خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
جاذبه های توریستی اسکاتلند

بازدید از اسکاتلند به خصوص برای افرادی با روحیه احساساتی در حین برخوردار شدن از جاذبه های فراوان مثل رفتن به خانه است. در اینجا ۱۰ جاذبه توریستی اسکاتلند را معرفی می کنیم. با الی گشت همراه باشید:

اسکارا بری

یکی از جاذبه های اسکاتلند که نباید دیدنش را از دست داد در خلیج اسکیل در مجمع الجزایر اورکنی واقع شده است. اسکارا بری مجموعه نوسنگی اولیه حفظ شده ای است. این محل ساخته شده از سنگ که به طور شانسی در سال ۱۸۵۰ بر اثر طوفان باورنکردنی کشف شد، یادآور گذشته قدیمی است.

مرکز داستان نویسی اسکاتلند

برای درک یک منطقه هیچ راهی بهتر از کشف داستان های آن وجود ندارد! مرکز داستان نویسی اسکاتلند در ادینبرو وسیله ای برای حفظ، گرامیداشت و به اشتراک گذاری روایت های شفاهی اسکاتلند است. به عنوان اولین فضای معاصر هدفمند برای داستان نویسی زنده در جهان، این پناهگاه در بافت فرهنگی ادینبرو و اسکاتلند، درست مانند داستانهایی که در آن درج شده است، پیچیده شده است.

فانوس دریایی

فانوس دریایی به عنوان برج مراقبت برای صنایع خلاق اسکاتلند، اولین کمیسیون عمومی چارلز رنی مکینتاش است. این ساختمان که دفتر سابق روزنامه هرالد گلاسکو بوده، مرکز طراحی و معماری اسکاتلند است و همچنین دارای منظره جالب پانوراما از صدها فضای حوادث و شکوه نمایشگاه ها است. این مکان کل روزتان را می سازد.

تاریک خانه

تاریک خانه ادینبرو قدیمی ترین جاذبه دیدنی ساخته شده است که بیش از ۱۷۵ سال پیش در این شهر مستقر شد. در میان پیچ و خم آینه، دستگاه مورف، گالری جادویی و بسیاری از اتاق های رویایی از توهمات خیالی، سرگرمی های زیادی در این خانه برای همه وجود دارد و در بالای برج ویکتوریایی خود تاریک خانه قرار دارد.

گالری هنرهای مدرن گلاسکو

از “مجسمه دوک ولینگتون” در خارج گرفته تا صف گیج کننده نمایشگاه ها، گالری هنرهای مدرن گلاسکو دارویی برای روح هنرمندان، متفکران، خیال بافان و افراد خلاق است. این گالری که در داخل یک ساختمان نئوکلاسیک خیره کننده قرار گرفته است، آثار داخل این شاهکار مدرن، هم از هنرمندان اسکاتلندی و هم کسانی که از نقاط دور هستند، پشتیبانی می کند.

قلعه کولزین

قلعه کولزین که در دهه ۱۷۰۰ ساخته شده زیبایی مطلق است. از زمزمه جنگل ها و سواحل شنی ناهموار گرفته تا زمین های براق، برجک ها و لهجه مزین، این املاک و قلعه ۲۶۰ هکتاری زمانی محل مبارزه و پایکوبی دیوید کندی، دهمین کنت کاسیلیس بود. امروزه، ساعت ها می تواند برای بررسی هر گوشه و مکان تاریخی این قلعه صرف شود.

سیاهچال ادینبرو

اگر قصه هایی که در آن خون و خونریزی روی می دهد، شما را زهر ترک نمی کند، پس به سیاهچال ادینبرو بروید. این جاذبه زیرزمینی، بازدیدکنندگان را در قرون متعدد در تور حماسی ۸۰ دقیقه ای تاریخ اسکاتلند همراهی می کند. با ۱۱ نمایش زنده و دو سواری زیرزمینی، هیچ کسی داستان را مثل اسکاتلندی ها نمی گوید! و این داستان ارزش شنیدن دارد.

کلیسای کوچک روسلین

کلیسای کوچک روسلین دارای ماهیت الهی است. این محل مقدس که در خارج از ادینبرو در روستای روسلین واقع شده است،

این کلیسای قرن ۱۵ میلادی دارای ستون های پر زرق و برق و حکاکی های پیچیده ای است که تاریخ آن نیز مانند خود ساختمان جذاب است

منبع: الی گشت


Skara-Brae.jpg


Edinburgh-Camera-Obscura.jpg


culzeancastle.jpg


Rosslyn-Chapel.jpg


۸ جاذبه دیدنی در اسکاتلند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا