خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
چرا به دانمارک برویم؟

اگر دلتان می خواهد زندگی آرام کشورهای اسکاندیناوی را از نزدیک ببینید و چند روزی را در آرامش بگذرانید به دانمارک بروید تا فرهنگی عالی، مناظری خیره کننده و شب هایی سرزنده را تجربه کنید. دراین پست از دلایل سفر به این کشور زیبای شمال اروپا می گوییم الی گشت را همراهی کنید.

۱.قلعه های رنوسانسی و معماری خانه های مدرن

از زمانی که پادشاهان قدرتمند در این کشور حکمرانی می کردند قصرهای رنوسانسی و قلعه های باروک در جای جای آن ساخته شدند و ساختمان هایی با معماری مدرن قرن ۲۱ هم به دانمارک ظاهری زیبا و متنوع داده است. به هر گوشه ای از آن که نگاه کنید ساختمان های برجسته با شیوه معماری و طراحی داخلی خود در حال نشان دادن تاریخ بلند این کشور هستند. به کپنهاگ بروید و از قصر فردریکسبورگ دیدن کنید و یادتان باشد که بازدید از قلعه کرانبورگ را از دست ندهید.

۲. موزه ها و گالری های هنری

به کشور زیبای دانمارک که بروید گالری ها و موزه های هنری زیای را می بینید که در آن ها حتی آثار جنبش های هنری در دوره های مختلف هم دیده می شود. اگر به آثار هنری و فرهنگی علاقه داشته باشید می توانید از دوره های مختلف زندگی در این کشور آثار زیادی را در موزه ها کشف کنید. حتی در شهرهایی به غیر از کپنهاگ و آرهوس هم می توانید موزه ها و گالری هایی را پیدا کنید که شاهکارهای بینظیر در آن ها به نمایش در آمده است. با این که شاید این موزه ها به اندازه گالری ملی دانمارک یا موزه هنری آرهوس برجسته نباشند اما مطمئنا دیدن از آن ها می تواند حس هنردوستی شما را راضی کند.

۳.دوچرخه سواری

دانمارک یکی از مناسب ترین کشورها برای دوچرخه سواری است نه فقط به دلیل اینکه بیشتر قسمت های این کشور صاف و مسطح است بلکه به دلیل زیرساخت های مناسب، مسیرهای طولانی و پل های مخصوص دوچرخه سواری که گشت و گذار با دوچرخه را بسیار آسان کرده است. یک دوچرخه کرایه کنید و از بهترین جاذبه های و گوشه های پنهان این کشور دیدن کنید. از آنجایی که دانمارک کشور کوچکی است حتی می توانید با دوچرخه به شهرهای اطراف هم بروید، در مسیر استراحگاه های زیادی وجود دارد که می توانید در آن ها توقف کوتاهی داشته باشید، کمی استراحت کنید و با دوچرخه سواران دیگر آشنا شوید.

۴.شنا در تابستان و اسکیت بر روی دریاچه های یخ زده در زمستان

زیبایی های این کشور تمامی ندارد دیدن کانال های تماشایی، دریاچه هایی که در آن ها قوهای سفید در حال شنا هستند و سواحل شنی حس نابی از آرامش را به شما هدیه می دهد. تفریحات آبی برای مردم دانمارک کاری همیشگی و هر روزه شده است، تابستان و زمستان هم ندارد! در زمستان وقتی دریاچه ها یخ می زند همه مردم اسکیت های خودشان را برمی دارند و به سمت این دریاچه ها می روند تا هیجان و سرعت را با هم تجربه کنند و در تابستان هم برای فرار از گرمای هوا به درون آب های زلال دریاچه شیرجه می زنند و از خنکای آن برخوردار میشوند.

منبع: الی گشت

den-800x500.jpg


CASTLE.jpg


denmark_bicycle.jpg


copenhagen-denmark.jpg


۴ دلیل برای سفر به دانمارک

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا