خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

zariiiiiiiii

کاربر V.I.P انجمن
کاربر V.I.P انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
22/4/24
ارسال ها
344
امتیاز واکنش
919
امتیاز
108
محل سکونت
LALALAND
زمان حضور
6 روز 7 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
نوازنده ی معروف ساز فلوت و پن فلوت Leo Rojas Discography

خوان لئوناردو سانتیا روخاس یا لئو روجاس یکی از نوازندگان فلوت پن، متولد 18 اکتبر 1984 میلادی ( 39 سال ) در کشور اکوادر است که توانست در پنجمین فصل مسابقه تلوزیونی Das Supertalent که در بریتانیا با نام Britain's Got Talent شناخته می شود به عنوان نفر اول مسابقات انتخاب شود.
لئو رجاس کشور خو را در سال 2000 به مقصد اسپانیا ترک کرد اما با این حال خانواده او، در این سفر او را همراهی نکردند. روخاس بعد از سفر به اسپانیا با یک ویزای گردشگری چندین بار به آلمان سفر کرد و اجرای خیابانی انجام داد تا توانست اقامت آلمان را بگیرد.
او در حال حاضر با همسر لهستانی خود و فرزند پسرش در پایتخت آلمان، برلین زندگی می کند جایی که او در ابتدا با نمایش های خیابانی منبع درآمدی برای خود دست و پا کرده بود.
تا اینکه به صورت اتفاقی از نمایش تلوزیونی Das Supertalent با خبر شد. او برای شرکت در پنجمین فصل این سری رقباتها ثبت نام کرد و با اجراهای زیبای خود رای و نظر داوران را برای حضور در مراحل پایانی مسابقه کسب کرد.
روخاس با نواختن ساز "El cóndor pasa با پیانوی خود و دیگر سازهای امریکای جنوبی در این سری مسابقات توانست به مرحله نیمه نهایی مسابقات نیز راه پیدا کند. این اتفاق سبب شد که گروهی از افراد فعال در حوضه موسیقی در کشور اکوادور با مادر او گردهم آمده و نمایشی زیبا و احساسی را در معرض دید عموم قرار دهند.
در رقابت های نهایی که در 17 دسامبر سال 2011 برگزار شد، این نوازنده، یعنی آقای روخاس، آهنگی به نام "The Lonely Shepherd" چوپان تنها که توسط James Last نگاشته شده بود را اجرا کرد. این آهنگ در سال 1977 زمانی که توسط آقای Last و Gheorghe Zamfir تولید و نواخته شد به شدت مورد استقبال قرار گرفت.
آهنگ چوپان تنها که روجاس در این مسابقه به واسطه آن برنده شد بعد از اتمام این رقابت، به طور رسمی عرضه و در مدت زمان یک هفته ای جشن کریسمس در چارت پرفروش ترین تراک های آلمان، رتبه خوب 48 را از آن خود کرد.
روجاس تاکنون در بیش از ۶۰ کشور جهان به روی صحنه رفته است و با بزرگترین ارکسترهای سمفونیک جهان همکاری کرده است.
روجاس علاوه بر فعالیت های موسیقی، به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد نیز فعالیت می کند. او از طریق موسیقی خود به دنبال ترویج صلح و تفاهم بین مردم جهان است.
در ادامه کار روجاس , این نوازنده اکوادری در تاریخ 27 ژانویه سال 2012، اولین آلبوم خود را که متشکل از قطعات موسیقی معروف بود را با نام Spirit of the Hawk به طور رسمی عرضه کرد. تهیه کنندگی این آلبوم را آقای Dieter Bohlen بر عهده گرفت و همچنین میزان محبوبیت و رتبه این آلبوم نیز در بین 5 آلبوم برتر در بین ملت های آلمانی زبان تبدیل شد. در نهایت این آلبوم با استقبال گسترده ای که از آن شد توانست تا پایان فوریه، مجسمه طلایی را در آلمان برای آقای روخاس در پی داشته باشد.


کنسرت لئو روجاس در تهران
لئو روجاس در اسفند ماه 96 در صفحه اینستاگرام خود خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه به زودی شما را در تهران خواهم دید ! وی بعد از آن با انتشار ویدئوی به زبان فارسی اعلام کرد در روز های هفتم و هشتم فروردین 97 در تهران کنسرت بر گزار خواهد کرد.
لئو روجاس، نوازنده مشهور فلوت و پن فلوت اهل اکوادور، تاکنون سه بار به ایران سفر کرده است:
اولین سفر:
سال: ۱۳۹۶ (2017)
مکان اجرا: تالار وحدت تهران
نکات قابل توجه:
این اولین بار بود که لئو روجاس به ایران سفر می‌کرد.
استقبال بسیار گرمی از او توسط مردم ایران شد.
او در این اجرا قطعاتی از موسیقی آمریکای لاتین و همچنین قطعاتی ایرانی را با فلوت و پن فلوت نواخت.
دومین سفر:
سال: ۱۳۹۷ (2018)
مکان اجرا: برج میلاد تهران
نکات قابل توجه:
این بار لئو روجاس در دو نوبت در برج میلاد به روی صحنه رفت.
در این اجراها، او علاوه بر فلوت و پن فلوت، از سازهای دیگری مانند پیانو و didgeridoo نیز استفاده کرد.
لئو روجاس در این سفر از برخی از مکان‌های دیدنی تهران مانند کاخ گلستان و بازار بزرگ تهران نیز دیدن کرد.
سومین سفر:
سال: ۱۳۹۹ (2020)
مکان اجرا: تالار بزرگ وزارت کشور تهران
نکات قابل توجه:
قرار بود این اجرا در مرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و نهایتا در شهریور ماه همان سال برگزار شد.
در این اجرا، لئو روجاس به همراه ارکستری ایرانی به روی صحنه رفت.
او در این سفر از برخی از شهرهای دیگر ایران مانند اصفهان و شیراز نیز دیدن کرد.
علاوه بر این اجراها، لئو روجاس در مصاحبه‌های خود نیز از علاقه‌اش به ایران و مردم ایران گفته است. او ایران را کشوری با فرهنگی غنی و مردمی مهمان‌نواز می‌داند.


منبع: دلگرم


بیوگرافی لئو روجاس نوازنده ساز فلوت و پن فلوت

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH- و daryam1
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا