خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,320
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
تا حالا شده ذهنتان درگیر موضوعات رمزآلود و عجیب شود یا به دنبال ماجرا جویی باشید و به سمت مطالب و موضوعات عجیب کشش پیدا کنید یا بخواهید به درک چرایی و چگونگی آن موضوع برسید و یا شاید هم خودتان مرموز باشید البته از دید دیگران! و یا اصلن به نفرین و نفرین شدگی باور دارید؟ اینکه همه افراد بشر بطور ذاتی به دنبال موضوعات اسرارآمیز است و جذب چنین مسایلی می شود مساله ای طبیعی به نظر می رسد چرا که از همان آغاز حیات به همه چیز با دیده اعجاب می نگریسته و برای آن موضوع رموز و اسراری را متصور می شد. اما دلیل این موضوع چه می تواند باشد؟ به نظر می رسد در برخی افراد هر چه گرایش بیشتری به سمت موضوعات خیالی و ذهنی داشته باشند لـ*ـذت بیشتری از این مساله می برند و اینکه همه چیز از دید او اسرار آمیز به نظر می رسد و دسته دیگری هستند که به اجسام، وسایل و ابزارهای موجود در یک موضوع رمزآلود با دیدی متفاوت نگاه می کنند چون می دانند آن موضوع یا کتاب یا فیلم واقعی نیست و تنها جنبه سرگرمی دارد برای همین از جنبه سرگرم کننده آن به موضوع نگاه می کنند و لـ*ـذت می برند. با این حال اگر بعضی از این مسائل و موضوعات و یا ابزار و اجسام مرموز و رمزآلود وجود خارجی داشته باشند و واقعی باشند چه کنیم؟ و پاسخ آنهایی که افراد خیال پرداز را جدی نمی گرفتند چیست؟ با الی گشت همراه باشید تا ببینم در این باره چه باید کرد؟
شاید گمان کنید که ما به خرافات باور داریم یا از این مسایل موضوعات رمزآلود خوشمان می آید، اما لطفا به ما از این وصله نچسبانید و درباره ما زود قضاوت نکنید. ما فقط می خواهیم بعضی باورها و عقاید و اعتقادات عجیب و غریب را در کشورها و نقاط مختلف جهان برسی کنیم تا شما هم بدانید در این باره کجا چه خبر است و چه می گذرد. اگر شما هم جزو آن دسته هستید که مخالف این موضوعات و مطالب هستید، باید بگوییم که اسناد، مدارک و شواهد و حتی شرایط کنونی اطراف این اجسام برای افراد محلی و علاقه‌مندان به این نوع موضوع‌ها به حدی قوی و جدی هستند که شاید انکار آن چیزی را حل نمی کند و مشکل شما با این دسته از باورها و افراد با رد و انکار قابل حل شدن نیست!


موضوعات رمزآلود

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,320
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
به چند مورد از این موضوعات رمزآلود که در ادامه به آن اشاره می شود لطفا توجه کنید:

نام اثر: دستانی که برای کشیدن نقاشی مقاومت می‌کنند؛ این تابلوی نقاشی را هنرمندی به‌ نام بیل استونهم در یکی از روزهای سال ۱۹۷۲ ترسیم کرد. اثری که چهره یک پسر بچه را در کنار عروسک دخترکی نشان می دهد که به قاب یک در شیشه‌ای تکیه‌ کرده‌اند. اگر به دقت در شیشه‌ای را نگاه کنید، کف دست‌های زیادی دیده خواهد شد که به پشت در فشار می‌آورند. اطلاعاتی را که خود هنرمند در اختیار دیگران قرار داده است جالب توجه است، پسر بچه کودک خود او در سن پنج سالگی است! و آن در که در زمینه نقاشی وجود دارد نیز نماد مرز بین دنیای ما و دنیای دیگر یا به عبارتی دنیای نا ممکن ها است و عروسک راهنمای پسر بچه پس از ورود به دنیای عجایب و ناشناخته‌هاست! هر فردی که این تابلو را برای مدتی در اختیار داشته، به خریدار بعدی هشدارهای ترسناک داده اما کو گوش شنوا؟! این افراد ادعا می‌کردند که در وقت غروب یا شب، تصویر پسر بچه یا عروسک به حرکت در آمده یا ناپدید می شد. بیشتر افرادی که این نقاشی را دیده‌اند، پس از مدت کوتاهی خبرهای ناخوشایندی می دادند، آنها اعلام بیماری یا ضعف می کردند. اما اولین اتفاقی که باعث شد تا این نقاشی در دنیای هنر غوغا به پا کند، مورد توجه قرار گیرد چه بود؟ قطعا مواردی که اشاره کردیم نبوده بلکه چیزی مهم تر باید باشد. مالک نخستین نمایشگاهی که این تابلو را به صورت رسمی در معرض دید عموم گذاشت و همچنین منتقدی که برای اولین بار آن را از لحاظ هنری به چالش کشید، در کمتر از یک ‌سال پس از دیدن آن شاد و شادروان شدند! راستش را بخواهید، ما هم اطلاعی نداریم که آیا واقعا تماشای عکس این تابلو هم تأثیری بر شما یا ما دارد یا خیردارد! اما اگر فردی خرافاتی هستید، می توانید تجریه کنید!


موضوعات رمزآلود

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,320
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
عروسک آنابل؛ از موضوعات رمزآلود دیگر باید گفت خانمی به قصد خرید یک عروسک برای دخترکش در سال ۱۹۷۰ به یک عتیقه‌ فروشی رفت و پس از پرداخت مبلغی عروسک را را برای دخترش دانا خریده و آن جا را ترک کرد. اما داستان به همین جا ختم نمی شود و خریدن عروسک تازه شروع ماجرایی جالب است! بشنوید: دانا چند روز پس از کرفتن کادوی خود، بازی کردن و حسابی با آن سرگرم شدن و دنیایی جدید با عروسک زیبایش ساختن متوجه می‌شود که عروسک از اتاق‌هایی که آخرین بار با آن بازی می‌کرده، ناپدید شده و در اتاق دیگری افتاده است

و نیز، در همان روزها برگه‌های یادداشت خالی دور و اطراف آپارتمان این خانواده پیدا می شد و اتفاق عجیب‌ تر دیدن قطره‌های تازه‌ای از خون روی لباس عروسک بود! خودتان را بگذارید جای دانا! دخترک بیچاره، خوب به دانا حق بدهید. اگر وحشت نکند ناراحت شدن حق طبیعی دانا است چون مهم ترین چیز زندگی یک دختر بچه کوچک یعنی عروسکش روی لباسش چند قطره خون دیده شده! می دانید که برای یک دختر بچه عروسکش یعنی همه چیز او! با ادامه داشتن ماجرا، این خانواده تصمیم گرفتند تا با دو بازرس حرفه‌ای در زمینه شناسایی ارواح تماس بگیرند؛ این دو نفر هم کسی نبودند به جز اِد و لوورن وارن. ما هم مثل شما از نتیجه بازرسی ها بی اطلاع هستیم، گویا این دو بازرس در این باره پاسخی برای ما نداشتند. این عروسک در حال حاضر در موزه عجایب و رموز این دو فرد و درون یک محفظه شیشه‌ای نگاه داشته می‌شود.


موضوعات رمزآلود

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,320
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
جعبه دیبوک؛ و آخرین مورد از موضوعات رمزآلود جعبه دیبوک است.کویین منیس قصد داشت یک میز نوشیدنی تهبه کند بنابراین به یک بازار محلی رفته و آن را خریداری کرد و درست از همان شب خرید، کابوس دیدن‌های او شروع شد. کابوس‌ها نه‌ تنها او بلکه اطرافیانش را نیز آزار می‌داد. وی پس از مدتی تصمیم گرفت این جعبه را به مادرش داده و به نحوی از شر آن خلاص شود. اما سرنوشت مادر چه شد؟ و چه بر سر آن مادر بیچاره آمد؟ مادر کویین درست در همان روز اول سکته مغزی کرد! بله!سکته مغزی! باور می کنید؟ پس از این اتفاق، تک‌تک صاحبان این جعبه اتفاقات ناگوار مختلفی را به محض نگه‌داری آن گزارش کردند. آخرین مالک حقیقی این جعبه فردی به نام جیسون هدسن بود که در کنار مشکلات بسیار زیاد دیگری که هر روز برایش پیش می آمد، آخر سر هم به یک نوع بیماری پوستی غیرعادی نیز مبتلا شد! بیچاره!!! گویا تاریخ ساخت این جعبه با هولوکاست مرتبط است! هولوکاست، وقتی تاریخ ساخت جعبه را بررسی می کنیم به یکی از قربانیان نجات ‌یافته هولوکاست می‌رسیم. اعتقاد بر اینست که این فرد توسط دیبوک تسخیر شده بود. دیبوک در اسطوره‌شناسی یهود روحی شرور و نحس است که جایگزین روح انسان می‌شود. پس از اینکه دیبوک کار ناتمام خود را توسط میزبان جدید به اتمام برساند، بدن او را ترک می‌کند. راستش را بگویید شما باشید وحشت نمی کنید؟ اما با روشن شدن موضوع، آقای هدسن با همدستی و یاری یکی از علمای دین یهود تصمیم بر مخفی کردن آن از دیدگان مردم گرفت تا دیگر آزاری به هیچکس نرسد. نکته قابل توجه و جالب اینجاست که افسانه این جعبه همچنان میان مردم وجود دارد و حتی الهام‌بخش فیلم تسخیر ساخت سال ۲۰۱۲ نیز بوده است!


موضوعات رمزآلود

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا