خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

☙zAHRa❧

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
5/7/19
ارسال ها
528
امتیاز واکنش
2,464
امتیاز
198
سن
25
زمان حضور
2 ساعت 48 دقیقه
نویسنده این موضوع

سامسونگ در جریان رویداد ایفا ۲۰۱۵ برلین به عرضه یک تبلت غول‌پیکر ۱۸.۴ اینچی به نام گلکسی ویو اشاره کرد که در این مدت شاهد اخبار زیادی پیرامون این محصول بودیم. این غول کره‌ای به صورت رسمی از تبلت غول‌پیکر خود رونمایی کرد.
تبلت Galaxy View سامسونگ که به یک نمایشگر ۱۸.۴ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شده با توجه به امکانات در نظر گرفته شده برای آن، به زعم بسیاری از کارشناسان یک تلویزیون پرتابل و قابل حمل شناخته می‌شود که امکان تماشای فیلم و برنامه‌های تلویزیونی روی آن فراهم شده است.


یک هفته پس از نشر تصاویری منتسب به گلکسی ویو، امروز سامسونگ رسما از این تبلت بزرگ 18.4 اینچی خود پرده برداشت. کمپانی کره ای معتقد است که این تبلت، بزرگ ترین دستگاه اندرویدی موجود در بازار است و با این حال رقبا در حال دست و پا کردن دستگاه های بزرگ تری هستند.


با نمایشگری 18.4 اینچی، رزولوشن دستگاه 1080 در 1920 (تمام اچ دی) گزارش شده. زیر نمایشگر آن چیپ اگزینوس 7580 نهفته است که مشتمل بر سی پی یو هشت هسته ای با سرعت پردازش 1.6 گیگاهرتز است.
علاوه بر این موارد، دستگاه از رم 2 و حافظه 16/32 گیگابایتی برخوردار است. گلکسی ویو از یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر برخوردار است و درون دستگاه باتری بزرگ 5700 میلی آمپری جای خوش کرده. با این باتری می توان 8 ساعت ویدیو را بدون مشکل تماشا نمود.
تبلت از اتصالات 4G LTE، وای فای و بلوتوث 4.1 بهره می برد و ضخامتی معادل 11.9 میلی متر در کنار وزنی تقریباً ۲.۲۵ کیلوگرمی دارد. دو اسپیکر و پایه ای دو سو نیز برای گلکسی ویو در نظر گرفته شده است که کار را برای تماشای ویدیو بسیار راحت تر می کند، خصوصا اگر تمایلی به تماس فیزیکی با دستگاه نداشته باشید.
هنوز قیمتی برای دستگاه اعلام نشده اما دو خرده فروشی B&H و Adorama، چند روز پیش قیمت ورژن 32 گیگابایتی وای فای دستگاه را 599 دلار اعلام نمودند. تاریخ عرضه به بازار نیز هنوز مشخص نیست.


تبلت غول پیکر Galaxy View رسما معرفی شد

 
  • تشکر
Reactions: نگین نوروزی
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا