگاه ميشود .

آیونیک

خواص آیونیک از وِز شدن موها و اسیب دیدن آن ها بر اثر گرما جلوگيري ميکند و همچنين باعث درخشندگي و حالت پذیری بهتر موها ميشود . بعضی از اقسام حالت دهنده ها و بیگودی های برقي هم دارای خواص آیونیک هستند.

چند نکته قابل توجه:

قبل از استفاده از هر گونه وسایل حرارتي براي حالت بخشیدن به موهای خود، حتماً موهایتان را کاملاً خشک کنید.

استفاده از اسپری های مراقبت کننده براي مو میتواند از موهای شما در برابر حرارت مراقبت کند.

سعی کنید از دستگاه هایی استفاده کنید که دارای قابلیت تنظیم درجه حرارت باشند تا بتوانید درجه حرارت آن را باتوجه به مدل موهای خود تنظیم کنید.


هر آنچه درباره بابلیس - فرکننده مو باید بدانید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا