خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,320
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
وقتی درباره چیزهایی می شنویم که پدید آمدن آنها منبع مشخصی ندارند و یا نمی توانیم توجیه و دلیل علمی برای شکل گیری آنها متصور شویم، کمی احساس ترس و حیرت می کنیم؛ اما آنها اتفاقاتی هستند که رخ داده و بناچار لازم است درباره آنها سخن بگوییم. در این گزارش با چند نمونه از آنها آشنا خواهید شد.
گوسفندهای جزیره ی وایت

چند ماه پیش در جزیره وایت، پلیس شصت رأس گوسفند را در یکی از مراتع سرسبز این جزیره پیدا کرد. هیچ کسی متوجه نشد که سر و کله این گوسفندها ناگهان از کجا پیدا شد، نکته عجیب تر آنکه گوسفندها در روز بعد یکباره غیبشان زد.
پیدا شدن مجسمه «پوکمان گو» در پارک مرکزی نیواورلئان

ظاهر شدن مجسمه غول پیکر یکی از شخصیت های «پوکمان گو» در پارک مرکزی نیواورلئان آمریکا تعجب مردم را برانگیخت. این اتفاق زمانی رخ داد که موج بازی «پوکمان گو» تقریبا همه جا را درنوردیده بود. اهالی منطقه می گویند، نمی دانند چه کسی این مجسمه را در این پارک قرار داده است. آنها می گویند این مجسمه یکباره و تنها در یک شب ساخته شده است. نکته جالب این بود که مجسمه یک هفته بعد بار دیگر توسط افراد ناشناسی از پارک برداشته شد.
گلوله های برفی غول پیکر، سیبری

بی شک آب و هوای سیبری بسیار سرد است. اما هیچ کسی فکرش را هم نمی کرد که هزاران گلوله ی برفی غول پیکر در یکی از سواحل سیبری ظاهر شوند. در ماه نوامبر 2016 گلوله های برفی بزرگی در این منطقه دیده شدند که تا حدود 90 سانتیمتر عرض داشتند و به طول 18 کیلومتر در خط ساحلی کشیده شده بودند.

انبوه کرم ها در خطوط زرد جاده، دنیسون، تگزاس

پدیده ی عجیبی که ناگهان پس از وقوع سیل در پارک Eisenhower StateState ایالت دنیسون تگزاس رخ داد، به گونه ای که انبوهی از کرم های صورتی در وسط جاده و به شکل عجیبی به چشم می خوردند، آنها در میان خطوط زرد جاده و با فاصله از هم قرار گرفته بودند و تعجب همه را برانگیخته و باعث ترس و وحشت آنها شدند.


اتفاقات عجیب و ترسناک!

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا