خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
7,125
امتیاز واکنش
35,729
امتیاز
473
زمان حضور
265 روز 11 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
جمع بندی دلایل عدم موفقیت در آیلتس

اگر در دوره های گروهی، نیمه گروهی، نیمه خصوصی و یا حتی دوره خصوصی آیلتس شرکت کرده و یا شرکت می کنید و هنوز جواب باید و شایدی نگرفته اید، قطعا دچار یکی از وضعیت های زیر هستید:

  • انتظارتان از خودتان بالاست. مثلا سطح شما Elementary بوده اما انتظار دارید در حد استادتان صحبت کنید!


  • به حرف استاد خود گوش نمی دهید. می خواهید روش های خود را به کار گرفته و پیشروی کنید. بیشتر به حرف دوستان و همکارانتان گوش می دهید تا استادتان. فقط کلاس می روید که دلتان خوش باشد!


  • وقت کم می گذارید! فراموش نکنید که IELTS دارای چهار مهارت است. هر مهارتی با تمرین و ممارست در طول زمان به دست می آید. اگر شما پزشک هستید و صبح زود تا دیروقت سر کار هستید و فرصتی برای مطالعه و تمرین ندارید، هر چقدر هم کلاس IELTS بروید نتیجه ای نخواهد داد!


  • مصمم نیستید و منتظرید دیگران برای شما کاری انجام دهند. دوست عزیز، فراموش نکنید که فقط خود شمایید که مسئول زندگی خودتان هستید، چه موفق شوید، چه نشوید!


  • آموزشگاه زبانی که می روید، برنامه ی مشخص، معلمان خوبی یا سیستم آموزشی خوبی ندارد. به هر دلیلی، ایراد از آموزشگاه آیلتسی است که می روید. در این حالت باید آموزشگاهتان را عوض کنید تا بتوانید نتیجه ی بهتری بگیرید. البته به شرط اینکه وقتی به آموزشگاه دیگری رفتید، همان مشکلات قبلی وجود نداشته باشد! مگر آنکه آموزشگاه زبان دوم نیز همان مشکلات را داشته باشد! (که این هم متداول است!)


  • استاد مناسبی ندارید! ممکن است استادتان زبان خوبی داشته باشد اما آموزش خوبی برای دوره زبان عمومی و دوره آیلتس ارائه ندهد.


موفقیت در IELTS

 
  • تشکر
Reactions: user5560، MaRjAn و selenophie

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
7,125
امتیاز واکنش
35,729
امتیاز
473
زمان حضور
265 روز 11 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
استاد خوب آیلتس چه کسی است؟

یکی از دلایل مهم موفق نشدن در آیلتس این است که استاد شما استاد آیلتس نیست! ممکن است مدرس شما زبانش خیلی خوب باشد یا اصلا یک مدرس Native باشد، اما این به این معنی نیست که می تواند در وهله ی اول معلمی خوب و در وهله ی دوم استاد آیلتس باشد! درضمن، باز هم اگر مدرس مشهوری به شما معرفی شد که اسم و رسم بزرگی در کرده است، باز هم دلیل نمی شود که معلم خوبی باشد و مربی گری بکند! باید بگردید!



متاسفانه، بعضی از اساتید آیلتس خودشان را ممتحن یا Examiner آیلتس معرفی می کنند و متقاضیان آیلتس در این جا گول ممتحن بودن طرف را می خورند. اولا، ممتحن آیلتس حق ندارد عنوان کند که ممتحن است و با این کار برای خودش تبلیغات کند. دوما، حتی اگر کسی ممتحن باشد، باز هم دلیل بر این نمی شود که معلم و آموزگار خوبی برای آیلتس باشد! شما باید به سابقه ی افراد نگاه کرده و همچنین کارنامه ی آیلتس استاد خود را چک کنید. خیلی از استادی آیلتس متاسفانه خودشان آیلتس شرکت نکرده اند! و طبیعتا مسیر پیشروی و موفقیت در IELTS را نمی دانند! درست است؟


موفقیت در IELTS

 
  • تشکر
Reactions: user5560، MaRjAn و selenophie
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا