خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حدیث امن زاده

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
501
امتیاز واکنش
2,491
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
photo_2021-12-19_22-02-37-Copy.jpeg


گرگ ها جزء پستانداران گوشت خوار و سگ سانان می باشند. آن ها بومی اروپا، آسیا و آمریکای شمالی هستند و اندازه وزن گرگ ها در مناطق مختلف متفاوت است. در ادامه این مقاله شما را با خطرناک ترین گرگ دنیا آشنا می کنیم.


photo_2021-12-19_22-02-21-Copy.jpeg


خطرناک ترین گرگ چیست؟

بسیاری از افراد برای تفریح و ورزش به جنگل های مختلف می روند و باید بدانند که تعداد بسیار زیادی از حیوانات وحشی در اطراف آن ها وجود دارد که یکی از آن ها گرگ ها هستند. این حیوانات وحشی خطر های زیادی برای انسان محسوب می شوند و قبل از سفر به هر طبیعتی بهتر است که راه های مقابله با حمله گرگ را بدانید تا بتوانید جان سالم به در کنید. در مجموع گرگ ها حیواناتی باهوشی هستند که به انسان ها نزدیک نمی شوند مگر این که شرایطی برای آن ها به وجود آید و چاره ای جز حمله نداشته باشند. گرگ ها اوایل غروب تحرک خود را شروع می کنند و صبح زود به لانه خود می روند.

خطرناک ترین گرگ ایران چیست؟

گرگ ها بیشترین پراکندگی جغرافیایی را در بین تمام اعضای خانواده سگ‌ سانان دارند. سگ ها از نسل نوعی گرگ هستند که بین 18 تا 32 هزار سال پیش اهلی شده اند. در اصل 37 زیر گونه از گرگ شناسایی شده که سگ اهلی، دینگو، گرگ خاوری، گرگ قرمز و گرگ ایرانی از جمله آن ها هستند. در ایران تعداد زیادی گرگ وحشی و خطرناک وجود دارد. گرگ ها موهای بلند در قسمت پشت گونه های صورت، گردنی کلفت تر و کوتاه تر، سر پهن تر، چشمان مورب و گوش های کوتاه تری دارند. اندازه طول سر و تنه آن ها 120 تا 160 سانتی متر، دم آن ها 23 تا 50 سانتی متر، ارتفاع 70 تا 100 سانتی متر و وزن آن ها 25 تا 70 کیلوگرم می باشد. گرگ ها در تمام زیستگاه‌ های ایران اعم از جنگلی تا دشت‌ های باز مناطقی بیابانی زندگی می‌ کنند.


بزرگترین و خطرناک ترین گرگ در جهان

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
501
امتیاز واکنش
2,491
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
photo_2021-12-19_22-02-16-Copy.jpeg


مقابله سگ با خطرناک ترین گرگ دنیا

سگ‌ ها و گرگ‌ ها تفاوت‌ های زیادی با هم دارند که برخی از آن‌ ها کاملا مشهود است. سگ‌ ها رابـ*ـطه بسیار خوبی با انسان‌ ها دارند و حتی وحشی ترین و خطرناک ترین آن ها عاشق صاحب خودشان هستند. تفاوت سگ و گرگ از نظر سرعت رشد به راحتی قابل مشاهده است و گرگ ها جثه ای بزرگ و سنگین تر از سگ ها دارند. بسیاری از افراد فکر می کنند که گرگ ها از سگ ها می ترسند اما غلط است و باید بگوییم که دلیل نزدیک نشدن گرگ به سگ این است که همیشه سگ ها همراه انسان ها هستند و گرگ ها به انسان ها نگاه شکارچی دارند و به همین دلیل از سگ ها دوری می کنند تا از انسان ها و خطر دور بمانند. باید بدانید بهترین نژاد سگ برای مقابله کردن با گرگ، سگ سرابی است که نژادی کاملا اصیل و ایرانی دارد. در بین سگ ها فقط 4 و 5 گونه از آن ها از نظر ظاهری به گرگ ها شباهت دارند.

خطرناک ترین گونه گرگ در کدام کشور است؟

گرگ ها در اکثر زیستگاه های ایران از جنگل های انبوه تا مناطق بیابانی یافت می شوند. با این وجود که پراکندگی بسیار وسیعی در ایران دارد اما به نسبت کمیاب هستند و در مناطق غربی و شمال غربی ایران فراوان تر است. پراکندگی گرگ در دنیا در آمریکا، اروپا و آسیا است. یکی از گرگ های وحشی سرگین گرگ است که شبیه سگ بزرگ است و معمولا با رنگ خاکستری دیده می شود و به منظور تعیین محدوده قلمرو در نقاطی بالاتر از سطح زمین سرگین خود را دفع می‌ کنند.


photo_2021-12-19_22-02-24-Copy.jpeg


بزرگترین و خطرناک ترین گرگ در جهان

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
501
امتیاز واکنش
2,491
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
عکس خطرناک ترین گرگ دنیا

برای دیدن عکس های بیشتر گرگ های خطرناک و وحشی می توانید از طریق سایت های مختلف اینترنتی اقدام نمایید و به راحتی عکس های زیادی را مشاهده کنید. طول عمر گرگ ها در طبیعت کم تر از 10 سال است و در اسارت بیشتر از 20 سال عمر می کنند. در مورد تولید مثل این حیوان باید بدانید که آن ها در فصل زمستان جفت گیری می کنند و بعد از جفت‌ گیری نر و ماده به طور مشترک شروع به تدارک محل زایمان می‌ کنند. آن ها 4 الی 7 تا بچه به دنیا می آورند و وزن آن ها 300 تا 500 گرم می باشد. بچه های آن ها کور هستند و بعد از گذشت زمان بینایی خود را به دست می آورند. مسئولیت فراهم سازی غذا برای بچه ها بر عهده گرگ نر است. آن ها در سن 1 تا 3 سالگی بالغ می شوند.

بزرگترین و خطرناک ترین گرگ جهان

معمولا گرگ های نر گرگ آلفا نامیده می شوند و هدایت گروه بر عهده او می باشد. گرگ ها با اندازه های مختلف و مشخصات ظاهری متفاوتی وجود دارند. زوزه کشیدن مهم ترین راه ارتباطی گرگ ها با خانواده خودش است که پیام های مختلف را به آن ها منتقل می کند. آن ها دارای حس بویایی و شنوایی بسیار خوب و قوی هستند. آن ها سرعت بسیار بالایی دارند و جزء پر سرعت ترین شکارچیان نیستند و به شدت استقامت دارند و ممکن است چندین ساعت طعمه را ردیابی کنند.


photo_2021-12-19_22-02-31-Copy.jpeg


بزرگترین و خطرناک ترین گرگ در جهان

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
501
امتیاز واکنش
2,491
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
چه حیوانی خطرناک ترین گرگ را شکست می دهد؟

همان طور که در این مقاله بازگو کردیم تا امروز تنها حیوانی که توانسته است گرگ ها را شکست دهد سگ ها هستند. برای مقابله با این حیوانات سگ هایی که نژاد سرابی دارند عالی هستند و به راحتی از پس گرگ ها بر می آیند. بسیاری از گله‌ داران ایرانی از این سگ برای مقابله با گرگ استفاده می کنند. صدای گرگ شباهت زیادی به پارس سگ دارد. گاهی اوقات به خصوص در فصل جفت‌ گیری زوزه‌ ای طولانی و اندوهگینی دارند. گرگ ها مانند سگ های هاسکی عاشق فصل زمستان و سرما هستند.

آیا خطرناک ترین گرگ به انسان حمله می کند؟

گرگ‌ها طعمه خود را از طریق تعقیب کردن و در بیشتر وقت ها با هم کاری یک دیگر شکار می‌ کنند. قبل از حمله وضعیت تمام حیوانات گله را بررسی می‌ کنند و پیر ترین، ضعیف‌ ترین و مریض‌ ترین حیوان را برای شکار انتخاب می‌ کنند. پس از شکار چند روز در کنار طعمه خود به استراحت می‌ پردازند و سپس برای به دست آوردن غذا به محل جدیدی تغییر مسیر می دهند. تا امروز مدرک مستدلی در مورد حمله گرگ به انسان دریافت نشده است و بیشترین حملات گرگ به انسان در ایران از طرف گرگ نبوده است.


photo_2021-12-19_22-02-28-Copy.jpeg


بزرگترین و خطرناک ترین گرگ در جهان

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

حدیث امن زاده

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
501
امتیاز واکنش
2,491
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
راه های مقابله با این گرگ ها

اگر به تنهایی به مسافرت و به طبیعت می روید و اطراف خود احساس کرده اید که گرگی وجود دارد بهتر است اقداماتی را برای مقابله با حمله گرگ ها انجام بدهید. یکی از راه ها برای تشخیص حضور گرگ در مکان مورد نظر می توانید به دنبال رد پاهای آن ها باشید، آتشی پر دود و بزرگ روشن کنید و اگر بوی آتش به آن ها برسد به شما نزدیک نمی شوند و برای درست کردن آتش از برگ و شاخه درختان استفاده کنید با سر و صدای زیاد قلمروی خود را تعیین کنید و سعی کنید سر و صدایتان ترسناک به نظر برسد. البته باید در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان هنگامی که گرگ زوزه می کشد سر و صدا نکنید و هیچ گاه در طبیعت و در جنگل به حیوانات وحشی غذا ندهید.

اگر توسط این حیوان وحشی گاز گرفته شوید درگیر چه بیماری می شوید؟

گرگ ها حیواناتی بسیار باهوش هستند که می توانند به راحتی متوجه ترس درون شما بشوند. افراد زیادی دچار گاز گرفتگی توسط حیوانات می شوند. نگرانی بسیاری از افراد در مورد همه گاز گرفتگی های حیوانی منتقل شدن عفونت است. اگر گرگی شما را گاز گرفت و به شما حمله کرد باید فورا نزد پزشک مراجعه کنید و درمان شوید زیرا ممکن است از گاز گرفتگی گرگ دچار بیماری های عفونی بسیار زیادی بشوید.


photo_2021-12-19_22-02-34-Copy.jpeg


سوالات متداول

تغذیه خطرناک ترین گرگ چیست؟
هر گرگ می‌ تواند چندین کیلو گوشت را یک جا بخورد. بنابراین چنان چه تعداد زیادی از آن ها وجود داشته باشند به زودی تنها جزء تعداد اندکی استخوان جویده شده و مقداری پوست چیزی باقی نمی‌ ماند. آن ها از حیوانات دیگر تغذیه می کنند.
نشانه های حضور گرگ در جنگل چیست؟
یکی از نشانه هایی که می تواند به راحتی مشاهده کنید رد پای گرگ می باشد. گرگ‌ ها معمولا مسیر را به صورت مستقیم و بدون انحراف طی می‌ کنند و رد پای گرگ معمولا از 10 سانتی‌ متر بزرگ‌ تر است.
آیا خطرناک ترین گرگ لانه دارد؟
لانه فقط برای تولید مثل مورد استفاده این حیوانات قرار می‌ گیرد و به وسیله 1 یا چندین راه خروجی که طول آن ها ممکن است به 2 تا 4 متر برسد با سطح زمین ارتباط دارد. این لانه ممکن است سال‌ های زیاد و پی در پی مورد استفاده این حیوانات قرار گیرد.
فرق رد پای سگ با گربه در چیست؟
اگر فاصله رد پای عقب تا ردپای جلو از 65 سانتی متر کوچک تر باشد باید بدانید که احتمال اینکه رد پای سگ باشید بسیار زیاد است. البته باید بدانید که در ایران سگ هایی وجود دارند که رد پایشان از گرگ بزرگ تر است.

*منبع:happypet


بزرگترین و خطرناک ترین گرگ در جهان

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا