خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,239
امتیاز واکنش
64,098
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
سبکهای شخصی و روش های دستیابی
سبک عکاسی شما از تحول تمایلات و نگرش های تان ایجاد می شود، همچنین از فرصتهای قرار گرفته بر سر راه تان. مثلا، بیشتر جذب مردم می شوید یا چیزهایی که ارتباطی با روابط انسانی ندارند؟ آیا از عکاسی حرکتی که نیاز به سرعت های کسری از ثانیه دارد لـ*ـذت می برید، یا سرعتهای آهسته تری را که لازمه عکاسی آرام مانند منظره و طبیعت بی جان است ترجیح می دهید؟
ویزگی های یک عکاس
اگر هدف شما عکاس حرفه ای شدن است باید جامع نگر باشید، اغلب نیازهای عکاسی را از هر قسم در پیرامون خود داشته باشید. یا مجبور اید فقط در یک حیطه خاص کار کنید، مثل
زیست شناسی، امور پلیسی، تحقیقات علمی یا عکاسی پزشکی، ترکیب عکاسی با دیگر مهارتها و علوم. بعضی از این شاخه ها محدوده اندکی برای تعابير شخصی دارند، به خصوص زمانی که برای برآوردن نیازهای خاص باید واقعیتها را کاملا روشن و دقیق نشان داد. بالاترین آزادی را در عکس هایی که برای خودتان می گیرید جستوجو کنید.
در اینجا می توانید سبک بصری تان را پرورش دهید، بدون فشارهای جانبی و اهداف کاملا مشخص عکاسی حرفه ای قادر به تمرین و حرکت خواهید بود. هرچند با هدف کسب موفقیت بیشتر باید یک مجموعه کار از عکس های تان درست کنید، اما در طولانی مدت، با کسب نظرات جدید و جالب برای مشتریان، می توان از تکرار یک کار موجود جلوگیری کرد.
تشخیص سبک
تشخیص سبک مشکل است، اما هنگام دیدن قابل فهم است. عکس ها خصوصیاتی ترکیبی از محتوای موضوع دارند: حالت (مضحک، مهیج، عاشقانه و امثال آن)، رفتار (واقعی یا انتزاعی)، ترکیب بندی، حتی تناسب. تکنیک نیز مهم است، از انتخاب لنز تا چاپ عکس نهایی. اما مهم تر از همه سبک یعنی روش خاص نگاه کردن است.
نکته و هشدار مهم
یک هشدار؛ هرگز در یک کار حرفه ای سبک غالب بر محتوا توصیه نمی شود، چه به عنوان عکاس تجاری چه هنری، بسیاری از عکاسان خود را محبوس و محدود به یک عکاس فلان و فلان کرده اند و بدین ترتیب آن لـ*ـذت واقعی را که برای اولین بار آنها را به عکاسی کشانده از دست داده اند، بهترین توانایی آنان تکرار کار خود است اما برای یک مشتری دیگر.
#phophic


سبکهای شخصی و روش های دستیابی عکاسی

 
  • تشکر
Reactions: moh@mad
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا