خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Hamed.NM

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/7/18
ارسال ها
993
امتیاز واکنش
21,471
امتیاز
318
سن
21
زمان حضور
24 روز 5 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
کد خبر: 1598283/48 زمان: 15:13 1397/12/21 بازدید: 1,065
شهنازی کارهای من را انجام می‌دهد
صالحی امیری: از حالا پیشکسوتان در اولویت هستند

رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد در فصل بهار بزرگترین موزه ملی ورزشی ایران را افتتاح و در معرض عموم قرار می‌دهند.



به گزارش "ورزش ‌سه"، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه جلسه با پیشکسوتان ورزش ایران رو در روی خبرنگاران قرار گرفت و در خصوص این دیدار گفت: پیشکسوتان ریشه‌های درخت سبز ورزش ایران هستند و نسل جدید اگر امروز در عرصه‌های ملی و بین المللی می‎درخشد ناشی از وجود این انسان‌ها است. جمعیت بسیار صمیمی، خونگرم و با مرام که عموما سنین 60 و 70 سالگی دارند و ان‌شالله عمرشان بیشتر باشد. این‌ها در این مکان که کمیته ملی المپیک متعلق به آن‌ها است با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان و معاونین و روسای فدراسیون‌ها جمع شدند تا یک دیدار صمیمی با دو هدف داشته باشند. هدف اول این است تا ما اعلام کنیم کمیته المپیک و وزارت ورزش شما را در فرآیند داغ مسابقات قرار دهیم و ما شما را می‌بینیم و باور داریم. هدف دوم این است که به نسل جوان بگوییم اگر بناست شما آینده درخشان داشته باشید باید پهلوان باشید و مدالل انسان را بزرگ نمی‌کند. اما مرام پهلوانی آن‌ها را بزرگ می‌کند. این پیشکسوتانی که می‌بینید در گذشته نه درآمد آنچنانی داشتند و نه امکانات و اسپانسری تا به وسیله آن بدرخشند. یکی از این عزیزان می‌گفت من وقتی صبح بازی می‌کردم شب لباس‌های که داشتم را می‌شستم و دوباره فردا با همان بازی می‌کردم و این نشان می‌دهد آن‌ها قانع بودند اما در عین حال تاریخ ساز ورزش ایران به شمار می‌روند. تاریخ معاصر ورزش ایران یعنی پیشکسوتان. ما باید مشکلات آن‌ها را درک می‌کردیم و به همین دلیل سعی کردیم با تک تک آن‌ها به گفت و گو بشینیم و مشکلات آن‌ها را از نزدیک جویا شویم. عمدتا اکثر آن‌ها به بحث درمانی و معیشتی احتیاج دارند که باید حل شود. من با جناب دکتر سلطانی فر صحبت مبسوطی داشتم و انصافا نظرات خیلی خوبی داشتند و قرار شد مسئله پیشکسوتان را به عنوان یک موضوع مهم در وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و هم‌چنین فدراسیون‌ها ببینیم و فقط به یک دیدار ختم نشود.


وی درباره صندوق حمایت از پیشکسوتان نیز گفت: این عزیزان عضوی از خانواده بزرگ ورزش هستند و ما نمی‌توانیم امروز مدعی کسب سکوهای قهرمانی باشیم بدون اینکه نیم نگاهی به گذشته داشته باشیم. غرور و غیرت و هویت ملی ایرانیان را این عزیزان رقم زدند. وقتی که آن‌ها در عرصه‌های ملی و بین المللی می‌درخشیدند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به احتراز درمی‌آوردند این‌ها همه محصول زحمات پیشکسوتان است و نباید فراموش شود. من اطلاع دارم که عرض می‌کنم؛ خود ما در حقیقت میزان مستمری قهرمانان المپیک را از 200 هزار تومان به 500 هزار تومان افزایش دادیم و در سال 98 باز هم افزایش می‌دهیم. وزارت ورزش برای آن‌ها برنامه جامعی را تعریف کرده تا در سال 98 شاهد یک تحول عظیم در جهت نگاه به پیشکسوتان خواهیم بود.






رییس کمیته ملی المپیک در خصوص دلیل غیبت شاهرخ شهنازی نیز گفت: آقای شهنازی دبیر کل مستقر ما هستند و جزو مدیران سخت کوش و دلسوز ما به شمار می روند . طبعا مشغلی فراوان مختلف خصوصا در این ایام دارند . ما مستمرا مجامع فدراسیون ها را داریم ضمن اینکه آقای شهنازی در جلسات دیگر هم درگیر هستند که انصاف حکم می کند که بپذیریم ایشان حداکثر تلاش و کوشش و همکاری را دارد. این را هم فراموش نکنید بخشی از کار های اجرایی بنده هم بر عهده ایشان است .


صالحی امیری در پایان اعلام کرد در صدد افتتاح یک موزه هستند و در این باره گفت: اینجا در بهار شاهد افتتاح موزه در دو و نیم طبقه خواهیم بود . آن هم برای اولین بار در طول تاریخ ورزش موزه ملی ورزش و المپیک و پارا المپیک افتتاح خواهد شد . اساسا موزه محصول انسجام در ورزش است و من خودم هفته قبل شگفت زده شدم چرا که در یک فراخوانی که ما هفته قبل انجام دادیم بیش از یک صد مدال و کاپ و اثر از سوی قهرمانان اهدا شد .در حال حاضر سه شیفت تیم اجرایی ما در حال کار هستند که انشاء الله بهار موزه ملی را افتتاح می کنیم. ما یک تیمی هم به لوزان سوئیس فرستادیم و تعدادی اشیاء را هم از موزه ورزشی لوزان قرار است به نمایش بگذاریم و از تجربیات آنها استفاده کنیم .ما این موزه را به ملت شایسته ایران هدیه می کنیم که این موزه در واقع یک نوع باز نمایی و بازشناسی غرور و غیرت و هویت ایرانی به همه جهانیان خواهد بود.


صالحی امیری: از حالا پیشکسوتان در اولویت هستند

 
  • تشکر
Reactions: *~sarina~*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا