خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,321
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
با الهام از سبک احداث قلعه یا همان شاتوهای عصر رنسانس در فرانسه، این عمارت زیبا در سال ۱۸۹۲ در ایالت واشنگتن احداث شد. در ابتدا قرار بود که از این قلعه به عنوان هتل استفاده شود، اما ظاهرا این تجارت در میان اعضای خانواده مالک قلعه چندان مورد توجه قرار نگرفته و در نهایت این بنا محل زندگی اعضای این خانواده شد. بعد از مرگ مالک اصلی، برای چندین دهه این عمارت خالی از سکنه و متروکه باقی ماند تا اینکه در نهایت به عنوان یک مدرسه فرقه مسیحی عیسویون (انجمن عیسی) مورد استفاده قرار گرفت. اما به هر حال چرخ روزگار چرخید و این ملک سرانجام به همان چیزی تبدیل شد که از ابتدا برای آن در نظر گرفته شده بود.

اما داستان رویدادهای عجیب این خانه چیست؟ ظاهرا در داخل خانه بیشتر وسایل الکتریکی به صورت کاملا خودکار روشن و خاموش شده و درها به میل خود باز و بسته می‌شوند. در این میان به نظر می‌رسد طبقه سوم، بیش از هر بخش دیگر این عمارت در تسخیر ارواح است. صدای راه رفتن و اصوات عجیب و ماورایی اغلب در این طبقه به گوش می‌رسد. همچنین یکی از اتاق‌های این ملک بیش از بقیه محل وقوع فعالیت‌های ماورایی است. تجسمی از یک زن اغلب در این بخش مشاهده شده است، شبحی که به ویژه دوست دارد به سمت افراد رفته و ناگهان بی‌دلیل چیزها را در اطرف آنها به حرکت کردن وادارد. او اغلب در حمام آواز می‌خواند.

اتاق ناهار خوری، عبادتگاه قدیمی و یک محوطه ناهار خوری نیز درگیر این فعالیت‌ها هستند، البته آنها توسط روح همسر مالک این عمارت تسخیر شده‌اند. گزارش شده که گاهی لیوان‌ها ناگهان شروع به لرزیدن و بهم خوردن کرده و حتی گاهی از شدت ضربه خرد می‌شوند


قلعه مانرسا (Manresa Castle)، بندر تاوزند (Port Townsend)، واشنگتن

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا