خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حدیث امن زاده

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
16/5/23
ارسال ها
498
امتیاز واکنش
2,491
امتیاز
183
سن
16
زمان حضور
11 روز 17 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
در قرن هجدهم و در استان سابق فرانسه Gévaudan، وحشتی به وجود آمد که به زبان فرانسوی “La Bête du Gévaudan” و به انگلیسی “The Beast of Gévaudan” یا همان هیولایی از استان Gévaudan نامیده می شد. این هیولا برای اولین بار توسط یک زن گاوچران و در جنگلی در نزدیکی Langogne، و در ماه ژوئن دیده شد. پس از دیدن این موجود، خبرهایی از حمله این موجود دیده شده به یک دختر ۱۴ ساله و کشتن آن برسر زبان ها افتاد.

کسانی که آن موجود وحشی را دیده بودند، گفتند که آن موجود، ظاهری شبیه یک گرگ بزرگ با پوست قرمز و با رگه های غیرمعمول سیاه و سفید داشته است.

جالب است که بدانید، با توجه به مطالعات و اخبار به دست آمده در سال ۱۹۸۰ از این اتفاق، ۲۱۰ حمله از این موجود گزارش شد که منجر به مرگ ۱۱۳ نفر شده بود.

در سال ۱۷۶۵ و به دلیل بروز چنین حوادثی، لویی پانزدهم، پادشاه وقت، فرمان داد تا دولت فرانسه به کشتن چنین موجوداتی کمک کند.

بر اساس این دستور پادشاه، شکارچیان حرفه ای گرگ آماده شکار و کشتن این موجودات شدند. برخی از این شکارچیان همچون ژان شارل مارک آنتوان و پسرش ژان فرانسوا در این کار ناموفق بودند، به همین دلیل، پادشاه استاد شکار، فرانسوا آنتوان را برای این کار فرستاد که وی، موفق شد که سه گرگ خاکستری غول پیکر را از پای درآورد.

اما در نتیجه این حملات موفقیت آمیز بود، که یک شکارچی محلی هم با نام ژان چستل، در ۱۹ ژوئن سال ۱۷۶۷، توانست یک گرگ را که ۱۹ مورد حمله از آن گزارش شده بود را، به ضرب گلوله از پای دراورد.

امروزه تصور افراد از هیولایی از Gévaudan، یک گرگ است. زمانی که فرانسه در چنین منجلابی گرفتار شد، همه برای کشت و کشتار این موجودات بسیج شدند و این چنین بود که این موجودات وحشی، یک به یک کشته شدند. با توجه به اطلاعات تاریخی منتشر شده از ژان مارک مورخ، در بین سال های ۱۳۶۲ تا ۱۹۱۸ در فرانسه، حدود ۷۶۰۰ نفر از مردم، توسط گرگ ها کشته شدند...


هیولایی از Gévaudan

 
  • تشکر
Reactions: ZaHRa
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا