خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
وارد شدن یک بچه گربه جدید به خانواده همیشه هیجان انگیز است. گاهی اوقات این موضوع برنامه ریزی شده اما گاهی یک سوپرایز و اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی است. در هر حالت علاوه بر خرید همه وسایل ضروری مانند غذا، ظرف، جعبه خاک و …، به یاد داشته باشید که از دامپزشک برای او وقت بگیرید.

سن دقیقی برای اولین ملاقات او با دامپزشک وجود ندارد. با این حال بهتر است اولین چک‌آپ او ۲۴ تا ۷۲ ساعت پس از قبول سرپرستی گربه توسط شما باشد. در صورتی که شما گربه‌های دیگری را نیز در خانه دارید ترجیحا قبل از آوردن بچه گربه جدید به خانه، او را به دامپزشک نشان دهید.

در مواقعی که ورود گربه به خانواده شما برنامه ریزی شده نبوده، مانند زمان‌هایی که یک گربه را از وضعیت نامناسبی نجات داده‌اید یا هر شرایط اضطراری دیگر و امکان ملاقات با دامپزشک وجود نداشته باشد، بهتر است که این عضو جدید را در حمام یا هر مکان جدایی که از دیگر گربه‌ها فاصله داشته باشد قرار دهید. جعبه خاک، آب و غذایاو نیز باید جدا شده باشد. این کار می تواند جلوی پخش شدن بیماری‌، انگل یا هر مشکل دیگری را در بین گربه های دیگر بگیرد.

بسیار دیده شده است که بچه گربه هایی با سن ۶ هفته را برای واگذاری آماده می کنند. در نظر ما، گربه در این سن هنوز نیاز به مادر خود دارد. در صورت ممکن سعی کنید گربه را با حداقل سن ۹-۱۰ هفته واگذاری کنید.

به صورت کلی اولین واکسیناسیون بین هفته های ۶ – ۹ انجام می گیرد. گربه مادری که واکسیناسیون مناسب و بروزی داشته باشد، شرایط مناسبی را برای بچه گربه‌های خود نیز ایجاد خواهد کرد. اگر بچه گربه شما عطسه می کند یا دارای دیگر مشکلات سلامتی است، بهتر است قبل از واکسیناسیون کمی صبر کنید تا مشکلات سلامتی او برطرف شود.


چه زمانی بچه گربه جدید خود را به دامپزشکی ببرید

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا