خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,994
امتیاز واکنش
35,180
امتیاز
473
زمان حضور
259 روز 21 ساعت 28 دقیقه
نویسنده این موضوع
روستای کوته کومه یکی از مناطق دیدنی و جذاب در شهرستان آستارا واقع در استان گیلان است. این روستا با جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی خود، گردشگران را به خود جذب می‌کند و تجربه‌ی یک سفر دلپذیر به طبیعت زیبا و فرهنگ محلی را ارائه می‌دهد.

روستای کوته کومه
روستای زیبا کوته کومه (Kuteh Kumeh) واقع در استان گیلان، یک جواهر کوچک در طبیعت زیبای ایران است. این دهکده فقط دارای بیست خانه روستایی است که در آ*غو*ش جنگل‌های سرسبز واقع شده و ساکنانش اهل تالش هستند. آن‌ها به زبان تالشی صحبت می‌کنند و با زبان‌های ترکی و فارسی نیز آشنا هستند.
دهکده کوته کومه به عنوان میزبان بلندترین آبشار استان گیلان، آبشار لاتون، شناخته می‌شود.همچنین، آبگرم کوته کومه و فرصت اجاره خانه‌ها به گردشگرانی که برای تجربه طبیعت و آبشار لاتون به آنجا می‌ روند ، از دیگر جذابیت‌های این منطقه است. این روستا به خاطر طبیعت خیره‌کننده، آبشارها، و آثار تاریخی متنوع از جمله قلعه و آسیاب قدیمی آسیه شوان باعث جذب گردشگران کوهنورد، طبیعت‌دوستان، و توریست‌های بین‌المللی شده است.
اگر قصد صعود به آبشار لاتون را دارید، بهترین راه این است که از کمک گروه‌های حرفه‌ای طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی بهره‌برید تا سفرتان لـ*ـذت‌بخش و بدون مشکلات ناخواسته باشد.

موقعیت جغرافیایی روستای کوته کومه
موقعیت جغرافیایی روستای کوته کومه بسیار جالب است. این روستا یکی از جاذبه های گردشگری استان گیلان می‌باشد. کوته کومه واقع در دهستان چلوند، بخش لوندویل، شهرستان آستارا واقع شده و به ارتفاع متوسط 75 متر از سطح دریا واقع گردیده است. این روستا در فاصله 10 کیلومتری غربی شهر لوندویل واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر 2000 نفر است. رودخانه لوندویل نیز از این منطقه عبور می‌کند و به طبیعت زیبا و چشم اندازهای دلنشین این روستا افزوده است.

بهترین زمان بازدید روستای کوته کومه
بهترین زمان برای بازدید از این منطقه اوایل بهار و یا اواخر زمستان است که هوا معتدل و رطوبت کمتری دارد.

دسترسی به روستای کوته کومه
برای دسترسی به این دهکده، شما باید به استان گیلان، شهرستان آستارا، و سپس به فاصله 9 کیلومتری شهر لوندویل سفر کنید. این منطقه با طبیعت خیره‌کننده و مناظر زیبا خود گردشگران را مجذوب خود می‌کند.


منبع: بیتوته


سفر به کوته کومه: در آ*غو*ش طبیعت گیلان

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا