خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ElnaZ☆

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/11/23
ارسال ها
268
امتیاز واکنش
478
امتیاز
78
سن
22
زمان حضور
9 روز 9 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
• رضا صادقی

رضا صادقی، متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ خواننده پاپ و ترانه‌سرای اهل ایران است. صادقی در بیشتر آثارش، ترانه‌سرایی و آهنگ‌سازی به عهدهٔ خودش بوده‌است، و در اشعار بندری‌اش از سروده‌های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل و رضا هزاریان استفاده کرده‌است.
اصالت وی از روستای کریان از توابع شهرستان میناب در استان هرمزگان است. او در ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمد.
ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. سپس علاقه‌مندی او به موسیقی موجب شد که مسیر خود را به آن سمت تغییر دهد. نخستین تجربهٔ او در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال ۱۳۷۱ بازمی‌گردد. او در سال ۱۳۷۲ نخستین آلبوم خود را با همین نام منتشر کرد. بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد و آلبوم‌های گل لاله، رؤیای شیرین و مستانه و دیوانه را عرضه کرد. بعد از آلبوم گل لاله همکاری خود را با گروه کیمیا قطع کرده و برای پیشرفت در کار به تهران آمد.
وی پس از «مشکی رنگ عشقه»، آلبوم «پیرهن مشکی» را به‌صورت رسمی و مجاز و با همکاری شرکت ایران‌گام ارائه کرد. آلبوم وایسا دنیا دومین آلبوم رسمی وی بود که در سال ۸۵ منتشر شد و موجی عظیم ایجاد کرد. آهنگ وایسا دنیا که قطعهٔ اول این آلبوم محسوب می‌شد با ترانه‌سرایی و آهنگسازی رضا صادقی و تنظیم سیروان خسروی در نظرسنجی شبکهٔ من و تو و در بخش ترانه‌های ماندگار این آهنگ رتبه ۲۸ام و بالاترین رتبه خواننده‌های داخلی را کسب کرد.
رضا صادقی در بخش اجرای زنده توانایی فوق‌العاده‌ای دارد و در دوره فعالیت‌ خود، بیشترین تعداد کنسرت را در شهرهای مختلف ایران و جهان برگزار کرده‌است. وی جزو انگشت‌شمار خواننده‌های ایرانی است که قبل از انتشار آلبوم رسمی اجرای زنده داشته‌است.
او در ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ با دختری ایرانی ساکن آلمان عقد و یک سال بعد در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرد. این دو، ۲ دختر به نام‌های تیارا و ویانا دارند.


بیوگرافی رضا صادقی | خواننده

 
  • عالی
Reactions: YeGaNeH و -FãTéMęH-

ElnaZ☆

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/11/23
ارسال ها
268
امتیاز واکنش
478
امتیاز
78
سن
22
زمان حضور
9 روز 9 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
IMG_20231127_203806_381.jpeg
IMG_20231127_203747_322.jpeg
photo_2022-04-30_14-35-09.jpeg


منبع : ویکی پدیا


بیوگرافی رضا صادقی | خواننده

 
  • تشویق
  • عالی
Reactions: YeGaNeH و -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا