خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

noor7371

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر رمان ۹۸
عضویت
8/7/21
ارسال ها
47
امتیاز واکنش
1,060
امتیاز
153
سن
32
محل سکونت
استان فارس,شهرستان مرودشت,شهررامجرد
زمان حضور
8 روز 7 ساعت 14 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل قرمزها با معرفی وزیر ورزش و جوانان از سمت خود کنار می‌رود؟

به گزارش فوتبالی، در حالی قرار است گزینه ابراهیم رییسی برای تصدی پست وزیر ورزش و جوانان جهت دریافت رای اعتماد از سوی دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شود تا وزارت ورزش و جوانان چهارمین وزیر خود را بشناسد، اما از گوشه و کنار اخباری مبنی بر استعفای جعفر سمیعی مدیرعامل قرمزها به گوش می‌رسد.

اواخر هفته گذشته بود که در شبکه های اجتماعی یکی از کارمندان سابق باشگاه پرسپولیس در خبری مدعی شد جعفر سمیعی به زودی از سمت مدیرعاملی پرسپولیس کنار رفته است.

این خبر بعد از یک روز با واکنش ابراهیم شکوری مواجه شد و او با انتشار توئیتی این خبر را تکذیب کرد و آن را حاصل قطع شدن دست برخی دلال ها از منافع قبلی شان از باشگاه پرسپولیس دانست.

اما ماجرا از این قرار است گویا پس از انتشار این خبر سمیعی در مشورت با همکارانش در باشگاه پرسپولیس و اعضای هیات مدیره قصد دارد به احتمال زیاد با انتخاب وزیر جدید از پست خود استعفا کرده تا دست وزیر را برای انتخاب مدیرعامل بعدی باز بگذارد و اگر این استعفا با مخالفت همراه شود، در جلسه ای که با وزیر جدید ورزش و جوانان خواهد داشت شرایط خود را برای ادامه همکاری بیان خواهد کرد تا با پذیرش این شروط به کارش ادامه دهد.

جعفر سمیعی که روز 8 آبان 1399 به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد درطول این مدت عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است و آرامش را در دوران مدیریتی خود به این باشگاه برگردانده است، هواداران پرسپولیس که پیش از حضور سمیعی حسابی با مهدی رسول پناه وارد چالش شده بودند و همواره علیه او مقابل باشگاه پرسپولیس شعار می دادند پس از برکناری او از سمت مدیرعاملی، به یکباره متوجه شدند وزارت ورزش مدیرکل حراست خود را به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کرده است. پیش از سمیعی، ایرج عرب دیگر مدیرکل حراست وزارت ورزش به این سمت رسیده بود و البته عملکردش با جدایی برانکو از پرسپولیس در ذهن هواداران زیر سوال رفت و برای همین هواداران این تیم اخبار را با نگرانی و انتقاد از وزیر دنبال می‌کردند.

سمیعی در بدو ورود به پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا منابع مالی لازم را برای پیشبرد برنامه‌هایش در این باشگاه فراهم کند. البته دولتی بودن پرسپولیس و مصوبه مجلس درمورد عدم اجازه استفاده از بودجه‌های دولتی توسط این باشگاه برایش دردسر ساخت و مجبور شد از طرق دیگری به‌دنبال تامین منابع مالی باشد.

از اقدامات خوب سمیعی می‌توان به یارگیری تیم در نیم فصل گذشته اشاره کرد. سمیعی در این ایام موفق شد مهدی ترابی را به تیم برگرداند و این کار را با حداقل پرداخت انجام داد. البته موفق هم شد جلوی دخالت برخی دلال‌ها را در این ماجراها بگیرد. همچنین جذب شهریار مغانلو هم یکی از اتفاقات خوب دوران مدیریت سمیعی در یارگیری‌ها بود. بازیکنی که اول فصل به پیشنهاد پرسپولیس جواب رد داد، در نیم‌فصل به پرسپولیس آمد و عملکردش مثل عملکرد ترابی عالی بود.

برخی معتقدند سمیعی با توجه به این اتفاقات و قهرمانی تیم در لیگ بیستم در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و خلاف چند مدیرعامل قبلی این باشگاه از محبوبیت زیاد و جایگاه خوبی بین هواداران پرسپولیس برخوردار است.

باید منتظر ماند و دید جعفر سمیعی پس از مستقر شدن چهارمین وزیر ورزش و جوانان در باشگاه پرسپولیس به کارش ادامه خواهد داد یا نه.


ماندن یا رفتن جعفر سمیعی؟

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا