خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
7,284
امتیاز واکنش
36,287
امتیاز
473
زمان حضور
270 روز 21 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
مقدمه ای بر آزمون تافل : آزمون تافل (TOEFL: Test of English as a Foreign Language) سه نوع دارد که دو نوع اول در حال حاضر منسوخ و تنها نوع سوم آن امروز برگزار می گردد. نوع اول آن آزمون کاغذی یا Paper-based بود. پس از آن، تافل به صورت cbt یا Computer-based برگزار گردید. اما اخیرا دیگر این آزمون به صورت اینترنتی یا ibt می باشد. آزمون تافل Internet-based یا TOEFL ibt یکی از استانداردترین آزمون های بین المللی زبان انگلیسی بوده که امروز در سطح جهان برگزار می گردد.



مقدمه ای بر آزمون تافل



این آزمون، ابتدای سفر شما به ادامه تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان است. علاوه بر آزمون، برنامه موسسه ETS که آزمون تافل را تهیه و اجرا می کند، به متقاضیان کمک می کند مهارت های زبان انگلیسی خود را تقویت کنند.

آزمون تافل، توانایی متقاضیان را در استفاده و درک زبان انگلیسی در سطوح و مقاطع دانشگاهی مورد ارزیابی قرار می دهد. این آزمون می خواهد بداند شما چطور مهارت های Listening، Reading، Speaking و Writing را ادغام کرده و فعالیت های آکادمیک را انجام می دهید.



چه کسانی در آزمون TOEFL iBT شرکت می کنند؟



بیشتر از 30 میلیون نفر سرتاسر دنیا تا به حال در این آزمون شرکت کرده اند تا توانایی خود در زبان انگلیسی را نشان بدهند. متوسط سطح زبان انگلیسی تست شده در این آزمون بین متوسطه یا Intermediate و پیشرفته یا Advanced است. این افراد عموما در یکی از این دسته ها قرار می گیرند:

دانشجویانی که می خواهد در مقاطع دانشگاهی ادامه تحصیل دهند؛

کسانی که می خواهند در برنامه های آموزشی زبان انگلیسی شرکت کنند؛

متقاضیان دریافت بورسیه تحصیلی؛

کسانی که دارند انگلیسی یاد می گیرند می خواهند رشدشان را بررسی کنند؛

دانشجویان، دانش آموزان و مشغولان به کار که برای دریافت ویزا اقدام می کنند.


مقدمه ای بر آزمون تافل | TOEFL Introduction

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
7,284
امتیاز واکنش
36,287
امتیاز
473
زمان حضور
270 روز 21 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
چه کسانی مدرک آزمون TOEFL iBT را می پذیرند؟

بیشتر از 9 نه هزار کالج، آژانس ها و موسسات در بیشتر از 130 کشور سرتاسر جهان نمرات آزمون تافل را می پذیرند. برای اطلاعات بیشتر، و برای آگاهی از نمره ی قابل قبول برای دریافت ویزای بریتانیا و استرالیا، پیدا کردن مراکز و نمرات قابل قبول تافل، اینجا را ببینید.



چه زمان و کجا می توانم در آزمون TOEFL iBT شرکت کنم؟

حدود 50 آزمون تافل TOEFL سالیانه در سراسر جهان برگزار می شود. شما می توانید هر چند بار که دوست داشته باشید در آزمون شرکت کنید. تنها محدودیت شرکت در آزمون تافل، یک بازه ی 12 روزه است و شما نمی توانید پس از شرکت در یک آزمون، زودتر از 12 روز، در آزمون بعدی شرکت کنید.

اگر در این مدت کوتاه، هیچ گونه نقضی در اطلاعات دریافت شده از طرف متقاضی دریافت نشده باشد، در این سـ*ـیاست شرکت مجدد در آزمون خللی ایجاد نشده و متقاضی می تواند دوباره در آزمون شرکت کند.

اما اگر پس از ثبت نام و قبل شرکت در آزمون، نقضی در ارائه اطلاعات فردی تشخیص داده شود، امتحان متقاضی لغو گشته و مبلغ پرداختی ایشان عودت نمی شود.

اگر نقض و تخطی پس از شرکت در آزمون و دریافت نمرات کشف شود، متقاضی و تمام اشخاص و موسساتی که نمرات متقاضی را دریافت کرده اند یک نامه «لغو آزمون» دریافت خواهند کرد که مدرک صادره معتبر نبوده و مبلغ پرداختی آزمون به ایشان عودت داده نمی شود.



آکادمی اکسیر مواد آموزشی بسیاری را به صورت رایگان در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد. همچنین، شما می توانید در دوره های اکسیر تافل شرکت کنید. برنامه دوره های آموزشی را ببینید.


مقدمه ای بر آزمون تافل | TOEFL Introduction

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا