خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,896
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


به تازگی یک عکاس متخصص تصویربرداری از پدیده‌های فضایی یک تصویر از سطح ماه منتشر کرده که طبق گفته او، با ادغام چیزی در حدود صد هزار عکس مختلف از قمر سیاره ما به وجود آمده است!


اندرو مکارتی (Andrew McCarthy) یک عکاس فضایی معروف بوده که به تازگی با انتشار یک تصویر از سطح ماه خبرساز شده است. این تصویر طبق گفته مکارتی با ترکیب چیزی در حدود صد هزار عکس مختلف از سطح قمر زمین به وجود آمده و این عکاس موفق شده با ادغام تصاویر، تاثیرات تار کننده و محوکننده اتمسفر زمین در هنگام عکس‌برداری از ماه را از بین ببرد.

در این تصویر خارق‌العاده از ماه درجه‌ای از کیفیت و جزئیات به بیننده نشان داده می‌شود که در حالت عادی کمتر کسی به آن دسترسی دارد.



در این عکس هر سایه، دره، آتش‌فشان و مسیر گدازه‌ای دیده می‌شود و در کمال شگفتی، تصویر رنگ‌هایی که قسمت‌های مختلف سطح ماه را متمایز می‌کنند را هم به نمایش گذاشته است.



مکارتی در حساب اینستاگرام خود می‌گوید که وضعیت کنونی ماه که به صورت کامل توسط نور خورشید روشن نشده به ما این امکان را می‌دهد که حفره‌ها و دهانه‌های سطح آن را بهتر ببینیم. این عکاس حرفه‌ای قصد دارد تا عکس خود را به صورت آنلاین به فروش بگذارد.


این تصویر از سطح ماه با ترکیب 100,000 عکس ساخته شده!

 
  • تشکر
Reactions: Noushin_salmanvandi
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا