خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
هفت هنر جادویی یا هنرهای ممنوعه، هنرهای ممنوع شده توسط قانون شرعی، همانطور که توسط یوهانس هارتلیب در سال 1456 توضیح داده شد، تقسیم هفت گانه آن‌ها منعکس کننده هنرهای آزاد و هنرهای مکانیکی بود:

  • سیاه نمایی ("جادوی سیاه")
  • ژئومانسی
  • هیدرومانسی
  • هواشناسی
  • pyromancy
  • کایرومانسی
  • اسکاپولیمانسی

تقسیم بین چهار رشته «عنصری» (یعنی ژئومانسی، هیدرومانسی، هواشناسی، پیرومانسی) تا حدودی ساختگی است. کایرومانسی عبارت است از فال گرفتن از کف دست یک آزمودنی که توسط رومی‌ها انجام می‌شود (در زمانی که اخیراً وارد اروپا شده‌اند) و کتف فال گیری از استخوان‌های حیوانات، به ویژه تیغه‌های شانه، همانطور که در خرافات دهقانی انجام می‌شود، است. Nigromancy با این به عنوان "جادوی عالی" علمی برگرفته از گریمورهای قرون وسطایی بالا مانند Picatrix یا Liber Rasielis در تضاد است.

جادوی سیاه

جادوی سیاه، که به عنوان جادوی تاریک نیز شناخته می‌شود، به طور سنتی به استفاده از قدرت‌های ماوراء طبیعی یا جادو برای اهداف شیطانی و خودخواهانه اشاره می‌کند، به‌ویژه هفت هنر جادویی که توسط قانون شرعی ممنوع شده است، همانطور که یوهانس هارتلیب در سال 1456 توضیح داد.

ژئومانسی

هنر ژئومانسی یکی از محبوب‌ترین اشکال جادویی بود که مردم در دوره رنسانس انجام می‌دادند. ژئومانسی نوعی پیشگویی بود که در آن فرد شن، سنگ یا خاک را روی زمین می‌ریخت و اشکال را می‌خواند. شکل‌های ژئومانتیک بر اساس نمودارهای ژئومانسی که برای خواندن از روی شکل استفاده می‌شد، «هر چیزی» را به آنها می‌گفتند.

هیدرومانسی

Hydromancy، نوعی پیشگویی با استفاده از آب، معمولاً همراه با جیغ زدن استفاده می‌شود. آب به‌عنوان وسیله‌ای برای صدا زدن استفاده می‌شود تا به تمرین‌کننده اجازه دهد تصاویر توهم‌آمیزی را در آن ببیند. هیدرومانسی از بابل سرچشمه گرفت و در دوران بیزانس رایج بود در حالی که در اروپای قرون وسطی با جادوگری مرتبط بود.


هفت هنر جادویی

 
  • تشکر
Reactions: ~Hasti~

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
هواشناسی

پیشگویی هواشناسی شامل پرتاب شن، خاک یا دانه به هوا و مطالعه و تفسیر الگوهای ابر غبار یا نشست دانه‌ها بود. این همچنین شامل پیشگویی‌هایی است که از رعد و برق، ستاره‌های دنباله دار، ستاره‌های در حال سقوط و شکل ابرها می‌آیند.

پیرومانسی

پیرومانسی هنر پیشگویی است که از نشانه‌ها و نقش‌هایی از شعله‌های آتش تشکیل شده است. بسته به موادی که در آتش پرتاب می‌شود، انواع مختلفی از pyromancy وجود دارد و تصور می‌شود که برای قربانی کردن خدایان استفاده می‌شود و اینکه خدا در میان شعله‌ها حضور دارد و کاهنان فال‌های ارسال شده را تفسیر می‌کنند.

کایرومانسی

کایرومانسی شکلی از پیشگویی است که بر اساس خواندن کف دست و بر اساس شهود و نمادگرایی است که برخی از نمادها به طالع بینی گره می‌خورند. خطی از دست فرد که شبیه مربع است، فال بد در نظر گرفته می‌شود، در حالی که مثلث یک فال خوب است. این ایده از جنبه سه تایی و مربعی در جنبه‌های نجومی می‌آید.

اسکاپولیمانسی

کتف نوعی پیشگویی با استفاده از کتف حیوان بود. کتف شکسته می‌شود و بر اساس نحوه شکستن، می‌توان از آن برای خواندن آینده استفاده کرد. عموماً با حرارت دادن با زغال داغ شکسته می‌شد تا زمانی که شکست.

منبع: ویکی‌پدیا


هفت هنر جادویی

 
  • تشکر
Reactions: ~Hasti~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا