خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~ĤaŊaŊeĤ~

دستیار تالار کتاب گویا
دستیار مدیر
گوینده انجمن
میکسر انجمن
  
عضویت
17/7/21
ارسال ها
731
امتیاز واکنش
9,739
امتیاز
263
سن
17
محل سکونت
فضول آباد
زمان حضور
61 روز 11 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
گویندگی رادیو از شاخه‌های بسیار مهم گویندگی است. شمار شنوندگان شبکه‌های رادیویی بسیار زیاد است. افراد زیادی وجود دارند که رادیو را به تلویزیون ترجیح می‌دهند. دلیل آن مهارت گویندگان رادیو در شرح دادن اتفاقات و سرگرم کردن شنوندگان است.

گویندگان رادیو و تلویزیون
موسیقی یا اخبار را ارائه می کنند و در مورد رویدادهای مهم جاری اظهار نظر می کنند. از گویندگان انتظار می رود که در جریان رویدادهای روز یا یک حوزه خاص مانند سـ*ـیاست یا ورزش باشند تا بتوانند در برنامه های خود درباره این موضوعات اظهار نظر کنند. آنها ممکن است قبل از پخش، درباره موضوعات جاری تحقیق و اطلاعات تهیه کنند. علاوه بر این، گویندگان برنامه مهمانان را در برنامه‌های خود برنامه‌ریزی می‌کنند و با تولیدکنندگان برای توسعه محتوای خلاقانه دیگر همکاری می‌کنند.


گویندگان رادیو و تلویزیون معمولاً در استودیوهایی با نور خوب، تهویه مطبوع و عایق صدا کار می کنند. برخی از دی جی های رادیویی می توانند برنامه های خود را هنگام کار ،از خانه تولید و ضبط کنند. فشار ضرب‌الاجل‌ها و برنامه های کاری فشرده همچنین می تواند استرس‌زا باشد.

برخی از گویندگان به صورت پاره وقت کار می کنند. بسیاری از ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی ۲۴ ساعته روی آنتن هستند. برخی از گویندگان برنامه های صبح زود را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر برنامه های آخر شب را اجرا می کنند. برخی از گویندگان باید آخر هفته‌ها یا روزهای تعطیل کار کنند.

امروزه ایستگاه‌های بیشتری در طول روز برنامه‌ها را ضبط می‌کنند و نیاز به کار یک گوینده در طول شبانه‌روز را از بین می‌برند.


منبع تاپیست وفنان


گویندگی رادیو

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: کوثر پورخضر، Zeynab.R و Delvin22
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا