خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,321
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
خانواده اسمرل!
جک و جنت اسمرل به همراه فرزندان خود در سال ۱۹۸۶ میلادی به خانه‌ای واقع در وست پیتسون نقل مکان رفتند. آن‌ها پس از مدتی با اتفاقات غیرقابل‌توضیح مانند صداهای بلند، بوهای بد، پرتاب شدن سگشان به سمت دیوار، تکان خوردن تشک تـ*ـخت‌ها، هل داده شدن یکی از دختران خانواده و اذیت و آزارهای جسمانی مواجه شدند. اسمرل‌ها که چاره دیگری نداشتند، با لورین و اد وارن تماس گرفتند.

اد و لورین وارن پس از ورود به خانه متوجه شدند موجود شیطانی‌ای که در آنجا حضور دارد، بسیار قدرتمند است. وارن‌ها سعی کردند با پخش آهنگ‌های مذهبی و خواندن دعا موجود را به خروج وادار کنند اما او در پاسخ آینه‌ها را تکان داد و مبل‌ها را جابجا کرد. او حتی روی یکی از آینه‌ها نوشت: گورتان را گم کنید.

اگرچه وارن‌ها مدعی شده بودند یک موجود شیطانی اعضای خانواده اسمرل را آزار داده و همراهشان نقل مکان می‌کند، شواهد چیز دیگری می‌گوید. برای مثال، یک کشیش محلی دو شب در خانه حضور داشت و هیچ اتفاق غیرطبیعی را تجربه نکرد. منتقدان هم می‌گویند اسمرل‌ها برای اثبات ادعای خود هرگز دلیل محکمی ارائه ندادند.

وقتی کودک هستیم برای آرامش یافتن به عروسک هایمان پناه می بریم، اما وقتی بزرگ می شویم، دیگر عروسک ها حس خوب قبلی را به ما منتقل نمی کنند و در بعضی موارد حتی ممکن است به کابوس ما نیز بدل شوند.چشم های سرد و لبخند خشک شده آن ها به اندازه کافی ترسناک هستند. اما اگر یک عروسک تسخیر شده شب ها زنده شود و داخل خانه به حرکت درآید چه احساسی به شما دست می دهد؟
عروسک تسخیر شده ی روبی!
همانند برخی دیگر از عروسک های تسخیر شده، روبی تمایلی به قرار گرفتن در یک مکان نداشت و صاحبانش معمولاً آن را در اتاق های مختلف خانه پیدا می کردند. علاوه بر آن برداشتن روبی سبب ایجاد حس ناراحتی و تهوع در فرد می شد.صاحبان پیشین روبی گفته بودند که این عروسک نسل ها در خانواده آن ها بوده است و تاریخچه ترسناک آن نیز به هنگامی برمی گردد که سال ها قبل یکی از اعضای جوان خانواده در حالی که این عروسک را در آ*غو*ش داشته، مرده است.

پس از چند بار دست به دست شدن بین اعضای مختلف خانواده، سرانجام روبی در موزه سیار ماوراءالطبیعه و جادوگری قرار گرفت، جایی که بازدیدکنندگان اغلب پس از دیدن عروسک، احساس غم می کنند.

ترسناک‌ترین کتاب در دنیای ادبیات است و به نام‌های «جادونامه اعظم» و «انجیل شیطان» نیز شناخته می‌شود. هیچ کس دوست ندارد آن را بخواند و بهتر است شما هم هرگز آن را نخوانید!

گفته می‌شود توسط فردی نوشته شده که شیطان جسم‌اش را به طور کامل در اختیار خود درآورده است. در قرن شانزدهم میلادی نوشته شده و به افکار و امیال شیطانی اشاره دارد که حتی نمی‌توانید فکرش را بکنید.

آموزش‌هایی برای احضار شیاطین دارد یا درس‌هایی برای زنده کردن مردگان به خواننده می‌دهد. گفته می‌شود هر فردی که چنین کتابی را بخواند؛ باید جسم و روح‌اش را به شیطان تقدیم کند.

خوش‌بختانه، این کتاب در دسترس عموم نیست و بعید است کسی بتواند پیدایش کند. می‌گویند واتیکان این کتاب را در بایگانی مخفی خود نگهداری می‌کند.


خانواده اسمرل

 
  • تشکر
Reactions: ابری
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا