خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ElnaZ☆

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/11/23
ارسال ها
268
امتیاز واکنش
478
امتیاز
78
سن
22
زمان حضور
9 روز 9 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
• هالزی

اشلی نیکولت فرانجیپانی ( Ashley Nicolette Frangipane) متولد ۲۹ سپتامبر ۱۹۹۴که با نام هالْزی (Halsey) شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی است. او با منتشر کردن موسیقی در شبکه‌های مجازی توجه‌ها را به خودش جلب کرد. در ۲۰۱۴ او اولین قرارداد موسیقی خود را با آسترالورکس بست و پس از آن در همان سال اولین آلبوم چندآهنگه خود را به نام اتاق ۹۳ منتشر کرد.


IMG_20231203_144504_382.jpeg


والدینش پس از اینکه مادرش متوجه شد که او را باردار است، دانشگاه را رها کردند. مادر هالزی به‌عنوان تکنسین فوریت‌های پزشکی مشغول به کار است و پدرش نمایندگی خودرو را مدیریت می‌کند. مادر او تبار ایتالیایی و مجارستانی دارد، در حالی که پدرش اکثراً آفریقایی آمریکایی با کمی نژاد ایرلندی است. هالزی دو برادر کوچکتر به نام‌های سویان و دنته دارد.
او ویولن، ویولا و ویولنسل می‌نواخت تا اینکه در ۱۴ سالگی به سراغ گیتار رفت


IMG_20231203_144504_425.jpeg


بیوگرافی هالزی | خواننده

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

ElnaZ☆

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/11/23
ارسال ها
268
امتیاز واکنش
478
امتیاز
78
سن
22
زمان حضور
9 روز 9 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
هالزی در مدرسه مورد زورگویی و آزار قرار گرفت و در ۱۷ سالگی اقدام به خودکشی کرد که به‌دلیل انجام این عمل حدود سه هفته در بیمارستان بسـ*ـتری شد. به دنبال این موضوع، او به اختلال دوقطبی مبتلا شد که مادرش نیز به این اختلال تشخیص داده شد.او بلافاصله مصرف مواد مخدر را آغاز کرد
هنگامی که ۱۷ ساله بود، با مردی ۲۴ ساله که در خیابان هالزی در بروکلین زندگی می‌کرد، وارد رابـ*ـطه عاشقانه شد. نام هنری او برگرفته از نام این خیابان است. او گفت که نوشتن موسیقی را در این خیابان آغاز کرد.
هالزی حرفه‌اش را در یوتیوب، با کاور کردن آهنگ‌ها تحت نام واقعیش شروع کرد. در۲۰۱۲، او یک پارودی از آهنگ "می‌دانستم تو مشکل‌سازی" "تیلور سویفت" به نام "اهنگ هیلور" دربارهٔ رابـ*ـطهٔ سوییفت با یکی از اعضای گروه وان دایرکشن، هری استایلز ضبط و آن را در حساب تامبلراش گذاشت. در ۲۰۱۴ آهنگی به نام "روح" را ضبط و از ساوندکلاود منتشر کرد. این آهنگ توجه لیبل آسترالورکس را جلب کرد و هالزی با آن‌ها قرارداد بست. او بعد از آن اولین آلبوم چندآهنگه خود را با نام اتاق ۹۳ در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۴ منتشر کرد. چهار عدد از پنج آهنگ تمدید شده شامل یک ویدیو بودند.


IMG_20231203_144526_648.jpeg


منبع :دانشنامهٔ آزاد


بیوگرافی هالزی | خواننده

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا